Blog
rendszámtábla illetve középkonzol világítás cseréje
Mikor megláttam ezt a képet (1.kép) eldöntöttem,hogy ha jön a jó idő átfestem a féket. Pirosan is szép volt, de most az igazi ehhez a barnás színhez!
Alfa Romeo felirat természetesen GT munkája! :)
Rá 2napra megkapta a nyári gumikat : 235/45R18-as méretben.
Km: 236300




Útközben átléptük a 182ezret. Aztán tankoltunk is.
Km óra állás: 182.196 km
Együtt megtett út: 49.009 km
Együtt töltött idő: 2.796 nap
Tankolt üzemanyag: 4.024,87 liter
Tankolt üzemanyag ára: 1.541.195 Ft
Átlagfogyasztás: 8,21 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,46 Ft/km
Napi átlagos futás: 17,528 km/nap
Szervizelés és egyéb kiadások: 2.691.691 Ft
Átlagos költség: 126,32 Ft/km (vételár+kiadások+üzemanyag)
Zé ma kicserélte a hátsó dobot, a csomagtér zár és a kiegyenlító tartály sajna nem jött meg. Ezekért kedden megyek, és meg is várom helyben a cserét. Ha addig nem történik valami szörnyűség, a fenti két apróság cseréje után az autó gyakorlatilag hibátlan lesz :)
Már 4-5 napja töltöttem az akkut egy CTEK-hez hasonló töltővel. 14,2V mutatott, amikor ma reggel 10:30-kor nekiindultam kicsomagolni a vasat. Akku be, ékek ki, csomagolás félredobva. Az első kísérletre pöccre indult! Mivel 50 nap híján 20 éves, és október közepe óta áll egyhelyben, apa büszke... :)
Mentünk a feleségemmel egy rövid 15km-es kört tető nélkül, gyönyörű idő volt. Vettem bele 20 liter friss benzint, a keréknyomást végülis nem néztem meg, mert a gumik kukák, jövő hónapba cserélem őket, de érzésre-szemre jó a nyomás. A Spider hangja mennyei, párszor megrúgtam egy picit. Este letettem Zé-nél, most kb. 2 hétig ott fog lakni, mert egy nagyobb szervíz lesz elvégezve:
- Hűtőcsere
- Vezérlés módosító
- Van valami anomália a kézifékkel (nem igazán enged ki), illetve alászedve megáll az autó gurulásból, befog a fék hirtelen...
- A géptető egyik zárja, a tető anyósoldali bepattintó pontja és a tetőt kipattintó elektronika nem működik
- Ajtó és ablak pozíciók beállítása
- 2db gázteló is kelleni fog a motorháztetőhöz
- Mindkét szélső légbefúvó törött az utastérbe
+ olaj és szűrők cseréje
Utána hasítunk :)


Ma ismét megtettük a teljes kört. A 84-esen érkeztünk és azon is mentünk vissza Sümeg felé.
Érdekes ilyenkor a Balaton. Az emberek elkezdtek mozgolódni, de minden alszik. A déli parton alig találtunk nyitott éttermet, aztán Földváron a Kukorica Csárdában sikerült megebédelni. Az északi parton is majd minden zárva, még Tihanyban az egyik legszebb kilátást adó sütizőhely is az apátság mellett.
A legjobb, hogy MINDEN éttermet ott virít a "kinyitottunk", "nyitva" vagy "újra megnyitottunk" tábla. Nyilván még tavalyról a szezon elejéről maradt ott. Volt ahol még a tavalyi utolsó menü is ki volt írva. Van még mit fejlődni.
A yard viszont mindenhol ott volt. Volt ahol 3 rendőrautó volt egy igazoltatásnál. Nem értem mért? Nincs meg az első negyedéves bevétel?
kb. 350 km-t tettünk meg fülig érő mosollyal, ebből bő 100 km-t sikerült nyitott tetővel is menni, köszönjük a napocskának :-)




Felragasztottam tükörragasztóval az első rendszámot :-)
Nem adták meg a D típusút most éppen. Előző kettőre érdekes módon igen.
Nincs kedvem utánamenni.


3mm-es ruhaszárítókötelet húztam be a régi helyett. Továbbá kapott egy kis gány filctoll festést is. Vállalható. Még le kell kezelni fekete balzsammal.
1-2 előtte
3-4 utána



