Blog
Ma (0509) sikerült beszerezni végre egy pohártartót is a Bottari félék közül (származási hely: Olaszország, www.bottari.it), mert az sajnos hiányzik a gyári 156-osból. De megvan ez is, már csak egy autó kéne hozzá. Remélem ha holnap nem is, de kedden már újra pörög a sportos szív.


A mai napon az esedékessé vált szervíz megejtettük Pécsett az Ábel Autóháznál. Csak az esedékes olajcsere és az ilyenkor szükséges átvizsgálást ejtették meg.
A bal első féltengely belső gumiharangját és a hátsó futómű két szilentje vár cserére az alkatrészek megérkezését követően.
olaj SELENIA WR 5W-40 került a motorba, anyag ktg: 17700 Ft
olajszűrő: 2520 Ft
munkadíj 9600 Ft
km óra állás: 105.630

Megjött az első lökösre rendelt toldat. Még nyers színű,így fényezésre vár.
Tegnap volt egy kis szabadidőm,gyorsan neki álltam a kocsinak!Végre belekerült az új RAID kormány,és a SPARCO pedálsor!Mentálisan biztos dobott rajta egy 10 lóerőt!Még egyszer köszi a kormányt BERRRYYY!

Műalkotást vételeztem, nagyon tetszett mindig is ez a Zender. Martin-i most meg akart szabadulni Tőlük, én pedig- hála a 21.századnak 2000km távolságból is simán utalhattam Neki zsét- megvettem.
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy a 145ön jól áll-e majd, meglátjuk.
Kap egy alapos polírt- öröm lesz simogatni ezeket a gyönyörű görgőket:))
Nem tudom télre, nyárra, tavaszra vagy őszre vettem-e, eladjam-e a szépséges sokküllős 16"-os nyárifelniket a kiváló Pirelli P Zero gumikkal, vagy a télieket... Télre nem hiszem, hogy kárhoztatnám a felniket - sómarás, sár, latyak, csúszás, korcsolya, sapka&sál stb...
HA VALAKIT ÉRDEKEL A 16COLLOS GARNITÚRÁM, KÉREM JELEZZE, aztán meglátjuk mit hoz a holnap.
Ha nem jó a 145re, amx Rumi barátom 33asát díszíti... vagy valami, vagy bármi:)
Ja: 7 x 15", ET 30, 4 x 100



Megtörtént a kormánygömbfejek cseréje, majd utána a futóműbeállítás.
Kormánygömbfej jobb, bal: 8.200
Futóműbeállítás: 4.400
Megvaannak az új hidronyuszis hengerfejek. Hibátlanok! :)
Úgy döntöttem, nem kínlódok a korongcserélgetésekkel, inkább megkapja a hidrotőkés hengerefejeket. A mostani hengerfejek hibátlanok, a korongozástől eltekintve, így azok szépen, asztalon átkorongozva átkerülnek majd a renovált vasba, a mindennapi haszánlatra pedig amúgy is egészségesebb a hidrotőkés változat:)
Még egyszer nagyon köszönöm Zé-nek, nélküle sehol nem tartanék!:)

bekerült a motor a verdába elöször bár még kilessz véve de tanulmánynak jó volt:)))
holnap ha minden jól megy akkor megprobálom be inditani
2
610
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV