Blog
DZ jóvoltából ismét menetkész az ótó, valami kábel szakadt volt (elfelejtettem megkérdezni melyik), viszont 2 hétbe telt megtalálni. :) Na de most aztán minden frankó (a köv bosszantó kis akármi hibáig... :D ) Minden egyéb is javult, nem nyüszög, nem nyekereg, megy, mint a parancsolat... Gyanús, hogy az egyik kerékcsapágy csapágyas :) de egyelőre csak nagy sokára, pályán jelentkezik és nem tudtam behatárolni melyik az... várok, míg szarabb lesz. Szóval kop kop.
Kaposújlak eléggé megviselte a féknyergek optikai kinézetét, ezért újrafényeztem őket.
Illetve a betéteket kicsit megcsiszoltam, és megkentem rézpasztával, mert nem tetszik ahogy kopik a tárcsa. Probléma nincs vele, fog rendesen, nem szorul, szóval igazából nem tudom miért kopik csíkosra. Most majd kiderül ,hogy javul-e, (kétlem) ha nem ,kipróbálom másik betéttel.



A nem túl régi lengőkarok egyik szilentje borzalmas hangokat kezdett produkálni, orvosolva lett.
Hátsó fékmunkahenger, talpas gömbfej, munkadíj, vizsga, új forgalmi kikérése.
Beltérben a komplett fütésbox átcserélve a manuális klima nélküliről digit klimásra. Amint lesz rá időm és anyagi kapacitásom a motortéri rész is elkészül majd.
Mikor megvettem az autót, bő 5 éve, akkor lett kitakarítva az egr szelep.
Erre most ismét sor került, és ha már szét volt szedve le is lett falazva.

Ideje volt már megejteni a kuplung cseréjét, erősebb gyorsításnál csúszott elég rendesen a kuplung.
A kettőstömegű is még gyári volt, az is cserélve lett.
Valeo szett került bele.
A főtengelyszimeringnél az olajszivárgás a szimering cseréjével megszünt.
Új váltóolajat is kapott az autó. (Selenia)
Most nagyon puha, könnyű a kuplung, jó lett a végeredmény.
Km óra állása: 258352 km





Megérkezett tegnap Csöritol az új Bosch. Cseréltem hibakodot töröltem. Egyenlőre napfény csillogás. Vagyis annyira nem mert ma átkerült szerelohoz (ezúttal sajnos nem Csörihez mert így nem akartam lemenni Palotara ráadásul muszakiznija is kell ) remélhetőleg ki tudják cserélni a feltengely gumiharangokat illetve a jobbos szimeringet.
Feltengengelyek kimosva, újra zsírozva, új porvédővel a helyükön, fékcsövek kicserélve, Kézifék visszahúzó rugói pótolva. A héten még vár rá egy alváz védelem, utána elgurul vizsgára
Fűtéscsap... Életem megkeseritője... Sikerült egy olyan darabot vennem ami a forrasztásnál azonnal folyt. Már inkább nem veszek másikat mert tuti én kapom meg a selejtet, ezért inkább elviszek pár darabot a hüllőkfthez javításra.
Off: végül úgy döntöttem hogy a szaladgálós E36 ot is megtartom pár évig. Ezért elkezdtem költséghatékony módon alkatrészeket keresni. Beszéltem pár bontóssal, jártam pár bontónál végül úgy döntöttem hogy mindenből újat veszek, úgy járok a legjobban. (Míg a használt, picit foglakozós sárvédő 40e/db addig az új utángyártott 9e/db)

