Blog
Reggel rendeltünk 2db Kumho gumit a Lurdy garázsában lévő gumisoktól. Online ki is fizettük mivel van nekik készleten. Találtam olcsóbban is de mivel nekem tegnapra vagy még azelőttre kell így rájuk esett a választás. Megkaptam a visszaigazoló e-mailt, hogy hamarosan hívnak. Nem hívtak...
Délután felhívtuk őket, kicsivel több mint félóra után fel is vették. Oh nekünk nincs ilyen gumink de ha kell 7-10nap múlva hoznak németből. Végül megegyeztünk hogy 50 ezres db áron hankook lesz de ez is csak holnapra. Oké akkor keressünk egy futóművest.. Zárva zárva zárva hoppá nyitva : következő hónapban tudjuk vállalni. Keresés tovább nyitva, telefon mehetünk de előtte még meg kell nézniük mert nem biztos hogy betudják állítani. Megérkeztünk, bementem, köszöntem és ez után 2 nagyon egyszerű kérdést tettem fel:
- betudják állítani a futóművet?
- garanciát vállalnak a munkájukra?
Erre kérdéssel feleltek : mit cseréltek az autón? - semmit
Lassan egy hónapja beállították de továbbra is eszi a két első gumi belső oldalfalát.. Erre válaszolták ők nem szeretnek mások után dolgozni,és nem vállalnak garanciát. Amúgy is az alfa mindig is lerágja a gumi belső falát (persze az alfákat úgy adták ki, hogy 2 hetente új szettet kell cserélni..) de azért próbáltak segíteni, hogy menjek vissza az előző helyre és ott szóljak hogy állítsanak a kerékdőlésen (úgy tudom első tengelyen nem lehet állítani a kerékdőlést)
Megköszöntem és mentünk tovább. Következő helyen magálltunk, kiszálltam. Szia futó.. Jövőhét..
Félreálltunk, gyors keresés, telefonálás vállaljuk de sajnos már csak holnap. Nagyszerű! Garanciát vállalnak a munkájukra? Meglepően jött a kérdés nem is igazán értették, hogy miért ne lenne? Holnap reggel 10kor ott kezdek...



Még új az élmény. Kényelmes, a váltó kicsit szokatlan, de össze fogunk barátkozni. Nyekereg a csomagtartó. Lesz majd egy kipufogó csere, nekem kicsit hangos és feltűnő. 150ezer km van benne. A nevén még gondolkozom.
Sokáig tartott, de elkészültek a tavasszal vett felnik. 2 görgőzve lett, teljes fényezés, front esztergálás gyári mintára, és végül lakkozás. A színkód az eredeti 693/B, annyi csavar van a dologban, hogy a lakknál hagytam magam rábeszélni egy fényesebb verzióra. Nem bántam meg. Gyári, de így mégis van benne valami egyedi. A meglevő Continental gumik mentek fel rá, még bőven van bennük élet.





2020.07.20-án lett beállítva a futómű...
Azóta 3500km et mentem.
2 első gumi megint szövetig kopott...
Vissza mentem a futóművesekhez de zárva voltak.
Faterom ajánlotta a Torontál utcai futóművest 08.31-ig zárva...


Jártunk ma Manky-nál, kapott a gép egy EGR falazást prevencióként, illetve egy szolid írást. A hangolás jól sikerült, koromból nincs sok, viszont harap a vas mint a tanyasi kutya.
A lovak számát 180+-ra saccoltuk, a motor állapota pedig kifejezetten jó (a műszer alapján). Van esély, hogy eddig 136 lóval gazdálkodtam, mivel belga volt alfi, és ott van valami korlát. Mindenesetre szignifikáns a különbség. :D:D:D, hogy miért nem ezzel kezdtem??? nem is értem...
Reggel még kapott egy klímatöltést, mert volt némi hiány.
Mint írtam korábban miután Csöri kicserélte a hátsó ajtóknál
rájöttem hogy az elsők is hangosak. Így vettem kettőt és kicseréltem.



Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
A szervízben megjavították az autót.
Szerencsére csak egy kis kontakt hibát találtak.

