Blog
2015 év végén vásároltam ezt a 156os rosso alfát kimondottan pályaautózásra. Teljesen gyári állapotában eléggé lelakva, de amire nekem kell arra tökéletesen megfelel. Rozsda minimális lakatolni nem is kell, fényezés lakkhiba temérdek :)


- olaj- és szűrőcsere, aktuális csereperiódus: 15 172 km
- üzemanyagszűrő, aktuális csereperiódus: 15 172 km (bakker, most látom, tavaly volt cserélve...ezt benéztem!, elég lett volna jövőre cserélni)
- ablaktörlő lapát csere: 135 000 km környékén vettem a Bosch Aerotwin-t, eddig bírta - ami azért nem rossz :), aktuális csereperiódus: kb 65 000 km és 4 év
Most SWF-et vettem. Meglátjuk mennyire válik be. A Bosch nekem hidegben elpattogott.
- EGR szűkítő beépítve. Még augusztusban hagyományozta rám szegény Pityukoma az EGR szűkítőt, amit most végre be is építettünk. Kíváncsi leszek a hatására.
Költségek: 55 000,-
olajszűrő HENGST
motorolaj SELENIA WR PE 5W30 (5 liter)
üzemanyagszűrő UFI
ablaktörlő lapát SWF
Plusz vettem 1L Selenia 20K-t feleségem 147 1.6 TS-ébe. Múltkor néztem, a max alatt van kicsivel, márpedig a TS-ben mindig MAX-on kell tartani. Hétvégén utántöltök.
Ma végre a rendszám is meglett! már hivatalosan is közelekedhet az autó a magyar utakon rendszám műszaki biztosítás minden megvan!
már csak nekem kellene otthon lenni hogy lehessen menni vele!
a rengeteg segitséget nagyon köszönöm Peti barátom valahogy csak sikerül meghálálnom majd! :-)
már csak egy szervíz van hátra cserélni a dolgokat amiket ilyenkor illik! :)



Szakadt levegőcső lecserélve, 4db hangszórórács (az összes füle megvan mindnek:-)) berakva.
2 évre letudva a műszaki vizsga.
Sor került az első rugók cseréjére is. 9(!) centivel áll most magasabban az autó mint korábban. :D kis esetlennek tűnik, szokni kell még a látványt, lehet nem is fogom tudni megszokni..
A tárcsákat elég volt szabályoztatni viszont a betétek már nagyon kopottak voltak azokat cseréltük. Kellett még porvédő előre is hasonlóan mint hátra.
Tárcsa szabályozás: 4000
Betét(Textar): 13000
Porvédő:5000
Munka:10000
4db spirál rugó:12000