Blog
Kötelező szervíz, 162.781 km-nél. Olajcsere (Selénia), szűrők (olaj, levegő, pollen) cseréje. Közben kiderült, hogy az olajleeresztő csavarnál új menetet kell esztergálni, mert a régi "elfáradt". Megtörtént, most az is rendben van. Valamiért az utólagos, de gyári küszöb folyton elállt a jobb oldalon, vissza lett ragasztva, remélem most már tartósan nem kell vele foglalkozni. Kicseréltettem az ablakemelő kapcsolókat is, mert elég ramatyul néztek ki és ragadtka is. Típusbetegség, tudom. Lettek helyette sokkal szebb bontottak. Vettem új jelvényt a pajzs fölé, az is ki lett cserélve. Ebben a hónapban elég sokban volt a kocsi, de legalább a szerelő megnyugtatott, korát és állapotát tekintve élvonalban van az autó. Szerencsére.

Az autót úgy vettem hogy kaptam hozzá téli gumikat lemezfelnivel. Volt hozzá tartozó dísztárcsa is de nekem mindig is jobban tetszett a gyári 166-os dísztárcsa. Mivel itthon vagyok most táppénzen volt időm bújni a netet és nagy nehezen sikerült találnom 3 db-ot !!! Rögtön le is csaptam rá. Ez volt az egyetlen eladó az interneten. őrület. Illetve találtam még egyet de ő csak felnivel együtt adta volna. No mind1... megvettem másnap meg is jött és azt kell hogy mondjam imádom a kocsin. :) Nekem nagyon tetszik és GYÁRI !! :) Már csak még egy darabot kell vadásznom, de már az is folyamatban van. Most már télen is szépek leszünk:D
Mellé raktam a kocsinak igaz téglákon... mert most még a nyári szett van fent de csak hogy lássam hogy áll neki :)
Km: 241.394




Ismét meglátogattuk Ferkét, hogy kicserélje a multkor rossznak diagnosztizált bakot...ami secperc meg is történt. Bontott került a régi helyére.
A bal hátsó tárcsán látható volt nem rég óta egy enyhe karcolás. A tettes egy, a betétben lévő nagyobb fémforgács volt amit műtéti úton eltávolítottunk, már nem is csikorog... :)
mivel már az első lámpák gyalázatosan világítottak minden irányba ezért a csere melett döntöttem. a balos egy utángyártott depo volt, a jobbos meg gyári hella, de kavicsos. kapott egy pár utángyártott Tyc márkájút, most már legalább látok rendesen.
km: 208.000





el jött ez a pillanat is, végre sikerült eljutni Manky cartárshoz, aki előcsalogatta az olasz mérnökök által elrejtett erőforrásokat. egy élmény lett az autó, dízel létére szinte kívánja hogy forgassam. teljesen más színben látom a világot. Köszi Manky
km: 211.500
a nagy kánikulára tekintettel klímajavítás kellett, valahoigy hiába volt feltöltve, nem igazán hűtött úgy ahogy kéne. a 750 g gáz kevésnek bizonyult, a ventillátor 2 fokozat el se indult... fel lett töltve 850 g gázzal, azóta szépen hűt ahogy kell, már nem sülök meg saját zsíromban :D meg cserélve lett mellé az egyik klíma szelep.
km: 210.000
végre itt a jóidő, visszakerültek az alufelnik nyári gumival (195/55 r15), sokkal jobban mutat. meg elment a 10 000 km is, igy olajcsere szűrőkkel együtt, lehet újra hasítani
km: 206.100
Helo lenne egy nagy kèrdèsem.Az én autóm 2001 es és szeretnék bele infocentertrakni vajon előre lehet kábelezve vagy ha nem akkor is megoldható?
sikerült szerezni 4 db jó állapotú téligumit 165/70 r14 méretben. nem a legszebb acélfelnivel, de legalább a gyári dísztárcsa takar :D
km: 200.000
Horvátországban jártunk, esemény nélkül tette a dolgát, egy élmény volt, sőt a fogyasztás meg nagyon baráti. osztrák gázolajból szinte végig autópályázva nem kért többet 4,6 l-nél, és nem mindig haladtunk a megengedett sebességgel. hazafelé a horvát gázolajból már egy literrel többet kért. de megtudtam, hogy a vége 195 km/h.
km: 198.500
1
387
Fórum
Friss topicok
- A Stellantis menedzsmen...
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV