Blog
Kb. fél órát vett igénybe az én ügyességemmel, tehát nem volt bonyolult. :-D Bazi jól néz ki, de tesztelni majd csak később tudom, most azért dolgozni is kell.

Ma ózonos klímatisztítás volt, plusz kicseréltem a pollenszűrőt, gyári karbonra.
Km.: 220004
2 évvel ezelőtt az első lengőkarok közül csak a bal felsőt hagytam ki a cseréből. Ahogy felkerültek a 17es kerekek kezdtem 1 kicsit vadabbul közlekedni és egyre jobban hallottam a kopogást. Ráadásul súlypont változáskor is ilyesztően kattant a gömbfej. TRW-t raktam be. Kb 2 óra alatt megvolt a művelet, viszont az eltelt 2 év alatt elfelejtettem hogy kell cserélni és a stabpálca megszivatott 1 kicsit :)


Itt volt az ideje...
Új olajat, olajszűrőt és légszűrőt is.
A csomagtér tetőről sajnos a lakk elkezdett leperegni, valószínűleg naptejjel kellett volna kenegetnem mert megégett szegény bőre és hámlásnak indult. A kis foltok egyre nagyobbak lettek, ennek hatására úgy döntöttem, hogy autófóliával javítom a jármű külsejét. Vettem is szép metálkék fóliát. A csomagtér tetőt leszereltem és kiszedtem belőle a lámpákat és a zárat, lemértem az 1.8 felirat helyét és simára csiszoltam. A fóliát elkezdtem felrakni, de gyűrődött, hólyagosodott... Hiába volt segítségem, fél óra alatt nagy nehezen kb. 10cm-es sávot sikerült nem túl szépen lefednem. Megelégeltem, letéptem és összegyűrve a kukába küldtem a meggyötört matricát.
Vettem gyorsan két flakon mattfekete spray-t és ideiglenesen feketére mattult a csomagtértető. Majd kevertetnem kell Azuro Fantasia metal-t, hogy egységes legyen a külalak, addig is marad ez...
Azt hittem, hogy az autó fóliázás könnyebb lesz, mint a festék szórás...









Olaj (selénia 10w60) + olajszűrő (mann)
km állás 199.582
Mivel egyre beljebb fogott a kuplungom és már a pedál sem jött elsőre vissza, kicseréltem a főmunkahengert. Valeo volt bent, szépen lefittyedt mikor lekötöttem a pedálról, de az olajat nem engedte. Textar került be, légtelenítés és olyan mintha új lenne. 156570 volt a km állás.



Sikerült leszakítanom a motorvédő pajzsot. :(
Bekell rendelnem egy ilyet: haspajzs
10.000 KM után olaj + szűrők cserélve. Két új hátsó gumi felrakva, mert a régiek külső szélei kopottak voltak (Uniroyal Rainsport 3) A bal hátsó rugó el volt törve, az összes cserélve Einbach-ra.
1
551