Blog
Végre elérkezett a pillanat, hogy megkapja az autó a jól megérdemelt vezérlés cseréjét. Ami belekerült: SKF feszítőgörgő és támasztó görgő, Ruville balansz görgő és vízpumpa, Gates szíj, Dayco balans szíj . Ezen kívül a vezérlésmódosító is meg lett csinálva, nagyon szép hangja van most az autónak. Km: 183300
Az előző szíjon nem látszik semmi sérülés, még a feliratok sem koptak le teljesen. Gates szíj volt benne ezelőtt is. Viszont nem tudom ki rakta össze, mert állítólag forgásiránnyal ellentétesen tették fel a szíjat. Érdekes...
Csütörtökön elmentünk Egerszalókra, Viktor nagyon jól viselte az utat, semmi forrás, semmi morgás. Simán ment az egész, oda vissza. :)
Müszaki vizsgára :
-lengőkarok cseréje
-válto olaj csere
-első gumifékcsövek cseréje
-vizsgadij stb
Zsámbéki Alfakontaktnál vezérlés módosító csere...
Ebből lett:
-vez modosító csere
-vez.mű szíj
-vez.mű szíj feszítő
-bordás szíj
-bordás szíj feszítő
-szelepfedél tömítés

Hosszú keresgélés után megtáláltam!!! 1650000 FT
.Átvizsgálás, vezérlés csere(szij,feszítő), fék tácsák fékbetétek: 107000 FT



Újabb Alfa típus jött a házhoz,számomra ez volt most a praktikus választás,meg természetesen az is sokat számított,hogy ismerős szegedi cartárstól vettem át a gépet.Ami még fontos volt,hogy ez a legfelszereltebb kivitel,és a metálfekete szín is lényeges volt:-)
Most majd kap friss vizsgát és zöldkártyát,utána egy olyan komplett leápolást,amit az autóim szoktak,egy teljes gépi polírt,ahol kell ott becsiszolva,az apróbb leverődések ,könyomok bejavítva stiftel szépen,úgy már sokkal szebb lesz a kicsike.