Fórum >> Típusok >> Giulia

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-10-31 13:15:29 // 40516
Ja, bocs, most nézem, hogy nem a gyertyáról van szó, hanem a trafóról. Akkor visszavonom.
RomeoOne2025-10-31 13:14:40 // 40515
Az elég vastag. A Q-ba nekem kb. bruttó 17k lett volna darabja a márkaszerviz ajánlata alapján. Kis kedvezménnyel bruttó 97k-ért adták volna a 6-ot.
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-31 13:08:37 // 40514
Alfissimo-nál van ez is. 124 USD + ÁFA + szállítás. Vagy eBay olaszországból (81e + szállítás). Vagy felhívsz egy márkaszervizt és kérsz tőlük rá ajánlatot.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-10-30 12:38:15 // 40512
A MEAT & DORIA sajnos nem az OEM :-(
A gyári ezeken a cikkszámokon van ha van: 50050430; K68211953AA

Peti16V2025-10-30 11:50:36 // 40511
Pont ilyenem van, a legtöbb fékalkatrész gyártó ezt a fajtát ajánlja és csomagolja különböző színű dobozokba. Ha van mágnesezhető pont a futóművön, akkor kiválóan teszi a dolgát. Én még csak kávéőrlő mérésére használtam, de ott is jól szolgált :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-10-29 18:18:42 // 40509
Gyárit.
Shadin2025-10-29 18:18:02 // 40508
Elég súlyos az a talp, és a "kapcsoló" forgatja benne a magot h mágnes legyen, ami elég stabil szerintem. Amit én szeretnék tőle azt meg fogom mérni, csakúgy mint anno Pityukomával hasonló műszerrel.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Bagee2025-10-29 13:44:44 // 40506
Sziasztok,

előző gazdi nem igazán cserélte a gyertyát, így megsínylette a trafó.... el is van színeződve az egyiknek a gumi szára. Mit javasoltok milyet vegyek bele?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2025-10-29 11:09:10 // 40502
Perfetto! :)
Shadin2025-10-29 10:01:27 // 40501
Bocsi, igen, a földre is rakhatom stabilan a cuccot, a tárcsa egy pontjához illesztve a mérőt majd a tárcsát forgatva meg is van az ütés mértéke :-)
Kazes☻2025-10-28 18:39:18 // 40500
Ahogy mondjuk a lengőkarhoz akartad volna... sehogy! :P
Az órának kell mutatni az egyenetlenséget, amit szépen leolvasol róla... kvázi tök mindegy hova rakod, az órát olvasod. Legalábbis ha olyat használsz amire gondolok... amit az iparban, mondjuk egy egyszerű (palást)köszörűgépnél is használnak, vagy akár a kerékpár centrírozáshoz. Persze még az is lehet, hogy nem egyről „beszélünk”! :D
Shadin2025-10-28 17:59:36 // 40499
Az lesz, szorítóval rögzített fém lap.
Shadin2025-10-28 17:58:19 // 40498
A stabil vas bakhoz hogy igazítom a forgó tárcsa síkját, hogy annak kijöjjön az esetleges ütése?
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-28 15:33:30 // 40497
Egy felcsavarozott vas konzolra pl. Vagy szorítóval felteszed.
Kazes☻2025-10-28 14:40:25 // 40496
Odatolsz egy stabil vas bakot, vagy egy 1 kg-os kalapácsot és kész, már mérhecc is! :D
Shadin2025-10-28 14:11:07 // 40495
Már csak az a kérdés, hogy a mágneses talpú kart/konzolt mihez lehet rögzíteni az alu futóművön :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-28 10:23:35 // 40494
Annyira bonyolult se..
Mondjuk leszednék egy kereket, pl a jobb hátsót. Ott a nyerget 5 perc lekapni. Aztán azon az egy keréken pakolgatnám fel a tárcsákat sorban.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-10-25 14:13:28 // 40488
Azért párásodsz be, mert az az Alfa is néha útálja a gazdáját és rendszeresen lezárja az automatára állított belső levegő keringetést, teszteld kintire állítva.

Ha odalépsz rendesen, akkor 4-ig is felmelegszik télen az olaj, de hajlamos normál módon vezetve csak 3-ig felmenni.
Shadin2025-10-25 14:10:25 // 40487
Van csavarom bőven, a hét elején úgyis kimérem a tárcsákat, ha elfékeztem őket és valamelyik üt, akkor az is ki kell derüljön. Ha túl sok van valamelyik tárcsában, akkor könnyebb kideríteni h a tárcsa vagy az agy a problémás.
Kell hogy mérjek valamelyik tárcsán "ütést", mert más oka nem nagyon lehet a fékezéskori remegésnek.
Shadin2025-10-25 14:07:10 // 40486
Ha le akarták volna akkor leszedték volna a többit is, nincs külsérelmi nyom a felnin, azaz ha valaki kicsavarta akkkor azt rendes szerszámmal tette.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-10-25 10:22:52 // 40484
Ha klíma nem megy, be tudsz párásodni.

Nézzük sorban:
- klímában van gáz, hűt
- automata módban van, tehát nincs bezárva a külső/belső levegő járat
- télen is párátlanít a klíma, ha párásodsz kapcsold be
- régebben és nyáron volt az hogy lejegesedett a klíma hőcserélő, gondolom ebben az időben az nem történik meg (erre szoftver frissítés is volt)

Olajhő: 3 egység ok, ilyenkor nem fog felmenni 4-re, csak ha nagyon meghajtod.
Ez azért fontos mert az olajszint viszont akkor fog frissülni ha megvan a 90° az olajban.
Bagee2025-10-25 09:54:48 // 40483
Üdv! :)

Két dologra lennék kíváncsi.

- random módon bepárásodom, hosszabb út alkalmával többször is.

- olajhőfok csak a 3. szintig melegszik fel hűvösebb időben, nem a 4. normál szintig
SD2025-10-25 09:28:14 // 40482
Hu az para.. visszavigyem a csavarokat? Nálam már szabadultak.

Kerékőrből van jó? Az megoldja.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2025-10-24 21:40:23 // 40480
örülök hogy javul :)
A kerékcsavar dolgot nem tudom hova tenni, az hogy veszhet el?
Shadin2025-10-24 21:00:54 // 40479
Elveszett egy kerékcsavar a jobb elsőből.
Kizárt hogy ne tegyem be, minden keréken hangosan számolom körbe a nyomatékkulcs kattanását. Kerekenként kétszer :-(

Ki akkor sem esik, ha csak lazán rá van tekerve keresztkulccsal :-(
Szervizben volt az autó, meg egyszer idegenben volt egy hétvégi üdülés idejére...

Naszóval a jónak vélt kerekeim őjra lettek súlyozva, 3 kb. oké volt, de a bal első nem igazán, annál a felnin el kellett fordítani a gumit, most jó lett. Így már nem ráz a kormány a német pályán 200 felett, ez ki lett húzva a képletből.

A fék nagy sebességről lassítva ráz, párezer km-es Brembo-k elöl-hátul :-(
Hét elején megjön az indikátor óra, ki fogom mérni melyik szaraxik.

135 km/h-nál jelentkező vibrávió jelen van továbbra is, kardán is érkezik a hét elején, azt meg akarom nézetni szagemberrel, mielőtt beteszem. Minden más megvan már hozzá.

Ha valakinek van egyetlen darab gyári kerékcsavarja, szóljon pls. :-)
SD2025-10-24 16:45:17 // 40478
Tutela gyári hűtőfolyadék, és keserítő adalék illetve alu védő adalék van benne.
Csak hidegen érdemes szintet nézni, mert melegen máshol is állhat bőven.
Standard hűtővizet nem ajánlanak mert ez jó drága:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-24 16:29:57 // 40477
Úgytudom, hogyha a szín stimmel, akkor kompatibilis a hűtőfolyadék még ha nem is pont gyári. A fogyást illetően elsőre a turbó hűtőcsövei környékét nézd át! Ott, magán a turbón a csatlakozások O-gyűrűi fel tudják adni a harcot, típushiba.
szana82025-10-24 16:13:58 // 40476
Igen bocs!
Kazes☻2025-10-24 15:44:21 // 40475
Ezt gondolom Shadin cartárstól akartad kérdezni... :)
szana82025-10-24 15:26:59 // 40474
Sziasztok,

Jól tudom hogy a jobb oldali hűtövíz tartály az az intercooleré? Most utána kellett töltenem kb fél litert. De nem tudom hogy azért e mert engedi valahol vagy mikor matattak ott valamit nem lett normálisan szintre töltve. Ezt majd figyelem. Ez esetleg hol tud folyni? Illetve nekem ilyen rózsaszín lötty van benne ami sztem nem a gyári folyadék. Ez okozhat e valami galibát. Gondolom standard hűtő folyadék.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-10-21 14:20:30 // 40471
allegro.pl, sztem nagyon elbaxták, mert használtan is rendkívül olcsó a 20e Ft szállítással együtt. Volt némi kavar, mert éppen ennyiben sincs, ugyanis az eladó törölte a vásárlást és visszautalta a pénzt...
Majd megkérdeztem, hogy akkor miért van szállítás alatt a csomag amit nem tud elküldeni, mert nem találja a raktárban??
Eltűnt fél órára és kiderült, hogy tegnap nem dolgozott, a kollégája feladta a csomagot, ezért hiányzik a raktárból a kardán :-D
Na eddig remek :-)
szana82025-10-21 10:45:21 // 40470
A kardánt honnan sikerült beszerezni? Illetve az ára publikus?
Shadin2025-10-21 10:11:38 // 40469
Még oltanak. A fogadó oldalon a szivattyútér kb. megsemmisült mndenestül. Tankoljatok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.