Blog
Kb. a hátsó ülések alatt, volt mindkét oldalon egy kis rohadás...Az alvázvédő eltávolítása után látszott igazán hogy jóval nagyobbak a foltok. Volt kb. 3 helyen közel tenyérnyi folt, közepén ujjnyi lyukkal, valamint 2 kisebb felületi folt. Ki lett lakatolva, üregvédőzve és kapott alvázvédőt.
mióta bentvan a LED-es helyzetjelző, folyamatosan világít a visszajelző a műszerfalon, végre "befejeztem a művet" :) Egy 33 Ohm-os ellenállást kötöttem párhuzamosan, így megvan az elegendő felvett teljesítmény. A pajzson lévő jel kapott egy kavicsot és lepattant a lakk, és a festék is megsérült, ez lett kijavítva valamint kapott új lakkréteget.
A QV-ről is hiányzott sok strassz, pótolva lettek.


Tegnap vettem Szatyi Kollégától a Zender Pótféklámpás szárnyat ami majd hamarosan fel is kerül az autóra. Innen is köszönet érte :) Egyenlőre csak letakarítottam. Terveim szerint először majd matt fekete színt kap, aztán majd meglátom, hogy színre fújatom-e.




A múlt héten kedves levelet kaptam a helyi autószerelőtől,miszerint:Kedves Vilmos! JBA-076 frsz.-ú Alfa Romeo-ja műszaki érvényessége hamarosan lejár......
Hogy az a.....+%/=()+"........
Ma reggel a párom átvitte hozzájuk....én meg egész nap rágtam a kefét,remélve hogy nem találnak semmi pénztárcába markoló turpisságot...
Fél háromkor csörgött a telefonom...kész,mehetek érte...minden rendben volt.
Jupííííííí.....azért azt odaírták,hogy a kipufogó enyhén rozsdás......;-D....na bumm,egy 12éves autónál ugyan hadd legyen már rozsdás egy kicsit.....
Már egy ideje rosszalkodik a kuplung hidraulika. Ma a probléma el lett hárítva. Munkahenger csere.
A kézifék kötél lógott már, valamint elől recsegő hangot lehet hallani, így egy nem tervezett lengőkar csere is történt.
Kézifék kötél csere, valamint jobb első lengőkar csere történt, km óra állás: 90500Km
Köszönet érte: ::Watz és Társa:: FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA SZERVIZ
Gondoltam egyet,és kollegám ajánlására (hajtogatta hogy van olyan mint egy xenon) beszereztem Osram Night Breaker izzókat,mondom míg elül a xenonháború beteszem ezeket.Majd miután bekapcsoltam a lámpát egyikben xenon,másikban nájtbréker ,visszais csomagoltam a nájtbrékereket a dobozukba. Inkább marad a xenon. A refibe viszont bekerültek a H1-esek,tény hogy nem világítanak rosszul (jobbak mint a sima izzók az tuti),de azért nem xenon.

113500 km.
Vizsga. (benne az új zöldkártya) 33000
-hátsó Brembo féktárcsa 7000 ft a csere 6000 ft.
-hátsó fékbetét 4500
-jobb-bal első felső lengőkarok 26400/2 db,csere 12000 ft.
-EGR szelep tisztítás 6000 ft.
-ablakmosó,fényszóró mosó javítás 6000 ft.
-kilincs javítás 3000 ft.
-Air bag visszajelző lámpa törlése 3000 ft.
-ablaktörlő 5200
-Mobil 5W40 6L 10500 ft
-üzemanyag szűrő 5200 ft
-pollen szűrő 1810 ft
-olajszűrő 750 ft
-levegő szűrő 2600 ft
-+ munkadíj 9000 ft
Jobb hátul kopogott idegesítő módon, de valószínű az elkopott hátsó féktárcsa,vagy a betétek kopogtak.Mert a felkerülésük óta megszűnt.
Jelentem a gép tökéletes állapotban van. A műszaki vizsgán semmilyen hibát nem találtak, pedig kerestek.
Idén még korábban (0114) sikerült elmennem a Paradoxba a szokásos év eleji bővítés miatt. Nem bírtam már magammal és elvittem egy rajzot ami alapján elkészül a media player és a hdd helye a kesztyűtartó alá:) Fekete bőr vagy alcantara borítással. Egyelőre a csak megbeszéltük mit-hogy-hová. Elkészítik a konzolt és ha kész, akkor egy próba után mehet is a szerelés, kábelezés és az LCD, már végre már' :)
a képen nem sok látszik. de igyekszem javítani:)
csatlakozó 150ft


2
756
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth