Blog
Eladó sorba került a vas. 2015.10.02 -én elvitték az Alfát, messze nem ment mert munkatársnőm vette meg , így Veszprémben maradt.
Ha látjátok az utakon, nyugodtan villantsatok rá Lulura !
Egy ideig vége az Alfázásnak, most egy A4-esben utazgatok mert családon belül kelt el, de egy 159 -sel vissza fogok térni mert már most hiányzik az Alfázás :)
210000 Km .
A Warta Silver 74 Ah akumlátor 4 év után megadta magát. Betettünk egy ugyanilyen másikat , nagyobb indítóárammal.
Nagyon rosszul vettem, de muszály volt. 40000 Ft.
Talán tovább bírja. Rend szerinti használatom mellett nálam eddig húzzák.
Érdekesség, hogy nálam minden aksi egyik pillanatról a másikra nem indul. Előző nap még elsőre simán indul, nem is gondolná az ember, hogy reggelre már meg sem moccan. Sajnos bikázni kellett. Ki is jelzett a computer befecskendező hibát meg még valamit. Már nem is tudom. Minden esetre az új akumlátor után eltüntek a hiba kodok.
Váltó alatti motor tartó gumi bak csere gyárira. 18500 Ft
De valami kopog tovább, úgyhogy OKt. 20-án a maradék kettő lengőkar is cserélve lesz.
Olajhűtőm is napi 4-5 cseppet szivárog. Szereztem egy jó állapotú bontottat 25000-ért.
Ajtóhatárolót is vettem a vezető oldalra 17000 ft
felkerül még az új JTD 20V felirat is.
Kicseréltem a kormányomban az emblémát a Giulia stlye-ra.
Ha valaki megkívánná van 2db eladó színesben. Nagyon jól mutat, tetszik ;)

Jó ideje érdekesen viselkedett a váltó. R-be nem mindig vette be, csak ha meg lett mozdítva az autó. Én a kuplungra gyanakodtam, de kiderült sajnos, hogy a váltóban ment gallyra valami.
Trencsikéktől:
- váltó: 120e Ft
- jobbos féltengely: 30e Ft
AlbaAutó:
- lengőkar szett: 68e Ft
Váltóolaj: 9e Ft
Munkadíj: 34e Ft
Néhány postal lejjebb írtam,hogy újra kéne fényezni a pajzsom, de volt olyan fóliám amivel a "B" oszlopot behúztam (szövet) és gondoltam megpróbálom a lehetetlent, lefóliázom a pajzsot.
Egyébként 1 óra alatt sikerült, pedig nem is nyújtható ,vagy csak minimálisan, és elég könnyen gyűrődik.
Lehet stickerbombot kellett volna azzal lehet ám virítani. :DDD
Kimentem nagy boldogan, felrakni a pajzsot, hát a mellette lévő két kis műanyagot persze elfelejtettem. A maradék fóliát összegyűrtem, úgyhogy a kazánból kellett kikutatni :D Szép munka...
Remélem ebből is akkora divat lesz,mint a koptatómból......


Ez a nyár rettenetesen sz.r volt minden szempontból - az autófelújítás (vö: kész nincs, de le van vizsgáztatva) sem kivétel, most kell belehúznom...
A RONAL-okból kettő már esztétikailag kihívásokkal küzdött, az egyiknek a vegytisztítás nem tett jót (denszesztől foltos lett) , a másik le lett padkázva. Ezek hátul voltak eredetileg, végül úgy oldottam meg, hogy a hibátlan elsők hátra kerültek , elöl fennmaradt a vazsfelni téli gumival
sajnos ez nem volt jó húzás biztonságtechnikailag, részben ennek is köszönhető a júliusi kis "garambol"-om :-p
Így az elsőket el tudtam vinni lefújatni, majd vissza már újszerű (DUNLOP SportBluResponse) és főleg váltóméretű (195/50 R15) gumik mentek rá a felnikkel együtt kapott, de mind széltében, mind átmérőben túlméretes (205/50) , öregek/elhasználtak helyett.
a JE pereme elkopott a kerékbéléstől és a kilóméteróra is csal...na , ha működne!!! :-p - egyébként volt időszak jó műszerrel és ezzel a kerékkel, 100 km méréshez 103 km tényleges út tartozott
Így végre október első hetében :-p felkerültek előre is a nyári kerekek, sokkal komfortosabb lett, pedig 1 cm-rel keskenyebb csak.
Miután a klíma-projektet a kompresszor felől indítva elakadtam (majd később beszámolok róla) úgy döntöttem, a másik végéről kezdem: felújítom a klímaboxot és akkor egyrészt végre befejezhető az utastér, másrészt a motortérből folytatható a klímaszerelés is...Mivel a radiátorból és a szellőzőmotorból a mostanival együtt lesz 1-1 csere-/donordarab, az evaporátor (utastéri elpárologtató) volt a szűk keresztmetszet, elvittem hát nyomáspróbára.... Tegnap kaptam vissza, a klímások szerint jó viselte a "nyomatást" - kapott két dugót egyelőre - így felcsillant végre némi reménysugár, talán jövőre lehet már klímánk...
Sikáló hangot hallatott az autóm, a főtengely szíjtárcsára gyanakodtunk, vettem egy patika bontottat 6ezerért -új ár 58.000 , köszi-
Kicseréltettem a hang megmaradt a szerelő toszott megnézni, hogy minek van ilyen hangja , szóval halottnak a csók.
Valamelyik görgő lesz, vagy csapágy, ha kész lesz írok róla
Update : Feszítő görgő csere megtörtént 2015.11.24-én.
Az AUTÓ-ról csak, annyit, hogy imádom, költségmentes, hibamentes, nagyon megy és keveset fogyaszt. Ennyi.
Nyaralás előtt 2 nappal vettem észre h nem megy úgy az autó ahogy szokott vagy ahogy kéne. Mint kiderült a légtömegmérővel volt a baj úgyhogy azt még indulás előtt kitudtam cseréltetni.
Tegnap előtt megtörtént az olajcsere is (természetesen selénia wr-t kapott).
EGR szelep cseréje egy új darabra