Blog
Az autó teljes átnézésen,átvizsgáláson volt a helyi Fiat képviseletnél-Bonus Kft.
Párhónapos vadászat után megvan a vas,haza is érkezett svájcból.
Akkor:
Okmányiroda – származás ellenőrzés
Eredetiségvizsgálat
Műszaki vizsga + egyedi forgalomba helyezés
Vámhivatal – regisztrációs adó, áfa és vám fizetés
Okmányiroda – vagyonszerzési illeték + magyar papírok átvétele
NEM!!!
Elérkeztünk a legózás utolsó darabjaihoz. Ami még hátra van: légszűrőház füleit hegeszteni, utolsó elötti dob össze heggesztése, és a klímához 3 db O gyűrű.
Mai nap adtunk neki egy kis benzint.
Gyújtás de valami hiányzik...
A Benzinpumpa nem búg, a ⛽ mutató nem mozdul...
Hátulja kipakol, fedél leszerel. Hát a pumpa elmenekült...
Ígyhát keresek Q4be benzin pumpát...
Mivel külön van az úszó az össze lett, mutató műűkszik.


Téli gumik vissza..
Km-óra állása: 203.567
A biztosító nem siette el a kárfelmérést. Mire javaslat lett belőle, elmentünk nyaralni. Hazaérés után ment alfi a szervizbe (szokás szerint az Autócentrum Szabóba vittük Érden). Kaptam csereautót, de már amikor beleültem, akkor elkezdett hiányozni a saját autóm. 5. napra kaptam vissza, mert közben kiderült, hogy nemcsak a külső borítás tört meg, az egész lökhárítót cserélték.
A biztosító és a szerviz kedvességének köszönhetően nem kellett fizetnem egy fillért sem.
Olajcsere (továbbra is Selenia WR Pure Energy 5W30-ast kapott), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő is cserélve. Anyagköltség 24.500 Ft.
Autócentrum Szabó-ban cserélték, munkadíj 19.050 Ft.
Km-óra állása: 211.429
2016 0314.-én téli kerekek le nyáriak fel kapott egy külső belső tisztítást is ráadásként egy polírt! Szép és tiszta mint mindig! ;)
Hónapok óta ment a keresgélés, hogy szakember építse be az airride rendszert. De aki közelben van, az tele volt munkával, aki meg ráért volna, az nagyon messze él. Aztán végül mégis lett valaki a közelben, aki ráért. Sajnos minimálisan ugyan, de hiányos volt a készlet, pár dolog hiányzott. De ez csak beépítés közben derült ki. Végül sikeresen bekerült. A rendszer jó, hibátlanul működik, de rá kellett jönnöm, hogy tényleg nincs rá szükségem. Ez már a beépítés előtt is megfordult a fejemben, de ha már nálam volt, mindenképpen ki akartam próbálni. Terveim szerint nem marad bent sokáig az autóban.
A teljesen leeresztett, valamint a teljesen felemelt állás között kb 15 cm van, szép nagyot emel. Minimálisan lett keményebb a futómű, teljesen jól használható a mindennapokban is.







