Blog
Anno a navit csak az eredeti tartó mókolásával tudtam felrakni a Brodit tartóra. Mivel elég kicsi a felfekvő felület, hajlamos a rezgésre. Már nagyon zavart.
Ma reggel úgy ébredtem, hogy megalkotom a végleges megoldást. Készült egy műanyag "közdarab", amit a Brodit és a tartó közé csavaroztam. Sokkal stabilabb, többé nem fog rezegni. Próbaüzem holnap.
update 2017.04.29.
2e km tesztút után véglegesnek tekintem a megoldást. Tökéletesen működik.






Tavaly augusztusban vettük a 147-et úgymond "pót-autóként". Tudtuk, hogy cirka egy évet álldogállt szegény. októberig napi szinten jártam vele 100km-t. Gond nélkül. Történt aztán, hogy ezzel kellett hazamennünk Magyarországra... 600km.. hát a kis drága másfél óra autópálya után úgy döntött hogy akkor a kuplung beadja az unalmast.. utána hogy, hogy sem, varázsütés, megjavult.. már határon onnan voltunk mikor Sümeg környékén éreztük, hogy valami rohadt büdös.. égett szag... semmi gáz az út szélén égettek valamit, biztos az... pécsre érve láttuk, hogy a lengéscsillapító beleszakadt a gumiba, egy 6centis sávban kimarta... szombaton szerelő, új gumik, lengéscsillapító-párban.. full rozsda, csoda hogy eljöttünk vele hazáig, 100.000... kezdésnek legyen ennyi elég, első körben megutáltam az autót :D persze ez inkább a mi hibánk volt mint az övé, át kellett volna nézetni mielőtt 1200km-t akarunk belerakni... tanultunk belőle... legközelebb írom miket kapott még azóta, aztán mutatom képekkel a most hétvégi embléma-cserét, és a jelenlegi állapotot. :)
Költség: 100000+kuplungszett+szerelés
Szétszedtem a zárat. Időnként nem akart kinyitni, átnéztem, a mechanika teljesen ép, úgyhogy valószínűleg a motor döglődik. Aliexpress-ről megrendeltem az újat.
Szétszedés menete:
Kicsavarni a 3 db kis csavart
Oszlopfúróval óvatosan a két csapszeget lefúrni, nem kell mélyen, csak annyira, hogy a műanyag burkolat engedjen. Összerakásnál elég a három csavar.



2017.04.20-án sikeres műszaki vizsga. Géppel minden rendben van.( kopkopkop) :)
Meglepődve tapasztaltam márciusban mikor lemostam az autót a hátsó küszöbön mind két oldalon fel van hólyagosodva a festék. Ezt nem gondoltam volna. Az autót több mint 4 éve használom nálam nem volt sérülve. Nem is látszik rajta, hogy javították volna előttem. Lehet az volt a baj hogy garázsban áll (minimális fűtéssel télen 16 fok). Elvittem a karosszériáshoz Ő kijavította. Én itthon szétbontottam és hát a kerékjáratban már egy két helyen felületi rozsda volt. Ott ahol ponthegesztéssel volt hegesztve a kaszni, a kerékjárat legalja és a műanyag betét rögzítő pontjain. Ezeket megpróbáltam rozsdátlanítani, alapoztam és az egész kerékjáratot lefestettem alvázvédővel. Küszöböt lefújtam alapoztam, lefújtam rücsivel és fedőfestést kapott. A küszöb üregét kifújtam üregvédővel. Majd új kavicsfólia kell a küszöbökre. Véleményem szerint egy-két év és több mindenkinél elő fog fordulni. Javaslom az üregvédelmet mielőtt még előbújna a rozsda.






Ma 20 éve helyezték először forgalomba! :)
Az elöző tulaj jóvoltából volt rajta pár parkolási sérülés!Eljött az ideje,hogy orvosoljuk!Hátsó lökös,csomagtérajtó embléma körül festékdudor,első két sárvédőÍv alja+kavicsvédő fólia felrakása.Nagyon szép lett:)


Már jó ideje nézegetem a felniket de csak nézegettem.:D De most rászántam magam,hogy kell is valami,volt pár ami szóba jött ez idő közben és olyan is amiről lecsúsztam.De sikerült így a húsvét alkalmával jó áron beszerezni egy szettet,ami gyári Alfa Romeo 7j széles,innen is köszönöm Zsolt cartársnak. Igaz nem volt közel 400km utaztunk oda/vissza de megérte. Lásd a képeket.Most elöl 215/45 hátul pedig 235/45-ös gumik vannak de megvan már a 4db. egyforma 205/45-is.
U.i. Beszereztem a 4db. kerékőrt is M12 *1.25-ös.






0
548
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki