Fórum >> Típusok >> Giulia

Jani72122020-04-16 18:40:57 // 15268
Jogos, de egyébként a fék tárcsák minősége eléggé vacak
pettinke2020-04-16 18:03:39 // 15267
Abba gondolj bele, hogy az ESP (vagy VDC) a féket használja, hogy, helyre tegye az autót. Szóval nem csak az általad szándékosan elkövetett fékezés koptatja a betétet...
Jani72122020-04-16 17:22:12 // 15266
nekem 43000kmnél vason volt, ja és a hátsó kopásérzékelő el volt szakadva! Vegyél bele Zimmermannt, nekem már abban is 35000 van és még alig kopott! Blogomban írtam róla, ha érdekel.
esvé2020-04-16 17:19:51 // 15264
köszi, hogy a fékbetétes kérdésemre írtatok....
ezekszerint úgy kopik mintha fékezve mennék folyamatosan vazze...
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-16 15:38:11 // 15263
Ja, nekem is írja, hogy "Check windscreen washer liquid level". Hogy 20% e nem tudom, de párszor még telibe mossa vele a fél autót a nyóc spricnin, úgy, hogy habzik az autó oldala aztán annyi, kifogyott XD Kb kiírhatná közvetlen azután, hogy beletöltöttem egy zsugor szélvédőmosót :-))
tdemeter2020-04-16 15:17:20 // 15262
Ez vajon mindben ilyen lehetett? Mert akkor az enyémben biztosan rossz volt ez a funkció....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-16 14:32:23 // 15261
én is kb ott tartok de a betét még félutas a tárcsának válla sincs ...
RomeoOne2020-04-16 14:07:41 // 15260
Az én 159-em olyan, hogy szól előtte. Kb. 20%-os töltöttségi szinten. Még bőven van benne, mikor jelez.
tdemeter2020-04-16 13:58:47 // 15259
Nekem a 159 után fura ez is, mint ahogy az is, hogy a julis kiírja ha fogy az ablakmosó. Ez az első ilyen autóm, ami nem azt írja ki, hogy kifogyott, hanem, hogy ki fog fogyni:)
Apróság, tudom, de mégis lényegesen normálisabb megoldás, mint amikor a legnagyobb dzsuvában az autópálya közepén fogy ki, csak mert nem tudtál róla...
pettinke2020-04-16 11:00:37 // 15258
hogyne tudna ... azért egy kopásérzékelő elég alap dolog.

hátul általában nem szokott lenni elektronikus, ott hang alapján lehet észrevenni, mert darál, ha végképp lefogyott. de az elsők cseréjekor a hátsót ellenőrizni kell.
R33Z2020-04-16 10:57:53 // 15257
Múlt héten volt 60k szervíz a 2.0n, még nem jelzett, de mostanra lett betétcserés, tárcsák hibátlanok. Nagyban használatfüggő, nem extrém a ~40ezer körüli csere.
tdemeter2020-04-16 10:41:28 // 15256
Nem tudtam, hogy ilyet is tud. Azt is írja, hogy melyik?
zgi5212020-04-16 09:13:10 // 15255
volt aki 40e magasságában tárcsát is cserélt, hátul
esvé2020-04-15 22:57:07 // 15254
sziasztok,
ma két "öröm" is ért: az egyik egy szép csekk egy kamerás Octavia-ból.....a másik, hogy megjelent az elhasználódott fékpofákra figyelmeztető jelzés.
37ezer km van benne, kicsit korainak tartom. Én vagyok eltévedve vagy szerintetek is korai?
Piritu - 1.000.0002020-04-14 17:04:19 // 15253
Kösz! Továbbítottam az infót...
Giuseppe2020-04-14 14:34:41 // 15252
Ki lehet kapcsolni az osztott képernyő módot.
Középkonzoltól jobbra lévő gombot megnyomja és ott kiválaszthatja ,hogy mit szeretne.
Piritu - 1.000.0002020-04-14 13:20:52 // 15251
egy ismerősöm most vett Giuliát, nagy kijelzőset.
Az lenne a kérdése hogy hogyan lehet a navit átkapcsolni hogy a teljes kijelzőn lássa, ne legyen ott a másik kép az oldalán?
Halesz2020-04-13 22:09:39 // 15250
lehetett volna 50 euróval drágább a telefontükrözés az árlistán...
TtK2020-04-13 21:38:02 // 15249
A nagyobb sávszélességű wifi chip biztos drágább volt 10 centtel..
Lev2020-04-13 19:41:39 // 15248
Mi Veloce-t illetően nem tudunk nyilatkozni 😄
Igaz,nem volt pontos a megfogalmazás,békés felhasználás mellett működik csak a könyöklőna dolog. Az elején én is a pohártartóban tartottam,de sokszor eldobta a jelet, ami valószínűleg a kábel hibája volt,de már megszoktam így,azóta nem raktam oda,de ma kipróbálom hazafelé 🙂
sas-1592020-04-13 19:21:02 // 15247
Ha nem mozdul el a telefon a könyöklőn vagy a pohártartó fedelén, akkor nem nyomjátok eléggé a gázt! :)
Én a bal pohártartóba teszem a kulcsot és a jobb oldaliba a telefont. Na onnan.nem tud kiesni, de így is esik-kel, borul, ha úgy van.
pettinke2020-04-13 17:11:52 // 15246
Ebben az utólagos kütyüben is wireless a Carplay - szóval nem vágom, miért nem lehetett gyárilag eleve megoldani...
pettinke2020-04-13 17:10:05 // 15245
Wow :+)
pettinke2020-04-13 17:09:22 // 15244
A vezeték nélküli töltővel alapvetően 3 eset van:
- nem megy a telefon, csak alaphelyzetben van, akkor tök jól tölti
- megy a telefon, navigál, kutyafüle, akkor nem tölti eléggé, és inkább merül
- veszel nagyáramú szivargyújtó töltőt, akkor tölti, csak mivel a vezeték nélküli lap is fűt, szépen túlmelegszik, és lekapcsolja a töltést.
Ergo ha hosszú útra mész, szépen feldugod a kábelre.
tdemeter2020-04-13 13:34:36 // 15243
A te verziódban az nem tetszik, hogy telefontípus függő a cucc, nem lehet bármilyet belerakni. Ha egyszer veszek egy újat, lehet elgondolkodom rajta....
Lev2020-04-13 12:21:05 // 15242
Pont így használom én is, viszonylag rövid kábellel, szilikon tok van a telefonon, meg sem mozdul. Az előző Alfáknál volt időm megszokni, hogy nincs pohártartó :) Ha mégis kéne a könyöklő hátuljáról sem esett még le soha, ezzel a tokkal. Az az utólagos tartó még nem született meg, amit szívesen néznék az autóban, valószínűleg nem is fog.
TtK2020-04-13 11:51:32 // 15241
Én a pohártartók fedelére szoktam rakni a telót. Minden irányból van valami fal/perem, nem csúszkál el; és az USB csatlakozó is pont ott van. A kábel állandóan be van dugva. Igaz, hogy így nem nagyon lehet használni a pohártartókat, de nem is szoktam inni a kocsiban. :)
Halesz2020-04-13 11:50:21 // 15240
Ez változó, amikor csak elugrom valahová, városon belül, nem mindig dugom töltőre, csak ha hosszabban megyek és mondjuk navigálok.

Tehát ez a része ugyanúgy megmaradna, ellenben így a rövidebb távokon ki sem kellene vegyem a zsebemből. Nagyon gondolkozom rajta, hátha lesz rá valami akció :)
Piritu - 1.000.0002020-04-13 11:36:57 // 15239
én ezért vettem a Brodit tartót, tart és csatlakoztat. Egy mozdulat a ki- és berakás. Amúgy se nagyon volt hová tenni.
tdemeter2020-04-13 11:31:46 // 15238
Csatlakoztatása
tdemeter2020-04-13 11:31:24 // 15237
Igen, ez egy összetett kérdés. A kábel gyakran előnyös is tud lenni a maga kényelmetlenségével együtt is. Ha naponta jössz mész és közben navigalsz akkor nem kell telefont tölteni soha. Erre is át lehet állni. Én egyedül azt utálom hogy nincs egy értelmes, dedikált hely a telefonnak. Emiatt sokszor nyűgös a kábel biztonságos csatkajiztatatsa
TtK2020-04-13 11:19:09 // 15236
És hogy töltöd a telót? Szerintem ígyis-úgyis rá kell dugni az USB-re.. Ennek a wifis AA csatlakozásnak csak akkor van értelme ha van mellé egy vezeték nélküli töltő is (meg olyan mobil, amit lehet vezeték nélkül tölteni). Én egy petákot se adnék amúgy egy ilyenért, engem nem zavar a kábel.
Halesz2020-04-13 11:04:10 // 15235
Pettinke, ki is emeltem a blogodat a főoldalra! :)
Halesz2020-04-13 09:25:58 // 15234
Íme egy cucc, ami vezeték nélkülivé teszi a carplayt.
Én nagyon gondolkozom rajta, de picit sokallom az árát. Nagyjából 30-ért azonnal lecsapnék rá :)

https://carplay2air.com/

Szerintetek megéri?
zgi5212020-04-13 07:54:37 // 15233
Gratula! bàtorsàg, ügyessèg?👏👏
pettinke2020-04-12 20:28:12 // 15231
Előtte azért tájékozódtam, a német fórumon többen már megvették, és tetszett nekik. Szétborítani ... hát ... 2011 óta elég gyakran szerelek új és régi autót, olyan nagy meglepi már talán nem lesz. Nem is lett.
Stelvio amúgy :-))
Piritu - 1.000.0002020-04-12 19:55:58 // 15230
Úgy az egész. Berendelni ismeretlen helyről, ismeretlen cuccot, aztán szétdönteni egy Giuliát, ilyesmi...
pettinke2020-04-12 19:18:33 // 15229
AliExpress-en láttam olyat is, hogy az egész kijelzőt és a régi rádiót is kidobod, és lesz helyette 10"-os érintőképernyős akármi, csak hát nagyjából 3x ennyibe van, és még nagyobb beavatkozás.
tdemeter2020-04-12 18:57:30 // 15228
Nem tudtam, hogy létezik 3rd party AA a világon. Pláne nem julishoz... Nemsemmi, gratula
pettinke2020-04-12 18:56:42 // 15227
Melyik része? :-)
Piritu - 1.000.0002020-04-12 18:33:43 // 15226
Nagy bátorságra vall hogy belevágtál :-)
pettinke2020-04-12 16:39:52 // 15225
nakérem, akit érdekel a 2016-17-es Giulia és Stelvio esetében Android Auto / Apple Carplay hozzáadása, annak egy kis olvasnivaló a blogból
Piritu - 1.000.0002020-04-11 15:55:34 // 15224
Gyanúm hogy két oka is van hogy van. Az egyik hogy a német akkor is veszi az E10-et, mert környezettudatos és mert pár centtel olcsóbb. (Bár inkább ez utóbbi.) A másik hogy általában több tartály van egy-egy kúton. Míg nálunk a 4-es az elterjedt, csak egy alap és egy prémium fér el, ott több az 5-6 pisztoly egy oszlopon.
TtK2020-04-11 13:05:02 // 15223
Na, letelt a karantén, úgyhogy megjárattam egy kicsit az autót és tankoltam is. A comp szerint 7.8 volt a fogyasztás, számolva 8. Ez 600 km (üres) autópálya, még Passau előtt tankoltam. Benne van egy óra araszolás Hegyeshalomnál is, egyébként végig kicsivel a sebességhatár fölé állított tempomat.
Vicces egyébként (más perspektívából meg elég szomorú), hogy a vípávör racsing literje átszámolva 98 cent.. Ez az egy E5-ös van csak. Fura, mert odakinn továbbra is van sima 95-ös E5.
RomeoOne2020-04-10 21:57:15 // 15222
Lett új árlista a Giuliára meg a Stelviora. Változást nem láttam még az árakban, viszont van egy árulkodó mondat az első oldal alján:
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-10 08:46:16 // 15221
Úgy tűnik autópályán is sokat számít a folyamatos tempó fogyi szempontjából, a csökkent forgalom miatt kevés a fékezés és gyorsítás tempomat 140 9.2l
sas-1592020-04-09 08:59:29 // 15220
Én sem tapasztaltam ilyet. Hangosnak hangos, de szépen behalkul ahogy csökkenti a fordulatszámot. Nem döcög, egyenletes.
esvé2020-04-09 08:24:51 // 15219
ahoj,
nálam kellemes, sima, nem hangos alapjárat (benzin Veloce), gurgulázó hangú "alap" kipufogóval
nézesd meg a tiedet:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.