Blog
A karácsonyi olajcserénél ellenőrizve a gyertyákat, az 1-2s kis gyertyánál kis olaj befolyás volt látható, a gyertyák és a pipa még nem sérült.Akkor csak megtisztítani tudtuk, de most, ahogy nyitott az alkatrész bolt, mentem és vettem szelepfedél tömítést és t.pasztát is. A szokásos újpesti szervizben pedig megtörtént a csere.
Tömítés+paszta(reinz)+ m.dij:10.000
Hazajövetelem után, helyre kellett rakni a légzsákvezérlő hibáit, így, vettem egy használt egységet, ezután hibatörlés. Mióta megvan az autó, ez volt az első alkalom, hogy a középső kijelző, folyamatosan sötét: :)))
Féltengelycsukló csere is kellett, külső-belső. Mindez Zé mester "családiasműhelyében":)))
A mai napon kicserélésre került a már korábban kiszedett tetőkárpit, így újra jól néz ki a belső, és lehet utast is szállítani, mert a helyére került a hátsó ülés is.
Továbbá kicserélődött a Yoyo által javasolt és támogatott injektorsor is, remélhetőleg így mérséklődni fog a fogyasztás.
Az utóbbi hónapokban elmaradt néhány változás dokumentálása. A pályás élmények mellett nem tűntek fontosnak, pedig az autó vezethetőségének szempontjából – főleg pályán :-) - bizony sokat jelentenek. Elsőként az ülések cserélődtek le az augusztus 20-i pályanap hetében az Autostyle márkájú – valószínűleg valamilyen ázsiai gyártmányú – ülésekre. A kiválasztásánál több szempontot szerettem volna egyszerre szem előtt tartani, ennek megfelelően sokáig tartott a keresés (kb. 2 évig nézegettem az üléseket):
1. Oldaltartás – ez volt a legfontosabb,
2. Dönthetőség – megőrizve a mindennapi használhatóságot,
3. Kárpitozás – legyen igényes, és illeszkedjen az autó stílusához,
4. Nézzen ki Jól :-),
5. Csökkentsünk némi súlyt,
6. Végül ne legyen horror az ára.
A végeredményt volt lehetőségem tesztelni hosszabb távon, és meg kell mondjam őszintén, 2-3 óra vezetés után nagyon fárasztó a sportülés, alig vártam, hogy kiszállhassak. Ezzel szemben pályán össze sem lehet hasonlítani a gyári ülésekkel oldaltartás tekintetében, továbbá a 4 pontos övet is könnyebb installálni. A képek alapján talán érthető, hogy miért hívja a kedvesem Darth Vader üléseknek :-)
A gyári kormány is lecserélésre került a MOMO versenykormány kollekciójának MOD 88, GT és túraautó futamokon használt alul lapított típusára, mely több helyet biztosít a lábaknak, illetve a mérete miatt még kevesebb mozdulatot igényel a vezetés, ezzel még precízebben lehet lekövetni az íveket. Talán ez is hozzájárul majd a jobb köridőkhöz, sajnos ezt még nem volt lehetőségem pályán kipróbálni. :-)
A pályázáshoz ugyan nem kapcsolódik, de fontos fejlemény az autó éltében a GTA fenik megújulása. Korábban már tudtam, hogy a felniket görgőzni kell, és akkor már változzon meg a színük is. A nem oly régi divathoz igazodva antracit szint választottam. Az ősz folyamán került sor a kerekek felújítására is.








Egy kicsit meg volt fáradva az ablaktörlő rudazata. Csörgött, kotyogott, plusz a motorban is előjött a típushiba zsírosodás az érintkezőknél.
Szereztem egy bontott rudazatot amiben a csuklók jobbak, de sajnos a tengelyek abban is gatyák voltak... tehát esztergáltam két új tengelyt :)
A képen a régi, megkopott tengelyek láthatók.


Elérkeztünk az olajcseréhez, ezúttal Mobil Super 2000 Diesel 10W40 került bele + cserélve lett a légszűrő, pollenszűrő:)
Szokásos kocsi alá nézés, átvizsgálás is elintézve, tavasszal visszatérünk:)
Óra állás: 206578



Egyetlen Édes Barátnőm karácsony alkalmából meglepett egy egyedi alfás naptárral... természetesen a kis 146 képeivel:):)


Autórádiót cserélek. Az újat egy másik autóból szereltme ki, de sajnos a csatlakozóját nem hoztam el vele... 3900 Ft egy másikat szereznem bele...
0
574
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10