Blog
Észrevettem a hátsó tároló rekeszeken hogy kézzel megkocogtatva kicsit mozog. Így egyik felére egy kis szivacs darabot hozzá szigetelő szalagoztam ideiglenesen. Most már nem kotyog.


Motortér szigetelő gumi jobb oldala mindig előre bukott. Szemmel láthatóan nincs semmi baja a guminak, de valamiért mindig előre bukik. Tettem alá erős kétoldalas ragasztót majd visszanyomtam a helyére. Remélem bírni fogja.




Jobb elején halottam valami viszonylag hangos zörgést. Lökhárító leszerelésekor vettem észre a légszűrő alján a két pöcköt ami zörgött. Nem tudom mi a funkciója. Talán a légszűrőben fog valamit. Kipattintottam és betekertem kis ragasztó szalaggal. Utána visszanyomtam és nem zörgött.
Update: Kivettem a pöcköket mert elvileg a vizet vezeti ki...




Már régóta kopott a gombom, és nem bírtam tovább. Kicseréltem. Érdi bontóban vettem 5000.-ft.-ért. (Utolsó képet valamiért elfordul feltöltéskor)




Múltkor szerelgetésnél sikerült két pálcát kitörnöm a díszrácsból, mivel bénáztam. Elég vékonyak így megszenvedtem vele kicsit. De végül sikerült meghegeszteni. Persze kipiszkálni sem volt egyszerű a beesett darabokat alulról.



Tetőlámpa felől mostanság rezgéseket hallottam. Leszedtem elől hátul. A kis fém karmanytúk ki voltak lazulva mindegyiken. Gondolom a ki-be szerelgetéseimtől. Fogóval visszatessékeltem a helyükre (kép1-2.). (Jó feszes lett utána). Hátul a kis panel is kicsit laza volt, így fülek alá kis szigetelő szalagot tettem. Így már ez sem tud rezonálni (kép 4-6.). Első lámpánál egyik csati is kicsit kotyogott így egy kis szivacsot nyomtam mellé, és szigetelő szalaggal rögzítettem (kép 3.). Tető kárpit alatt húztam el a tolató radar visszajelző kábelét. Ott szigetelő szalaggal rögzítettem, miután megfeszítettem a kábelt (kép.7.). Remélem most már csend lesz fent.







Gondoltam kipróbálok egy két ledes izzót ködlámpába. Két félét is vettem Aliexpress-ről. Cob ledest vettem, mert az a legerősebb fényű. Régi ködlámpámba próbáltam ki. Kicsit ki kellett tágítani az égő helyét hogy beférjen. Gondoltam jól nézne ki a nappali menetfényem mellett. Beraktam őket, de sajnos gyenge a fényük. Alig világít. Képen jól néz ki, de nem világít elég erősen. Ez van. Marad a sárgás ködlámpa vagy xenont rakok bele. 800ft/db volt az ára.






2015.11.01. 1-es kép
2015.11.13. Xado betöltése
2015.11.23. 2-es kép
2015.11 27. egy tank Xado után
2015.12.30. 3-as kép
2016.01.19. Manky
2016.02.01. 4-es és 5-ös kép reggel és este
2016.02.03. 6-os kép
2016.02.07. 7-es kép első hideg indítás
2016.02.29. 8-os kép
2016.02.29. 9-es kép összegző diagram
2016.03.04. Manky
Update folyamatosan...
Megkerestem az Érdi injektor.hu szakembereit a kérdéseimmel, amire hamar válaszoltak is:
"Ezek a korrekciók messze vannak attól, hogy foglalkozni kéne velük. A problémás értékek ezeknek a háromszorosai.
A regeneráció gyakorisága kicsit sűrű, de ez sem aggasztó. Első körben az EGR szelep állapotát lenne célszerű vizsgálni, ez kihatással lehet a DPF reg. gyakoriságára.
Az EGR vizsgálata kb. 2-3 munkaóra..."









Jövő héten kerül sor az ügyintézésre, addig sajnos csak képeken láthatom, nagyon várom már! A neve "Fehér Tigris" lesz :) kedvenc eledele a bmw :)