Blog
Nyaralás előtt átnézettem a futóművet,ezek lettek rajta cserélve:
Hátul:-kereszt lengőkarok
-csonkállvány alsó szilentjei,J.B.
Elől:-jobb felső lengőkar
-alsó lengőkarok középső szilentjei
-jobb alsó lengőkar,belső első szilent
-stabilizátorrudak J.B
Teljes a csend az autóban!
Korfut zökkenőmentesen kibírta a csoda!
3270km tettünk meg,oda-vissza,6.7l fogyasztással,végig légkondi,tetőbox csomagtartó full.tele,négy fővel,szerintem nem rossz.Óra szerint csak 5,8lvolt a fogyasztás.
következő projekt,vezérlés-hosszbordás szíj csere,a cuccok már megvannak hozzá,de megvárom vele a következő olajcserét,ameddig még van 1200km-em.



-Megtörtént az olajcsere+ összes szűrő, + klímatisztítás. - 165.600 km
-Ki kellett cserélni a poweflexet a kerékdőlés orvoslása miatt. Nem helyettesíthető a G szem szilenttel be kellet látni! Kapott egy felújított hidat.
-ABS jeladó csere(bal első) Most már működik is :)
- 4 új fékcső, +fékolaj csere.
- új hosszbordás szíj
- 166400 km
Ma meg volt az első apró szerelés az Alfán:
1. A rendszám meg lett igazítva, mert úgy volt felszerelve, hogy rálógott a pajzsra
2. A hátsó ülésnél a szellőző rácsa szét volt esve, szerencsére csak ki voltak pattanva a lamellák, így elég könnyen meg lehetett javítani
Kicseréltem, illetve pótoltam a szőnyeg rögzítő patentokat. Valamilyen ismeretlen okból, csak a hátsó üléssor előtti szőnyegeknél voltak rögzítő patentok. Ezeknek is a fele el volt törve. Mivel ugyanolyat nem tudtam venni, így vettem inkább egy rakat univerzálisat, és rögzítettem 3-3-mal az első szőnyegeket is. A szőnyegbe való részből vettem 2 garnitúrát, hogy jusson a gumiszőnyegekre is.








Mindenképpen utószezonra maradt a nyaralás, mivel kisgyerekes családnak pont ez tűnt a legmegfelelőbbnek. Így szeptember elsején bepakoltunk mindent amire szükségünk lehetett és igen a Giulietta csomagtere elég nagy, hogy sok csomag (babakocsi+gyerekülés) kényelmesen bepakolható legyen. Magam is meglepődtem, hogy aztamindenit. :) Természetesen a hátsó és az anyósülés elé-rá is került pár kacat. A célállomás 440 km-re volt egy irányban az otthonunktól és kényelmes, autópályán többnyire 140 km/h tempóban leautóztunk a tengerre. 1.75 TBI fullra megpakolva, légkondival, fogyasztási adat első kép. Hazának kicsit gyorsabban jöttünk 9,6-ra nőtt a átlag fogyasztás 900 km-re nézve.


Kapott egy új lökhárítót, ki lett kalapálva, festve a horpadás, egy új jobb hátsó lámpa, az első lámpák polírozva és lakkozva lettek.


SanyiJTD fórumtárstól vettem új emblémákat. A matrica főleg hátul már kezdte megadni magát. Szép az új embléma. Fel óra alatt meg is volt a csere.


Megjött Ferihez a Ruville bal első felső lengőkar. Kicserélte és már csend honol a futóműben. A haspáncélba bele volt rohadva 3 csavar. Ezeket kiszedte, megfúrta az egyiket. Most már nem lóg a páncél.:)
Viszont 3 bosszantó hang borzolja az idegrendszerünket.
Egyik: Jobb elölről valami berezonál folyamatosan járó motornál a levegőszűrő környékén. Ilyen folyamatos cicergő hang. Hetek óta megvan a zaj. Belülre szerencsére nem jut a hangból.
Másik: 1300-as fordulatnál a középkonzol mögül valami berezonál. Kivettük a HIFIT és hallgatóztunk. Vagy a 3 műszeregység+venti nyílások vagy a klíma vezérlő körül jön a zaj. Csak 1300-as fordulatnál csinálja, de idegesítő. Ha nem nehéz lehet leveszem a középkonzol burkolatát.
Harmadik: Ez a legkomolyabb. Bekapcsolt klímánál bal oldalról műszerfal mögül zúg valami. De csak klímánál és csak akkor ha megy a kocsi is közben. Magasabb fordulatszámnál hangosodik is. A klíma párologtatója lehet. Néha nagyokat is "sóhajt".
Remek, mehetünk újra klímáshoz...
Utolsó hiba, de nem a hanggal kapcsolatos: Már egyszer kétszer nézegettem sötétben a fényszóró magasság állító tekerőjét, de érezhetően nem láttam változást tekerésre. Most rendesebben megnéztük és egyik fényszóró sem mozdul meg. Nem gondolnám, hogy mindkettő bedöglött volna...
Zolinak visszavittük a váltóját. Szerencsére nem kellett a javításunknál hozzányúlni. Mivel ért a villamossághoz ránézett a HIFI-re és megtalálta a hibát. A tápkábel végén volt kicsit legörbülve a csatlakozó. Megigazította és azóta tökéletes a HIFI, nem kapcsolt ki egyáltalán rázkódásra sem.
Volt viszont egy friss hibajelenség is. Még Zolival hallgatóztuk a később kicserélt lengőkar csúnya nyekergő hangját, mikor a hegyről lefelé gurulva folyamatosan villogott a kisebb úthibák a sárga motor jelzés. Zoli kivette a kábelköteg 2 csatlakozóját a foglalatból és kontakt spray-jel megfújta. Eléggé poros volt az a rész. Jelenség megoldva. Eléggé buheráltnak tűntek a csatlakozó fejek, az egyiket ki is cseréltük helyben Tozo elfekvőben lévő kábelkötegéről.