Blog
Keresi a szerelő a hibát. AC megcsinálva, alapjárati motor is lett cserélve. Beindul, leáll. Vagy nem is indul.
Csomagtérajtó átvezető miatt hol világított jobb oldali helyzetjelző, hol nem, a csomagtérajtózár pedig folyamatosan nyitott helyzetet jelzett a műszerfalon, ezért bekerült egy Fangiótól beszerezett kábel, ami megoldotta a hibákat. Persze ülés és kalaptartó kiszerelés nélkül nem ment a dolog, az ajtóba befűzni már gyerekjáték volt.
Felkerült a gép a hasznaltauto.hu-ra, szóval ez a poszt leginkább annak szól, aki leendő vevőként ide téved!
Kedves érdeklődő!
Láthatod, hogy az autó nem a társaival egy árkategóriába került. Ennek több oka is van. Az első, hogy nem árulok zsákbamacskát. Rengeteget foglalkoztam vele, bújtam a gyári szerelési utasításokat, javítgattam ahogy tudtam, mindeközben rengeteget autóztam vele. Ha érdekel az autó, minden lényeges információval együtt kapod. Itt a blogon visszaolvasva olvashatod, hogy mik kerültek cserére/javításra eddig, illetve az épp aktuális állapotról mesélek a jövőben. Akármilyen átvizsgálásban (előre egyeztetés után) benne vagyok, nem célom titkolózni. Nem számítok arra, hogy rövid időn belül elviszik.:D
Nem megválni szeretnék az autótól, inkább át szeretném adni annak, aki nem hagyja eltűnni az "élők sorából" ezt a szép formát, remek autót. Tulajdonképp, ha nem viszik el, megtartom én.
Az autóról:
Annak, aki nem ismeri a típust
Ez egy Alfa 155 1.8 16v TS. Gyárilag sport felszereltségű, ez visszakereshető. A motortömb már előttem cserélve lett, de itt az oldalon megtalálhatóak az előző tulajok, tőlük akár bővebben informálódhatsz. Félreértések elkerülése végett: a motortömb minden paraméterében egyezik a gyárival, csupán a motorkódja más, mivel egy újabb típusból származik. TEHÁT a minden olyan benne mint új korában, csak a motorkód változott. Az autó 140 lóerős, 7000-ig forgathatod. Nagy élmény, hidd el! Hengerenként 2 gyújtógyertya, melyek nemrég cserélve lettek, olvashatsz róla, közel 100 ezrembe került. A vezérlés szíjas, lassan itt a csere ideje, mivel autóvásárlásnál szokás magunknak cserélni, ezért lehet, hogy nem sietek vele. A belteret rendben tartom, minden működik, köztük: 2 elektromos ablak, digitklíma. Igazi élményautó, nagyon szeretem, de erről nem írnék többet, a legjobb, ha kipróbálod!
Az autó mellé adok téli-nyári gumit. A téli egy 2 szezont futott, újonan vásárolt Toyo, a nyári egy 1 szezont futott, szintén újonan vett Dunlop.
Ha gyors összefoglalást szeretnél, hogy miket cseréltem az elmúlt 2 évben:
-hátsó fék (tárcsa-betét)
-vezérlés (ezt vásárlásnál, ha szerencséd van, mire hívsz, már újra új szett lesz bent)
-kuplung munka- és főhenger
-8 db NGK iridium gyertya
-olaj eddig csak Selenia, most kipróbálom a Liqui moly-t
-szűrük csak MANN (olaj, lég, pollen, benzin)
-kipufogórendszer
A lista nem feltétlen teljes, itt a blogban viszont minden le van írva, most vasárnap este van, majd még dolgozok ezen a bejegyzésen. Elsőre elég bugyutára sikerült.
Hívj: 06202218281
Írj: horvath0adam@gmail.com
Olaj, olajszűrő, légszűrő,gázolajszűrő, pollenszűrő csere. Főtengely szimmering a váltó oldalon ereszt, cseréje betervezve.

Eljött a nagy nap, ideje felébredni a téli álomból!
Akku töltőről le, berak. Motorteret átnéz, minden rendben.
Gyújtás rá, ami kell világít. Indítóz, minden elalszik. Még csak nem is nyekken. Akku terhelten kemény 3,49 Voltot tud.
2010.03.01-én került be a Pókba. Hat éves, hat szezont szolgált ki.
Így történt, hogy gyorsan elmentem a Topihoz és cseréltünk. Én adtam neki egy sz@r akkut, meg némi kp-t, ő meg adott egy új akkut, amin zölden világít a varázsszem.
Berak, beköt.
Innentől a szokásos.
159 nap állás után, pöccre indul a Pók. Indulás haza!
Óra: 179.008 km












Ismét belső csere lesz!
A kék plüss után lett bézs alcantara,de nem volt hozzá szőnyeg csomagtartó borítás és B oszlop takaró.Ma sikerült venni egy világos bézs szövet belsőt amihez minden megvan.Ha már ott voltam hoztam egy tartalék generátort és némi műanyag alkatrészt is.:)
Megnéztem tudja-e még 15 évesen a gyári adatokat.Még eldöcög:)


...a megvétel óta, 11 hónap alatt, amit lényegében (egy kivételével) nem várt hiba nélkül teljesített az autó. Az az ominózus eset az volt, amikor nyáron 36°C-ban örök vadászmezőkre tért a gyári főtengely jeladó. Az autópályán. Pénteken. Délután négykor. Csúcsforgalomban. Családdal. Útban az ország másik felébe hosszúhétvégét tölteni. :D