Fu, de imádom ezt a kocsit. Mi lenne, ha még működne is rendesen. :DDD
Ma tettem egy 300 km-es túrát a Balaton-felvidékre. Gyönyörű táj, kanyargós utakkal, komolyan mondom, élményautózásra lett teremtve.
Rájöttem, egyébként, hogy akkor hisztizik be a kocsi, ha nagyobb sebességben, 7-esben vagy 8-asban, alacsonyabb fordulatról akarok nagyobbat lépni. Ha visszaváltok 5-be, ahol 3500-4000 körül van a fordulat és padlózom, akkor probléma nélkül (és nagyon gyorsan) beleforog a tiltásba... És ugyebár egy 5-ösben vagy 6-osban is egy 5000 feletti fordulat már bőven német autópálya tempó :D
Isteni ez az autó, ahogy elkezd tolni, sosem fogy el. Ahogy a finom váltások helyett hátbarúg, ha tiprod. Ahogy a kultúrált morgásből vadállati üvöltés lesz és elkezd durrogni is váltásoknál.... Áh, de ezt a megtapasztalás nélkül hiába is írom, olyan, mint a halnak magyarázni, hogy milyen járni...
Imádom ezeket a kis vicces gag-jeit is. Pl. hogy indítás után kiírja a képernyőre, hogy tartsd be mindig a közlekedési szabályokat, ne vezess vakmerően stb. stb.
Mindig elmosolyodok rajta. Kb. olyan a dolog, hogy "Elmondjuk ezt, mert ez a kötelességünk, de na, tudjuk, hogy nem azért vettél 510 lovas szörnyet, hogy b.ziskodjál vele. Mi sem azért építettük ilyenre. De el kell mondanunk, hát elmondtuk. De most már nyomjad neki, b.zdmeg!" :DDDDD
Meg ez milyen digó dolog, hogy nem lehet az utasoldali ablaktörlő lapátot felhajtani, mert konkrétan útban van a motorháztető? Behalok rajta :DDD
Erre amúgy van valami trükk? Le kell venni a gyújtást, mikor épp töröl, hogy megálljon félúton és úgy már felhajtható?
Na pár kép a mai napról:
