Óó.. nekem egy szavam sem.lehet, Chili egy viccesen bosszantó autó. Jópáran jártak úgy ma, hogy látva az agyig pakolt piros kicsikocsit, nekiálltak tolni hátulról az autópályán. Ha ha, ez legtöbbször nem jött össze 😆
2000km-t mentünk egy hét alatt, jó volt vele autózni. Szépen falta kilométereket, nem volt fárasztó..Az ülése nagyon jó hosszú távon is. Telepakolva is jó kis erős, mindenre elég volt.
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-13 22:39:25 // 39914
Shadin2025-08-13 18:05:25 // 39913
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
szana82025-08-13 17:19:23 // 39911
Magamnak semmiképpen nem állítom. Az előző kocsiban is utána kellett állítani az izzó csere után mivel ki kellett venni a lámpa testet. Hiába tekerem lentebb az állítót még úgy is magas.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
szana82025-08-13 16:51:02 // 39908
szana82025-08-13 16:35:04 // 39907
Felfelé világít. Nekem is mindig villognak este. Itt a vadkeleten inkább nem írok jellemzőket a szerelők nagyrészére. Vagy nincs műszere vagy nem vállalja mert nem tudja, meg lehet software-ezni kell, van aki alfát alapból nem vállal. Szóval szívás.
SD2025-08-13 15:51:55 // 39906
indítsuk el a szavazást: íme már 8 a létszám csökken a szállítás/fő díj, lassan indulhat a rendelés:)
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Feri Kscstr( Fb: Giulia tulaj fórum)
Sándor Nagy Ádám (Fb: Giulia tulaj fórum)
Péter Kecskés (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Feri Kscstr( Fb: Giulia tulaj fórum)
Sándor Nagy Ádám (Fb: Giulia tulaj fórum)
Péter Kecskés (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
SD2025-08-13 15:49:08 // 39905
Elvileg csavaros:)
Nekem csálén állt, mindig villogtattak simán a garázs ajtón látszott este, és beállították a szervízben. (Márkaszervíz, de felszereltebb bármely szervíz kell tudja)
Maga a magasságállító csak egy szenzor+ villanymotor
A fényszóró alap állapotban jó irányba kell mutasson az meg csavarozás.
Nekem csálén állt, mindig villogtattak simán a garázs ajtón látszott este, és beállították a szervízben. (Márkaszervíz, de felszereltebb bármely szervíz kell tudja)
Maga a magasságállító csak egy szenzor+ villanymotor
A fényszóró alap állapotban jó irányba kell mutasson az meg csavarozás.
szana82025-08-13 15:32:23 // 39904
Valakinek kellett már fényszórót beállítani? Hagyományos vagy software-es beavatkozás? Eddig 2 szervízben sem vállalták.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-08-12 19:57:41 // 39900
Másnak is zörög a combtámasz esetleg veloce ülésen?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-08-12 16:10:46 // 39897
Nono ez nem Giulia, ez egy Gulia, szerencséd van:)
amikor az eredeti elkopik jöhet a tuning:)))
amikor az eredeti elkopik jöhet a tuning:)))
Tomszi2025-08-12 11:42:56 // 39896
Sziasztok!
Szerelőt keresünk én, de főként a 2.2 dízel Giuliám, mert olajpára leválasztó cseréje esedékes, illetve a vezérlésé. Aki tud valakit aki esetleg, akkor kíméletlenűl osszátok az észt kérlek.
Előre is köszönet!
Tomszi&Lady
Szerelőt keresünk én, de főként a 2.2 dízel Giuliám, mert olajpára leválasztó cseréje esedékes, illetve a vezérlésé. Aki tud valakit aki esetleg, akkor kíméletlenűl osszátok az észt kérlek.
Előre is köszönet!
Tomszi&Lady
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-12 10:44:34 // 39894
Nem hűtlen gazz, csak nem a pénze ellensége. Az A110 jobb befektetés, annak csak érték növekedése van, nem értékvesztése. Mint a 4C.
RomeoOne2025-08-12 10:17:02 // 39893
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-11 22:10:04 // 39890
Keress rá, Philippe Krief. A 458 Speciale után a Giuliát tervezte a csapatával. Azotaaz Alpine-nál van.
SD2025-08-11 18:47:18 // 39889
Zene füleimnek:D de valami ilyen érzéssel vettem meg és akkor ez méginkább megalapozott. Valahol meg kellett fogni pénzt, de már lassan 10 éve mennek. És amelyik nagyszámban elment 10 évet az megfutja a jó csillagzattal a 20-at is:) és még tovább:)))
És elérhetem azt hogy meglesz az az alfám amit megvehetek magamtól 20 évesen egy elújítás áráért:D Ha nem újra gyógyszertárban kell majd benzint venni bele:D
És elérhetem azt hogy meglesz az az alfám amit megvehetek magamtól 20 évesen egy elújítás áráért:D Ha nem újra gyógyszertárban kell majd benzint venni bele:D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-08-11 12:41:22 // 39885
A Degu egy közel tökéletes autó, valóban a 75 képzelt utódja lehetne. A 75 még Alfa tervezés, de már Fiat gyártás, ill. valahol pont akkor volt a Fiat uralom kezdete.
Semmiképpen nem azt akartam kihizni, hogy a GT az igazi olasz autó míg a Giulia nem, mert kb. semmi közük egymáshoz az emblémán kívül. Csak ugye én a 156 SW korszakban szocializálódtam ill. lettem fogékony az olasz autóiparra. Ezt nem tudom már kinőni.
A Degu töredékét sincs lehetőségem kiautózni, sem a forgalom nem engedi, sem a család és pláne nem a már őszülő homlokommal járó elpusztuló agilitás. Viszont a GT határait sokkal jobban ismerem minden negatívumával együtt. Sokkal kontrolláltabban "driftelek" vele szürke aszfaltos körforgóban, stb. A Degu túl drága és új és ép ahhoz, hogy rizikózzak vele bármit is és pláne hogy halvány lila gőzöm sincs hol van az autó határa, így ugye nehezebb is a határokat feszegetni, mert ahol azt elérem az bőven veszélyes is már.
Ami számomra beégett, hogy ez az autó nem nekünk, hanem az amerikai piacra lett fejlesztve, a rugózása, a hajtása a szerelhetősége(!) is mind NEM olasz, szerintem a mérnököket kizavarták az USA-ba, hogy ott tanuljanak NEM olasz szemléletű autótervezést :-)
Eddig amihez nyúltam az autón, az robosztus, kigondolt, logikus és szerelhető és ez nagyon nem olasz :-)
A lényeg, hogy nekem már egy jó sportató sokkal kevésbé szükséges, ill. funkcionális első számú autónak, mint egy kisbusz, vagy kombi stb. De több autó már nem fér el :-)
Semmiképpen nem azt akartam kihizni, hogy a GT az igazi olasz autó míg a Giulia nem, mert kb. semmi közük egymáshoz az emblémán kívül. Csak ugye én a 156 SW korszakban szocializálódtam ill. lettem fogékony az olasz autóiparra. Ezt nem tudom már kinőni.
A Degu töredékét sincs lehetőségem kiautózni, sem a forgalom nem engedi, sem a család és pláne nem a már őszülő homlokommal járó elpusztuló agilitás. Viszont a GT határait sokkal jobban ismerem minden negatívumával együtt. Sokkal kontrolláltabban "driftelek" vele szürke aszfaltos körforgóban, stb. A Degu túl drága és új és ép ahhoz, hogy rizikózzak vele bármit is és pláne hogy halvány lila gőzöm sincs hol van az autó határa, így ugye nehezebb is a határokat feszegetni, mert ahol azt elérem az bőven veszélyes is már.
Ami számomra beégett, hogy ez az autó nem nekünk, hanem az amerikai piacra lett fejlesztve, a rugózása, a hajtása a szerelhetősége(!) is mind NEM olasz, szerintem a mérnököket kizavarták az USA-ba, hogy ott tanuljanak NEM olasz szemléletű autótervezést :-)
Eddig amihez nyúltam az autón, az robosztus, kigondolt, logikus és szerelhető és ez nagyon nem olasz :-)
A lényeg, hogy nekem már egy jó sportató sokkal kevésbé szükséges, ill. funkcionális első számú autónak, mint egy kisbusz, vagy kombi stb. De több autó már nem fér el :-)
RomeoOne2025-08-11 12:13:25 // 39884
csak ne ragadjunk le ott, mi abba a korba születtünk alfásként, de az alfa attól még nem csak az
Sőt - bár a nálam történelem-kedvelőbbek ezt biztos jobban tudják - az egyik csúcspontja (az amúgy konstans) "ezek már nem igazi Alfák" szólamnak pont ez az időszak volt, amikor eltűntek a hátsó kerekesek... (Tényleg nem akarok hülyeséget írni, de ha jól emlékszem ez volt az az időszak, amikor átvette a Fiat).
De amúgy nem ezt nem tudtam kiolvasni a sorok közül, hogy mire gondol Shadin. Mert egyáltalán nem biztos, hogy a vezetési élményre (legalábbis a menetdinamikára). Rengeteg aspektusa van az "olaszság"nak.
Sőt - bár a nálam történelem-kedvelőbbek ezt biztos jobban tudják - az egyik csúcspontja (az amúgy konstans) "ezek már nem igazi Alfák" szólamnak pont ez az időszak volt, amikor eltűntek a hátsó kerekesek... (Tényleg nem akarok hülyeséget írni, de ha jól emlékszem ez volt az az időszak, amikor átvette a Fiat).
De amúgy nem ezt nem tudtam kiolvasni a sorok közül, hogy mire gondol Shadin. Mert egyáltalán nem biztos, hogy a vezetési élményre (legalábbis a menetdinamikára). Rengeteg aspektusa van az "olaszság"nak.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-08-11 11:49:09 // 39882
Szerintem van egy kis befolyásoltság, a mi az igazi alfa érzés terén...
Mert melyik korszakot tekintjük igazi alfás értéknek?
Bevallom én nem vagyok akkora autó faló, de pár élmény azért megmaradt:
Alfa 33 Sprint: ezzel fertőzött meg Michael-t, öcsém volt osztálytársa, egy 2-es alapjáratról nyomtam egy kövéret és végig forgattam, na ez az elementáris motorhang bejött:)
Fogalmam sem volt hogy tud-e kanyarodni vagy bármi, csak a feeling.
Ennek nyomán kerestem Alfa 33-at: majdnem meg is vettem egy 33 1.7 ie-t ami kicsit lófafüle állapotban volt. De a gokart-os feeling megvolt.
Amúgy ez a falyta gokart érzés a giuliában is megvan a bitang kanyar stabilitásban, soga nem mertem egy autómmal sem lesz ami lesz alapon belemenni a kanyarba hogy majd fékezek közben ha kell:D Életveszély volt minden szar eddig amivel mentem.. Ez meg olyan hogy ha nem sokallod el alapból akkor gyakorlatilag rajtad múlik kanyarközben eldöntheted, milyen íven, csúszva, négykerékkel vagy hogy akarod venni:D Ez elementáris élmény.
Megnéztem egy Alfa 33 P4-et is de nem volt szimpi a tulaj, közben az az 1.7 ie is kiesett a pixisből mert törött javított volt félig elújított motorral stb.. :P
Aztán lett a 155 2.0 8V, nagyon nagy elvárásokkal, úgy vettem meg holy nem is tudtam igazán mit veszek, de nem bántam meg. Néztem nyomaték ábrákat, meg javítási árakat, megbízhatósági adatokat.. A tulaj nem enegedett a volánhoz csak mikor már ki is volt fizetve. Elsőre egy sokkal fékezettebb habzású dolognak tűnt mint a 33 de aztán ez lett az Alfa etalon számomra. Egy jó technikai alap, egy modern jellegű belső, elsőkerékhajtás, feszes első stabilizátor, buta hátsó futómű, elegendő tér, nem billeg, nem gokart de nem is szól úgy mint a boxet vagy a V6.. Sokáig vágytama V6-ra.. még vettem is egyszer egy V6 motort hogy majd beleszerelem de szerencsére nem tettem:D
Egyszer felmerült a kérdés hogy elcseréljem egy V6 75-re, de beleülve a 75-be nem igazán fogott meg a mozgása, rövid tengelytáv, fordulékony, de problémás műszaki tartalom.. És nagyon elavult belső.
Pedig a Giulia ehhez az alfához van közelebb, ez egyértelmű.
A Giulia valamiféle hibrid, a feszes első futómű hozza az elsőkerékhajtásos, 90-es évek belei Alfa feelinget.
De a hátsókerék adja a 75-ös gázra fordul nem túrja az orrát, gázra rövidül az autó érzését:)
És mindehez egy nyúlánk GT forma, ami nekem teli találat.
Részemről lassú szerelem ez, mert amikor megjelent nem éreztem szerelmet, nem neves design, inkább modern belső mint klasszikus..
De aztán beette a bőröm alá magát.. a Vályi féle tesztelés, a QV-ről látott képsorok, a hátsókerék ígérete, aztán a sok év alatt bizonyított piaci viszonylatban már problémamentesnek mondható felhasználói élmény. (Azért ez nem egy egyszerű mondat:D:D:D) De pontosan így igaz:D
És akkor eljött a valós teszt, és tényleg tudja, családi zsebferrari.
Ha ennél jobban ferrari lenne már használhatatlan lenne.
Ha ennél jobban GT lenne már nem lenne családi.
Ha ennél jobbben családi lenne már nem lenne sport sedan (lásd Giulia SW kérdése..)
Ha ennél drágább lenne nem tudnám megmagyarázni magamank...
Ha ennél olcsóbb lenne már nem is működne:D
Ha ennél szebb lenne akkor.. most hogy a tökbe tudna szebb lenni???:D
Ha ennél prémiumabb lenne nem tudnám megfizetni..
Most akkor mi a nem jó?
Hogy benne ültök egy 115 éves márka esszenciájában nem széthasználva nem lerágott csontként, nem döglött halként, hanem egy használható autó fromájában.(Warbi: a pillanatnyi lokális minimum nem jellemzi az élményfaktor súlyozott középértékét:D)
Mivan mivan?:D
Mert melyik korszakot tekintjük igazi alfás értéknek?
Bevallom én nem vagyok akkora autó faló, de pár élmény azért megmaradt:
Alfa 33 Sprint: ezzel fertőzött meg Michael-t, öcsém volt osztálytársa, egy 2-es alapjáratról nyomtam egy kövéret és végig forgattam, na ez az elementáris motorhang bejött:)
Fogalmam sem volt hogy tud-e kanyarodni vagy bármi, csak a feeling.
Ennek nyomán kerestem Alfa 33-at: majdnem meg is vettem egy 33 1.7 ie-t ami kicsit lófafüle állapotban volt. De a gokart-os feeling megvolt.
Amúgy ez a falyta gokart érzés a giuliában is megvan a bitang kanyar stabilitásban, soga nem mertem egy autómmal sem lesz ami lesz alapon belemenni a kanyarba hogy majd fékezek közben ha kell:D Életveszély volt minden szar eddig amivel mentem.. Ez meg olyan hogy ha nem sokallod el alapból akkor gyakorlatilag rajtad múlik kanyarközben eldöntheted, milyen íven, csúszva, négykerékkel vagy hogy akarod venni:D Ez elementáris élmény.
Megnéztem egy Alfa 33 P4-et is de nem volt szimpi a tulaj, közben az az 1.7 ie is kiesett a pixisből mert törött javított volt félig elújított motorral stb.. :P
Aztán lett a 155 2.0 8V, nagyon nagy elvárásokkal, úgy vettem meg holy nem is tudtam igazán mit veszek, de nem bántam meg. Néztem nyomaték ábrákat, meg javítási árakat, megbízhatósági adatokat.. A tulaj nem enegedett a volánhoz csak mikor már ki is volt fizetve. Elsőre egy sokkal fékezettebb habzású dolognak tűnt mint a 33 de aztán ez lett az Alfa etalon számomra. Egy jó technikai alap, egy modern jellegű belső, elsőkerékhajtás, feszes első stabilizátor, buta hátsó futómű, elegendő tér, nem billeg, nem gokart de nem is szól úgy mint a boxet vagy a V6.. Sokáig vágytama V6-ra.. még vettem is egyszer egy V6 motort hogy majd beleszerelem de szerencsére nem tettem:D
Egyszer felmerült a kérdés hogy elcseréljem egy V6 75-re, de beleülve a 75-be nem igazán fogott meg a mozgása, rövid tengelytáv, fordulékony, de problémás műszaki tartalom.. És nagyon elavult belső.
Pedig a Giulia ehhez az alfához van közelebb, ez egyértelmű.
A Giulia valamiféle hibrid, a feszes első futómű hozza az elsőkerékhajtásos, 90-es évek belei Alfa feelinget.
De a hátsókerék adja a 75-ös gázra fordul nem túrja az orrát, gázra rövidül az autó érzését:)
És mindehez egy nyúlánk GT forma, ami nekem teli találat.
Részemről lassú szerelem ez, mert amikor megjelent nem éreztem szerelmet, nem neves design, inkább modern belső mint klasszikus..
De aztán beette a bőröm alá magát.. a Vályi féle tesztelés, a QV-ről látott képsorok, a hátsókerék ígérete, aztán a sok év alatt bizonyított piaci viszonylatban már problémamentesnek mondható felhasználói élmény. (Azért ez nem egy egyszerű mondat:D:D:D) De pontosan így igaz:D
És akkor eljött a valós teszt, és tényleg tudja, családi zsebferrari.
