Blog
Hogy ne az apró nyűgök uralják a blogot, írok pár sort, mert így fair. Csatlakozó, vagy szenzor gond? Ugyan... Június óta egy autóval oldjuk meg a hétköznapokat, nincs tartalék, nincs rohangálós. És meglepő módon nem érezzük a hiányát. Három hónapja nem volt olyan helyzet, hogy kellett volna a két autó.
Egy hónapja az iskola is elkezdődött. Tartottam tőle, hogy alkalmatlan lesz erre a feladatra ez a mozdony, szenvedés lesz vele közlekedni, nyűglődik majd, hibakód tengerrel áraszt el. De nem. Teszi a dolgát, mégpedig felettébb úriasan. Innen lesz igazán nehéz visszaülni a "rohangálósba".
Más lett a reggeli rutin vele. A gyerekek valamiért a cuccaikat nem az első ülésre hányják, mindent bepakolnak a csomagtartóba. Nem tudnám megmondani miért. Érzik, hogy így elegáns? :-) Beülünk, beindítom, bekapcsolom az ülésfűtést és lenémítom a rádiót. Minden reggel így megyünk csendben, nyugalomban. Az automata dolgozik helyettem. A külvilág szokásos reggeli őrülete is sokkal barátságosabbnak és távolibbnak tűnik. Beszélgetünk, közben az autó visz minket. Araszolás közben Emil hasonlatával élve hallgatjuk a "Nohab hangot". Épp beszűrődik, és kellemes. Ha kicsit haladni tudunk, felváltja az 5 henger duruzsolása ami már inkább szép. 22 perc az út a belvárosba, 22 perc relax. A végén a parkolóházban felfelé már előre lehúzom az ablakot, hogy halljam azt az eszelős fújtatást amit ott művel, mikor elengedi a felesleges levegőt a turbó. Egy reggeli élménynappali ez az autó. Fogyasztás? Van neki. Megéri? Meg. Bírja? Simán :-)


Az M4 autóút építésnél egy teherautó kavicsot csapott a szélvédőmbe. Az új üveget a szolnoki Zilahi Autoglass szerelte be, esőszenzoros természetesen.
Idén Xado 10W40 olajat kapott Alf. Sok jót hallottam róla, remélem majd nekem is beválik. Olajcsere előtt 1 héttel Xado VitaFlush motortisztító adalékot öntöttem az olajba.
Km állás: 222.450 Km



249190 km
Beépítettem az olajcserénél vásárolt szűrőket is mert már jó idő van a szerelgetéshez.Pollenszűrő, légszűrő,gázolajszűrő,vízérzékelő csere (bontott)
Kicseréltem még az intercooler csöveket is új bilincsekkel.(Wcp vebárúház)
Kicserélni 10 mp de mire idáig eljut az ember és végez abban a tipikus űbergalaxikálismegagigahiperszivatós kitekert pózban az oktatandó lenne az akrobataképzőben......na mindegy csere pipa.

Gergőnek köszönet a segítségért. Alvazvedozes, féknyereg festés. A küszöböket tavasszal cserelni kell, es akkor kap üregvedelmet.Az alváz jo állapotú, a küszöbök sajna cseresek mert valami gyengeelmejűek emelöpontnak használták. Mellekletben a kep a hogyan ne emeljunk gt-t csápossal. Mind a 4 sarok összebaxva, de ez a legcudarabb. Sosem ertettem az ilyen embereket...
Gewinde beallitasa tavaszra marad. (-2elöl)



Még rendszám nem került rá. De pár dolgot szükségesnek éreztem elvégezni az autón. Látván, hogy a teli gumik nagyon félre vannak kopva, beállítottam a futómű geometriát.
A szélvédőn volt egy kavics felverődés, az is javítva lett. Előre új Bosch ablaktörlőket szereltem. Mindennek tetejébe jött még egy ózonos klíma fertőtlenítés.
Ma vettem át az autót. Alfa Romeo kereskedésből érkezett. Náluk volt minden szerviz és garanciális javítás végezve.
1 év szavatosság van rá, amit én fontosnak tartottam.
2
616
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
- Alfa reklám
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10