Blog

>> EgyébHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2007-05-20

Az év egyik legjobb Alfás találkozója! 111 kilométeres tájékozódási verseny Pécs környékén. Teddyvel indultunk, sajnos nem nyertünk, de nagyon jól éreztük magunkat! :)

Ezen a napon összesen 588 kilométert autóztam (Budapest-Pécs-rally útvonal-Budapest). Az átlagfogyasztás az óra szerint 7,6 L lett. Ezt elég jónak tartom, hiszen benne volt minden: 160 az autópályán (visszafele sokszor 200 feletti próba), őrültködés a szerpentíneken, és sok-sok padlógáz.



>> Tuning és extraSanya76 // Alfa 156 1,8 TS 16V // 2007-05-19

Amikor megvettem a gépet rögtön ki kellett cserélnem az oldalindex búrákat, mert nekem jobban tetszenek a fehérek. Úgyhogy rögtön szaladtam - vagyis gurultam természetesen - és vettem egy párat. 2006-12-10

 

Vásárlás után eljött az első nagy szervíz amit a DCS-nél csináltattam.
Amit csináltak:
-Vezérműszíj
-feszítőgörgők
-olaj/ szűrők
-fékek/ betétek

 

2003.07.03. Mivel mindenféleképpen ilyen típust szerettem volna, és ez volt a legjobb állapotban az összes megnézett autó közül, ez volt az utolsó esélyem, hogy 145-ösöm legyen. Az autó nagyon szép állapotban volt,mind motorikusan, mind külsőre,egy-két esztétikai hibától eltekintve. Mint utólag kiderült hölgy tulajdonosa volt,tehát nem lett meggyötörve. Az autó amúgy '97-ben Svájcban született, én vagyok a második magyarországi tulajdonosa.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Akinek még esetleg új az ingadozó alapjárat. Az többnyire az LMM vagy az alapjárati léptetőmotor hibája. Egyszerűen orvosolható: WD-40-es tisztítószer, egy fogkefe, és tisztítsuk ki ezeket. Csodákra képes!

 
>> AutóápolásDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Nálam megszokott, hogy minden harmadik kocsimosásnál befigyel egy komplett polírozás is.
Igaz már nem a képen látható polír krémet használom, hanem teljesen színegyező krémet. Meghálálja! Kicsi szépséghibával vettem korábban a vasat, meg van, volt húzva a ball hátsó lököse, de a színeggyező polír csaknem teljesen eltüntette.

 
>> SzervizFangio // Alfa 156 156 SW Selespeed // 2007-05-19

Ma kicseréltem az első eblémát. Szerintem a legegyszerűbb módja ez, nem kell leszerelni semmit. Ezzel a módszerrel nem fog sérülni a pajzs. Az emléma belső élénél aláfeszíteni a festett lemeznek, ez így lefeszegethető, utána magát az alumínium emblémát a közepe táján kb. 10-12es fúróval átfúrni 2-3 helyen. A lyukakon keresztül egy csavarhúzoval aránylag könnyen letudjuk feszíteni az eblémát.

 
>> SzervizSysy // Alfa 33 SW 1,5 4x4 // 2007-05-19

Betegeskedik, de remélhetően hamar meggyógyítják...

 
>> EgyébATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

Egy pár kép csak úgy. Ami tetszik.
Csak az első képhez írnék neveket
Tomy, Colos156, Trombozis
Persze az utolsón a feleségem van. :-)

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

A szelepfedelet kellett cserélni, mivel a bal első csavarnál el volt repedve. Nem bíztam a ragasztóban.
Szelepfedél, burkolattal (16eFt)
Munkadíj 3eFt


Idézet panza oldaláról. Leírva a csere folyamatát:

":-D Kellett nekem gumicső a kartergáz elvezetéshez. Ez volt még plusz 800 Ft körül. Az új fedélbe két helyen megy be ez a cső. A régibe meg a kettő cső egy helyre megy be. Emiatt kellett venni egy ilyen gumicsövet. Meg, ami még nem pászolt az a trafósor. Az újba a csavar helye középen nem süllyesztett és emiatt a trafósor nem megy be. Na itt a trafósor közepén flexeltünk egy négyzetet. :-))) Meg, ha jól emlékszem egy csavar nem lett betéve, mert a trafósoron ott nem volt lyuk. Szerintem ennyi. Jah megy a tömítés is peremes volt, de azt is beletettük. Szóval nem sok koplikáció volt. :-D Ja még. :-DDD A takarólemez oldalát kellett levágni jobb hátul. Nem észrevehető. A kartergáz elvezető gumicső nem tudtuk elvinni csak ott. De ezt nem lehet látni. Lehet megoldjátok ezt vágás nélkül."