Ha ennél jobban ferrari lenne már használhatatlan lenne.
Ha ennél jobban GT lenne már nem lenne családi.
Ha ennél jobbben családi lenne már nem lenne sport sedan (lásd Giulia SW kérdése..)
Ha ennél drágább lenne nem tudnám megmagyarázni magamank...
Ha ennél olcsóbb lenne már nem is működne:D
Ha ennél szebb lenne akkor.. most hogy a tökbe tudna szebb lenni???:D
Ha ennél prémiumabb lenne nem tudnám megfizetni..
Most akkor mi a nem jó?
Hogy benne ültök egy 115 éves márka esszenciájában nem széthasználva nem lerágott csontként, nem döglött halként, hanem egy használható autó fromájában.(Warbi: a pillanatnyi lokális minimum nem jellemzi az élményfaktor súlyozott középértékét:D)
Mivan mivan?:D
RomeoOne2025-08-11 10:59:48 // 39881
Én is szerettem a 147-et (a GT meg ugye egy csicsa 147), tényleg meg volt benne a digó, az egyik legszebb műszerfal volt az az FL előtti. 3 cső, amiben olyan mélyen voltak a műszerek, hogy az anyósülésről nem látszott belőle semmi. De nincs hiányérzetem a Dolce Vita-ból egy kicsi sem, amikor a Giuliába beülök. Sőt!
Meg, ugyebár van egy fundamentális előnye, amit én nem is vagyok méltó megfogalmazni. Inkább ráhagyom egy 4x-es F1 világbajnokra :D
Meg, ugyebár van egy fundamentális előnye, amit én nem is vagyok méltó megfogalmazni. Inkább ráhagyom egy 4x-es F1 világbajnokra :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-08-11 09:28:13 // 39878
Ne halogasd tényleg most kell és nagyon sok ember erre nem figyel.
Teljesen megértelek én is így lennék vele, azért érdemes egy árajánlatot kérni onnan ahonnan vetted ha esetleg elzárkóznak tőle sokaknak Érd vált be.
Teljesen megértelek én is így lennék vele, azért érdemes egy árajánlatot kérni onnan ahonnan vetted ha esetleg elzárkóznak tőle sokaknak Érd vált be.
SD2025-08-10 20:45:20 // 39877
Nekem nyugger kocsi használatban is remekül hozza az alfafeelinget. A megbolonduló környezet:D a remek kanyar stabilitás, a hangok, rezgések, rugózás, design.
Nem kell hozzá gyorsan menni. Az egy másik mód amikor a híd alatt 5500RPM-nél váltok, meg dobálja a seggét. Na de azért pont ezért van rajta 4 ajtó mert nem egy célszerszám csak hanem autó is:)
Nem kell hozzá gyorsan menni. Az egy másik mód amikor a híd alatt 5500RPM-nél váltok, meg dobálja a seggét. Na de azért pont ezért van rajta 4 ajtó mert nem egy célszerszám csak hanem autó is:)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-10 13:14:14 // 39875
Na itt látszik miért nem kell nekem a Race mód. Az eLSD is N-ben ragad, és nem mozog az autó. A célegyenesre fordító kanyarban nekem nem az ívbelső füstölt, hanem elment keresztbe 200 lóval (igaz szarabb gumival). Sajnos ez egy limitje az autónak, amire nem látom a megoldást.Vagy eLSd van, vagy elektronika off.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-08-10 12:56:44 // 39873
Zárva van a splitter. Látszik, hogy gyenge vagyok, még 100-al sem mentem itt :DDD
RomeoOne2025-08-10 12:48:07 // 39872
RomeoOne2025-08-10 12:42:42 // 39871
Lehet neked is többet kéne hajtani, mint mókolni a gépet, aztán mindjárt más lenne :D
RomeoOne2025-08-10 12:41:38 // 39870
Tény, ha már nem vágysz a vezetés élményére, akkor egy élményautóra nem sok szükség van :(
Utazásra vannak jobb alternatívák. Családdal meg definíció szerint nem lesz élményautózás.
Lehet csak el kéne egyszer jönnöd velünk kanyarogni egyet, aztán újra felfedeznéd, hogy mire is való ;)
Utazásra vannak jobb alternatívák. Családdal meg definíció szerint nem lesz élményautózás.
Lehet csak el kéne egyszer jönnöd velünk kanyarogni egyet, aztán újra felfedeznéd, hogy mire is való ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
530
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV