Blog
Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.




Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.
2008. július 12.
2008 julius 18-án már mivel összeszoktunk a géppel, gondoltam akkor teszteljünk, és 210km/h-ig mentünk, de ő volt a bátrabb, tovább nem mertem nyomni neki, de már ez is libabőr gerjesztő volt :)
2008 julius 19-án egy idős bácsi belénk koppant balrol, de törölköző megoldotta a problémát a helyszinen, hála égnek megúszta a kicsike.
Ma kiugrott a motor a helyéről, és az előzetes vélemények szerint nem kell hüvely-dugó cserén gondolkodnom. (Hurrá!) :)))
A henger falai teljesen simák, és semmi vállat nem érezni ujjal rajtuk. Persze azért még megmérem mikrométerrel is. A hengerfej viszont gyanús. Igen sok sz@r rakódott le a kipufogó szelepekre.




felső kuplung munkahenger felújítás, azt hittem megoldja a problémámat, de nem. A gumigyűrük meg voltak kopva, nem ártott nekik a csere. Legalább le lesz róla a gond egy ideig.

Végre volt egy kis időm (0719) és az időjárás is kedvező volt ahhoz, hogy az autóval is foglalkozzak kicsit itt a nagy esőzések után, mert már elég koszos volt a drága. Kapott egy alapos nagynyomású előmosást, aztán aktív hab, és utána törölközés. Valahogy így hívnák ezt az autómosóban, csakhogy ismét itthon fürdőzött az udvaron, mert közelebb is van és tisztább is lesz ha én csinálom. Miután megmosdattam és szárazra töröltem, felkerült végre az amerikai típusú rendszámtábla. Igaz, nem kívülre, hanem a csomagtérajtó belső oldalára, ahol más autóknak nagy bután a piros háromszög van. A mosás érdekessége volt, hogy lekerültek az ajtókéderek és azok ill. azok alatt is ki lett törölgetve tisztára. Elvégre megérdemli :) Lássuk a képeket..


2008.06.23. Hétfő: Eljött a nagy nap, mikor is hosszas készülődés és az alkatrészek begyűjtése után begurultam alfabébimmel a szervíz udvarára, ahol már vártak minket. Ideje volt (85.800km) a vezérlés és vezérlés-módosító cseréjének és az ezek mellé társuló alkatrészekének (vízpumpa, hosszbordás-szett, 8 db gyertya, olaj-, levegő- és pollenszűrő), mert rémes dízeles hangunk volt már. Első "nagy" műtétje volt alfinak, aggódtam is érte, bár mindenki biztosított róla hogy ez egy rutinműtét. Kapott 5 liter friss 20K-s Selenia AlfaRomeo olajat is....minden ok, ismét szépen dorombol bébi, úgy mint szűzkorában.:))
fóliázás,hátsó szárny,
0
627
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth