Blog
Csütörtökön elmentünk Egerszalókra, Viktor nagyon jól viselte az utat, semmi forrás, semmi morgás. Simán ment az egész, oda vissza. :)
Müszaki vizsgára :
-lengőkarok cseréje
-válto olaj csere
-első gumifékcsövek cseréje
-vizsgadij stb
Zsámbéki Alfakontaktnál vezérlés módosító csere...
Ebből lett:
-vez modosító csere
-vez.mű szíj
-vez.mű szíj feszítő
-bordás szíj
-bordás szíj feszítő
-szelepfedél tömítés

Hosszú keresgélés után megtáláltam!!! 1650000 FT
.Átvizsgálás, vezérlés csere(szij,feszítő), fék tácsák fékbetétek: 107000 FT



Újabb Alfa típus jött a házhoz,számomra ez volt most a praktikus választás,meg természetesen az is sokat számított,hogy ismerős szegedi cartárstól vettem át a gépet.Ami még fontos volt,hogy ez a legfelszereltebb kivitel,és a metálfekete szín is lényeges volt:-)
Most majd kap friss vizsgát és zöldkártyát,utána egy olyan komplett leápolást,amit az autóim szoktak,egy teljes gépi polírt,ahol kell ott becsiszolva,az apróbb leverődések ,könyomok bejavítva stiftel szépen,úgy már sokkal szebb lesz a kicsike.
2007.07.19.
Lekaptam az ablaktörlő alatti műanyagot. Ahol pollenszűrőt vártam, ott fél kiló száraz falevél volt, a szellőző gyárilag ráccsal van ellátva, a szűrő valószínűleg belül lesz, azt majd a hétvégén megnézem. Az egész rendszer eléggé büdös, remélem a levelek kipucolása után minden ok lesz, de valószínűleg a légkondit is fertőtleníteni kell. A spricc dolog megoldódott, leesett a cső, amit gyorsan visszapattintottam. A megoldások hasonlóak, mint a 146 esetében, de sok dolog jobban át van gondolva, nagyon tetszik.
A kiégett izzót nem bírom megtalálni. Tutela kontaktspray-el átfújtam a bal ködlámpát (amit már 4 csavar tart, nem 3, mint a 146-nál, így nem esett ki) és a bal rendszámmegvilágítást, de semmi. A csomagtérben mindkét izzó rendben van a hátsó üléseknél is, elöl is. Akkor sem nyugszom bele az eladó "minden olasz ilyen" válaszába. Holnap folytatom...
2007.07.20.
Leszereltem a két tükröt, holnap felhívom a lakkozó ismerősöm, mennyiért vállalja. Tényleg egyszerű, elég lepattintani a műanyag háromszöget, lekapcsolni a kábeleket és kicsavarni 3 csavart.
Az izzókat elkezdem szisztematikusan cserélni. Továbbra is világít a hibajelző...
A hűtőfolyadékot feltöltöttem desztillált vízzel, a szine teljesen átlátszó, szerintem ezidáig is víz (rosszabb esetben csapvíz) volt benne :(
Az autó nagyon jól szerelhető, szinte hihetetlen, minden kézre áll, sokkal intelligensebbek a megoldások, mint a 146-ban voltak.
2007.07.21.
A lakkozó főnöke szinte szó szerint kidobott, ilyen vacak miatt nem indítja be a kemencét. Azt mondja, vegyek festéket és fújjam le magam... Úgy is lett, kézzel, dörzspapírral leszedtem az egész eredeti réteget. Több helyen is megrepedt a festék, az alumínium valami miatt elkezdett korrodálni és fehér réteg keletkezett a festék alatt, ami miatt lepörgött az egész. 3 óra csiszolás után úgy találtam, hogy mehet az alapozó. 24 órát írnak a teljes száradásra, de ki bírja azt kivárni? 2 óra múlva lefújtam mattfeketére és újabb 2 óra múlva össze is raktam. Nem olyan, mint a gyári, de sokkal jobb, mint volt.
Végre megoldottam az izzó rejtélyt!!! A bűnős a hamutárca megvilágítása volt, végre ez is tökéletes.
A hátsó ablaktörlővel nem tudok mit kezdeni, próbálom olajozni kívülről, de olyan hangokat ad ki, mintha szorulna. Ezt már egyszer eljátszottam a Tipoval, ha egyszer megszorul a tengely, azt már fölösleges javítgatni. Meglátjuk mennyibe kerül az eredeti alkatrész, aztán irány a bontó...
A műszaki vizsgáig ezt meg kell oldani és addigra kéne 2 gumi is.
Ismét nem bírtam ki, muszáj volt kerülnöm egyet, olyan hangja van, mint egy vaddisznónak, minden porcikáját imádom.




0
398
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8