Blog
Ferrari baseballsapik (0817) a FAM jóvoltából:) SPQR - Vác + ingyenes műszaki átvizsgálás. Fékhatás, rázópados lengéscsillapító mérés, ékszíj- és töltésellenőrzés Mérés tanúsítvánnyal.


Nagyon unatkoztam!Meg bontottam a motort mert kicsit taknyosodott a szelepfedél alatti rész!Hát idejébe a 2.henger mind két gyertyája félig állt az olajba.-{Gyertya kábelek is tiszta trutyisak vóltak{Jó nagy tisztogatás + sz.fedél tömítés csere és remélhetőleg már nem lesz vele gond:-}
Én sajnos panelházban lakok jelenleg. Többen is megkérdezték már tőlem, hogy az autót hogyan merem otthagyni a parkolóban? Hát, ha tehetném, felhoznám magammal a lakásba, de sajnos erre nincs lehetőség. Viszont a környékünkön még az őrzött parkolók is baromi drágák, hát még a garázsok. De nem hagyhattam ki a lehetőséget, mikor az rám talált. Anikó kiköltözött Ausztráliába, viszont a garázs itt maradt kihasználatlanul. Közel lakott hozzám, bár nem a szomszédban, de ennyit már megér nekem, hogy biztonságban, és az időjárás viszontagságaitól megkímélve tudjam az autót. Arról nem beszélve, hogy mostanában nagyon elszaporodtak az autófeltörések a környékünkön, nem szeretnék én is áldozattá válni. Úgyhogy szeptembertől a garázst kibérelem. :-)


felkerült a két küszöbspoiler (0816) és fent is maradt:) by toto
ill. felszereltük az első lökhárító toldatot is kíváncsiságból, hogyha egyszer elkészül az is, hogy fog mutatni az autó.
ill. felkerült a csomagtérben a feketére fényezett hátfal takaró elem is.
..nekem tetszik:)
Költségeim: 4*13.000Ft








Hát megjártuk....összesen 2500(!) km 6 nap alatt 6,5-7 literes fogyi 4 személy, csomagtartó dugig, klíma, hegyek, szerpentinek, autópálya.....minden gond nélkül!
A teljesség igénye nélkül jártunk: Sibenik, Plitvicei-tavak, Omis, Makarskai-riviéra, Trogir...gyönyörű helyek nagy élmény volt!
Km óra állás: 120500




Az autót úgy hoztuk el, hogy betolós volt. Az önöndító olyan hangot adott, mint amikor lefogazódott a fogaskoszorú.
Hamar felismertem a tényt, hogy a felső önindítórögzítő csavarról leesett az anya, és az alsó is lelazult. A felső csavar kicsúszott és elfordult az önindító. Ezért nem indított. Nem kis küzdelmek árán leszedtem az önindítót, hogy ellenőrizzem minden rendben van-e. Szerencsére a fogak épek.
Még a franciákra mondják, hogy szar szerelni őket. Az Alfánál sem voltak otthon, amikor ezt így kitalálták. Az önindítót két csavar tartja a fogaskoszorú felöli oldalon. Csak csodakulcskészlettel lehet tisztességesen meghúzni öket. Ki tudja miért, de az önöndító hátulján is van két rögzítőcsavar, ami egy közdarabbal, a motortartó bakhoz rögzíti. Így már logikusan kiderül, hogy nem lehet előre kihúzni a lehyéről, mert ott a motortartó bak, ha meg nem lenne ott a motortartó, akkor az olajszűrő szabna gátat a műveletnek. Tehtát le kell venni a kipufogó leömlőket is, hogy felfelé ki lehessen venni az önindítót.
A lényeg, hogy önöndító a helyén és kifogástalanul indít.
1
578
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10