Blog
Motorgenerál után már tervben volt, hogy ki kell tisztítani az intercoolert is, mert nyomta ki az olajat, igaz ez egy év használat után megszűnt, de nem volt felesleges művelet a leszedés, mert volt benne még rendesen olaj...:S Mostanra ez is kipipálva:)


Nem egyszerűen égett ki.. (0107)
benne volt: SE 12V-21/5W P21/5W E19 2K2
bele került: csak az E után van más szám, a többi ok:)

Ma ismét Mai naptól két évig nyugalom, friss műszaki (+ zö'd kártya)
Hátsó kristály lámpákat visszacseréltem, de a xenonért húzták a szájukat. Két rossz bemutatása után elhitték, hogy kicseréltem halogénre
Így nem volt jatt. :D
Szerettem volna ezév márciusig pihentetni a dizelt ,miután ismét leesett a kuplung közepem. Abban reménykedtem,h a q4 megoldás lehet a problémámra ,de sajna nem:-(. Miután Martin Laciék dolgoznak és a karácsonyi beigli felett kitalálták az uj akár végleges megoldást a kuplungomra,igy szétszedem a dizelt. Annyira nincs kedvem hozzá,és leg annyira hiányzik mint mokusnak az erdötüz!Remélem 1 hét mulva már a big dizel gurulni fog:-) köszi Anyu
Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt így hát irány a szervíz!
A csere során sajnos kiderült, hogy van egy apró hajszálvékony repedés a vezérműtengely jeladón (holtpont jeladó, gyujtás jeladó, vezérműtengely érzékelő), hogy mitől repedt meg azt sajna már nem fogom megtudni (lehet a szerelő repesztette meg). Így nem akartam összerakatni, ezért gyorsan próbáltam felhajtani megfelelő alkatrészt, ebben Erhard volt nagy segítségemre (mint ahogy a többi alkatrész beszerzésben is), utólag is köszönöm neki!
Ami cserélve lett:
Vezérműszíj+görgők
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Hosszbordásszíj+feszítő- és vezető- görgő
Szelepfedéltömítés
Selenia 20K AR olaj + szűrő
vezérműtengely jeladó
Első-hátsó ablaktörlő
rendszámtábla izzó
km: 61.041
A hétvégén töltöttem Alfredoba egy adag szeleptisztító adalékot. Azóta eltelt néhány nap de nem sok változás -a szelepek tisztulnak.
Hétfőn a tetőre csomagtartó és bicikli került és irány Jávorkút. Felfelé latyak és jég váltakozott, de szép túra volt. Amikor leértem láttam, hogy a jobbhátsó kerék lapos. Fújtam bele, aztán másnap tök lapos. Kerék le -gyári kulcs OFF- mankókerék fel. A gumis megmutatta a bűnöst egy kb: 4 centis vékony szeg.



3800Km bejáratás után olaj, olajszűrőcsere, az összerakás óta nem evett belőle, ugyan úgy a nívó felső jelénél állt az olajszint, na ilyen tiszta olaj se volt még leengedve az autóból mióta nálam van. A csere pedig apukám közreműködésével zajlott le.
0
675
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV