Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002020-04-19 21:06:49 // 15318
Valószínűleg azt nem szállítják Amerikába és ezért nincs minősítve oda.
Fornitore2020-04-19 20:32:31 // 15317
A nokianon én sem találtam ilyen értéket.
Piritu - 1.000.0002020-04-19 19:49:49 // 15315
Itt érdekeseket írnak róla
Piritu - 1.000.0002020-04-19 19:45:54 // 15314
Én se hallottam még róla...
Piritu - 1.000.0002020-04-19 19:45:12 // 15313
PremiumContact6 (225/45*17) - 280
Piritu - 1.000.0002020-04-19 19:37:30 // 15312
Az OFF-on a 2017-es Nokianon nem találtam ilyen jelet.
Piritu - 1.000.0002020-04-19 19:35:52 // 15311
Michelin Primacy 225/50*17 DOT 08HX1718
tirex2020-04-19 18:56:29 // 15310
Kumho sport 320 az érték.
Liquid2020-04-19 18:45:39 // 15309
Ez totál új dolog volt nekem, sose néztem és nem is hallottam erről az értékről. Visszanéztem a képeket és a SportContact 5 260/280 (nem látszott tökéletesen), a RainSport 3 pedig 263 a NET szerint. Egyik sem eco, el is koptak 3-4 szezon alatt ami bő 25e km.
sas-1592020-04-19 11:41:03 // 15308
Bridgestone Potenza
Treadwear: 280
tdemeter2020-04-19 11:35:23 // 15307
Neked milyen a gyárid? és hanyas?
RomeoOne2020-04-19 10:28:26 // 15306
Kb. az a lényeg, hogy a Michelin a legdrágább prémium, ezért tud olyan guimit csinálni, ami nem csak tapad, de viszonylag jól bírja a kopást is. Meg hogy egy átlagos treadwear manapság 250 körül van, ehhez érdemes viszonyítani.
Giuntini2020-04-19 10:20:24 // 15305
Én ezt nem értem!!! A Michelin Pilot Sport 4 tredwear indexe 320. Nem Eco gumi, hanem igencsak a szupersport kategóriát súrolja. Nem hiszem hogy ilyen tartós lenne, mikor érezhető hogy nyáron is reggeli órákban indulás után nincs tapadás míg be nem melegszik.
Piritu - 1.000.0002020-04-19 07:55:28 // 15304
A többi kocsi mind elmarad a kanyarban, pedig messze szoktam lenni a határhelyzettől...
RomeoOne2020-04-19 00:54:21 // 15303
Kb ez a normális, 250 körül vannak az átlagos kopású gumik manapság. Jópár évtizeddel ezelőtt kb. az lehetett az átlag, amit 100-al jelöltek, de manapság egy 100-as tw kimondottan alacsonynak számít, nagyon gyorsan kopó abroncs. Azt hiszem AMG Mercin láttam tavaly Michelin PS4-et, az is 220-as volt.
Az eco gumik vannak a 3-400-as kategóriában.
Ez meg, amit a Dodge Demon-ra tesznek:
link
treadwear felül, kissé jobbra ;)
Fornitore2020-04-18 22:24:48 // 15302
Akkor ez nem valami puha és a tapadás is gyengécske?
Piritu - 1.000.0002020-04-18 22:14:13 // 15301
Ránéztem ma a Júlia gyári kerekére. Treadwear 240 :-)
Angelo Bianco2020-04-18 22:09:45 // 15300
Én az 59-el 110e km-t tettem meg az első fékkel. Nem tudom milyen volt rajta?! Valószínű gyári. (magam sem akartam elhinni!)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-18 11:30:17 // 15299
Na meg persze a sport nyergekhez a fékbetét nincs olyan vastag, mint egy simához kB 3-4mm különbség is van... gumiknál is így csalnak mostanság régen a profil volt 10mm most meg talán 8...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-18 11:26:14 // 15298
Én csak dombon lakom reggelente legurítom motorfékkel :))) Még amúgy is ritkán fékezek csak az utolsó utáni pillanatban egyébként persze, hogy gyorsabban kopik automatánál a kuszást is fékkel fogja az ember de majd kiderül mennyit megy el az 59 Ate betéttel 60-70et ment el szóval az sem egy világbajnok km
esvé2020-04-18 07:52:15 // 15297
tegnap megnéztem, és az első pofák vannak elkopva, alig 1-2 mm hiányzik hogy elérje a pofán lévő fém karmokat. A hátsók oké, illetve a tárcsák sem vállasak...

Valaki írta, hogy az automata váltós autókkal sokkal többet használjuk a féket és belegondolva tényleg így van. Én sem kisvárosban lakom, ráadásul hegyen...nekem kell a fék, tudom, gyáva vagyok:DDDD
G-MANN🍀2020-04-17 23:12:51 // 15296
Nem is kopik:-) viszont nem is tapad a PZero hoz képest
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-17 20:39:16 // 15295
Jah kB, szerintem full vezetési stílus kinek mennyire kopik a fék meg ugye a fékek minősége...
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-17 20:16:58 // 15294
Persze, mindent lehet, csak akarni kell. A varosozás azért tipikusan nem ilyen.
Alfával meg hajajj de nem.
:-)
zgi5212020-04-17 19:54:19 // 15293
nem teljesen ertek egyet. kisvarosi kornyezetben fekezes nelkul tudom megtenni az utolso km-eket az automataval. olyan szepen kapcsolgat le fel a zf8, hogy a fekhez hozza sem kell nyulnom, derekszogu utcasarkon sem.
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-17 14:35:15 // 15292
A vezetési stílus és körülmény elsősorban :-) A városi 146-on 37e km-t bírt ki a komplett fék. A sok gyorsítás, lassítás adjad neki, befér az még, nem..mégsem. XD Ugyanígy 29e van a gumikban, és ez már látszik, hogy nem 70e-t fog elmenni. Szerintem 40e-nél csere, és addigra a négy évszakos teljesítménye is leromlik annyira, hogy ha minta marad is, cserélni kell. Ezzel így kell kalkulálni. Azt mondom, hogy városi autónál a km futás egy felesleges adat. Azokat üzemórában kéne számolni :-)) (Mint ahogy egyébként a dpf regenerálás valószínűleg ezt is teszi!)
Az autópálya a másik gumievő, ha szeret az ember gyorsan menni. Márpedig szeret :-) A fékkel autópályás autónál lehet viszont spórolni, sőt szerintem akkor jó a haladás üteme, ha nem kell sok fék. A város viszont konkrétan zabálja a féket, pláne egy automata váltós autó esetében. Az automatákon a hajtott kerék fékje még jobban kopik.
zgi5212020-04-17 14:32:49 // 15291
a super 18’ gumik sem azonosak elol-hatul..
tdemeter2020-04-17 13:32:42 // 15290
Gyors megnéztem Juliskát a tanácsodra és azt írja, hogy 260. Pirelli cinqtuaro p7
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-17 12:31:30 // 15289
330/320 VS 305/292...
Jani72122020-04-17 12:22:59 // 15288
A hátsó Tárcsa ugyanaz mind a kettő változatnál, az elsők el lehet eltérés, ha jó áron kell tárcsa és kerámia betét akkor tudok segíteni!
R33Z2020-04-17 11:19:26 // 15287
A gumiknál a "treadwear" jelölés ami legfőképpen árulkodik a várható élettartamról. P Zero Corsa QVn pl. 60-as. Ez semi slick gumit jelöl, átlagos futás rendeltetésszerű használat mellett ~20000km. Nálam most megy majd vissza, kb. 60%-os tavaly 8000km ment bele. A 100-as jelölés a normál élettartam, ami egy átlagos guminál ~40000km fed le, a 200-as jelölés dupla kopásállóságot feltételez, tehát dupla futásteljesítmény. Sportos gumiknál ez persze nem jellemző.
tdemeter2020-04-17 11:14:29 // 15286
Most megnyugtattál, köszi ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-17 10:48:13 // 15285
más az első és hátsó féktárcsa a Velocenak, mint a hátsó kerekeseknek... nagyobb az átmérő... ugyan az, mint a Stelvioé... tehát Te ugyan azzal jársz, mint én nálam volt egy kezdeti hátsó tárcsa karcosodás körkörösen ami kisimult de semmi válla sincs 35e-nél a betét is 4-5mm-es a tárcsa el fog bírni még egy betétet az meg kb 70e-et megy el...
Giuntini2020-04-17 10:47:21 // 15284
Befolyásolja😂😂😂
'''''2020-04-17 10:46:33 // 15283
Veloce és qv első-hátsót nem tudod cserélni.Nem egyforma a méret. :-)
'''''2020-04-17 10:45:41 // 15282
Utolsó gumim 7000km-et bírt. :-)
esvé2020-04-17 10:34:10 // 15281
köszi srácok:)
sajnálom h ennyire korán kopnak, de kicsit megnyugodtam, hogy ez ilyen és nem én nyomom állandóan a rossz pedált:DDD
Jani, köszi a tanácsot, megdöbbentő hogy a zimmer ennyivel jobb...
Giuntini2020-04-17 10:19:26 // 15280
Ez így van! A gumi méretétől, összetételétől nagyon sok minden függ.
Az autó teljesítmeny, vezetési stílus, hajtáslánc nagyon befojásolja a gumikopást.
Csak a saját autómból miindulva... Azonos márkák, azonos használat. Michelin Primacy 3-al több mint 50 ezer km-t mentem. Tavaly vettem rá a Pilot Sport 4-et. Egy szezon után látom, ez a gumi jó esetben meg el 40 ezret. Más profilmélység, összetétel, sebességindex, kvázi slick gumi.
A 159 2,4-en a gumikat valóban lehet tesztelni! 1710 kiló, fronthajtás, amelyik bírja, az tényleg jó gumi
Hátsóhajtásnál elengedhetetlen a gumik 10 ezrenkénti felcserélése!
Nem lehet egy sportos kvalitású autót egy mindennapi használatra tervezett autóhoz hasonlítani. Ha vennék egy városi rohangálós autót, azon cseréljen gumit akinek két anyja volt. Vennék rá négy évszakosat, azt csókolom.
tdemeter2020-04-17 09:52:24 // 15279
Az offosban, ami egy suv most 70000 van és a gyár gumik egész jók még. Persze télre télit szokott az is kapni, de akkoris. 30000-nél nem akarok másikat még....
Piritu - 1.000.0002020-04-17 07:54:07 // 15278
A munkatársam ex 525i-jének a használatiban a 90-es ávekben benne volt hogy 5e km / hátsógumi :-)
RomeoOne2020-04-17 07:40:07 // 15277
Pedig a guminál a 30ezer már nem olyan meglepően kevés, mint egy féktárcsánál.
RomeoOne2020-04-17 07:39:26 // 15276
Szerintem a xenon-osoknál tuti, mert a 8 spricni miatt elég gyorsan fogy.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-16 20:30:25 // 15275
Pedig koptatja rendesen a játék :)))
Jani72122020-04-16 20:13:22 // 15274
Szar a gyári minőség és kész! A Zimmermann legalább a dupláját fogja bírni az már most látszik!
tdemeter2020-04-16 20:06:54 // 15273
Az a baj, hogy újabban én is rászokóban vagyok a hátsó csúsztatására... Ennek annyira nem örülök, mert ez eddig nem volt jellemző rám, de olyan kihaltak az utcák, hogy néha simán belefér... Én a fékek mellett főleg a gumi miatt aggódok, na azt nem akarok venni 30000-nél másikat.
Piritu - 1.000.0002020-04-16 20:05:17 // 15272
Simán lehet hogy az összkerekesnél is először a hátsó fékekkel avatkozik be először.
Halesz2020-04-16 19:53:28 // 15271
Mondjuk a Tied veloce, úgyhogy az én hátsókerekesem így nem mérvadó...
Halesz2020-04-16 19:51:46 // 15270
Hello, Esvé!
Nekem is 37 ezernél volt cserélve, mondjuk ez annyiból nem mérvadó, hogy előttem nem én használtam, hanem sokan mások :)
De arra jutottunk a többiekkel, hogy mivel a hátsó fékeket sokat használja a Julis, hiszen fékezgetve korrigál a kanyarokban.

Én kíváncsi leszek, nálam mennyit bír majd, mert elég sok kanyarban igyekszem megcsúsztatni mostanában :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-04-16 19:41:52 // 15269
Mondanám, hogy gyorsabban kopik a csak hátsó kerekesnek de neked Veloce van... hát több gáz és kevesebb fék :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.