Blog
Igazából a háttér nem fontos, kiprobáltam egy új helyet ahol mosatni tudok... Allguth Tankstelle-nél kapott egy kis szeretetet :) eredmény nem rossz de maradok a Sonax autómosónál.
Hát ennyi :)



Van egy kis szépséghibája a vezetőülés kárpitjának, ahogy a képen is látszik, megszakadt az él vezető szál. Kihúztam és ideiglenesen tettem bele egy vékonyabb damilt, amíg a megfelelő anyagot meg nem találom.






Tisztán látszik, hogy a hollandusok kamuztak a szervizzel kapcsolatban. A vezérlés és a hosszbordás környékén semmi sem volt cserélve. Olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt cseréltek, az olajat eltúlozták, mert sok ment a gyertyákhoz is, meg az egész blokkot meglocsolták és alul tiszta olaj az egész. Vagy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj a gyertyához, illetve a fötengelyszimering ereszt és az van a kocsi alján. Legrosszabb esetben mindkettő fennáll:-(








Bal első kerékcsapágy cserélve lett, hangos volt. Gyári alkatrész
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
Túl vagyunk az első 3000 km-en ,ebből 2 pálya a többi vegyes .
A fogyasztás 7.5- 8. Liter a kocsi szerint. Eddig minden rendben még tart a boldogság.
Na a -21 fok megtette hatását ,és az aksi lemerült. Keveset volt használva a kicsike.
De egy töltés elég volt neki azóta pöcre indul.
Ablaktörlő lapát csere s.o.s. -be , mert pont ott nem törölt ahol kellett volna , és egy kicsit reszelt is. Egyenlőre Obi gazdasagosra.
1
684
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV