Blog
Végre itt a jó idő, kértem egy kopmlett belső tisztítást, karpit tisztítással, és műanyag ápolással egybekötve. Valami hihetetlen más így beülni. BOWITT Autókozmetika Dunaújváros
Szombaton (2019. 06. 22.) hatalmas nagy eső volt itt dél - Budán... ennek következményeként beázott a bal 1... elég szépen állt a víz az ülés előtt. Sajnos csak este vettem észre, így másnapra maradt...
Mint kiderült, a hangszórónál folyt be a víz. Eddig nem volt ott gond, hisz máskor is esett már eső... de most ezt az eszméletlen sok vizet nem bírta. Gondoltam csak eldugult kicsit a lefolyó... hangszóró kivesz és csodálkozik... likacskák szépen leeresztik a vizet, ellenben valami igen ostoba jószág kitépte a hangszórónál a védőfóliát és bár a korábbi esőkkel még megbírkózott anélkül, most az özönvíz szerű esőzéssel már nem és így jutott a beltérbe a víz. Nosza kárpit le és akkor láttam, hogy az Isten barma csak a hangszórónál haragudott a nylonra, a többi helyen megvolt. No, ezt sebtiben orvosoltam egy szép fóliával és minden mehetett vissza. Tesztelve, a víz szépen folyik kifelé, ahogy köll nekijeee...! :)



Megvétel óta lötyögnek a kőlső tükrök.
2018.07.27-én már megcsináltam a bal oldalit, ma a jobbosra került sor.
Tulajdonképpen csak a tükör alján lévő fedél alatti három csavart kell meghúzni. (csavarhúzós képek)
A fedelet sajna a helyén nem lehet leszedni, ezért le kell venni a tükröt.
Az első tükör szerelésen amikor nem ejtettem bele az ajtóba a csavart :-)









Km-óra állása: 239.496
A rángatás jelentősen csökkent, de meg nem szűnt egészen addig, amíg az EGR-t ki nem iktatta egy kedves hozzáértő.
Amíg a kaput zártam, millióegy szúnyog repült be a két első lehúzott ablakon. Hogy minél hamarabb kimenjenek, minden ablakot lehúztam indulás után. 2 perc múlva húznám fel, mind felment rendesen, kivéve a bal hátsó. Kerregett, kattogott. Gondoltam, szép lesz így a bevásárlás.. szerencsére sikerült elektronikusan felhúzni. Amikor hazaértünk, állok be a garázsba, leesett az üveg.. kézzel is mozgatható volt! Én így sehova nem megyek. Apa megvette az új ablakemelőt a Bárdiban, délután ki is cserélte.
Mivel az autó alatt téli szett volt viszonylag jó gumikkal, így arra gondoltam nem azt futom le hanem veszek rá nyárit. Nálam a gumi elég érzékeny téma, mert szeretem ha tudom hogy, honnan számolhatom a km-ert de sok abroncsot túlárazottnak tartok ahhoz képest, hogy mit tud papírforma szerint. Ezért csak próbából vettem 4 kormoránt a 19-es felnik alá. Tapasztalat később.
Km óra állása: 159966
Ha lehet hinni a címkéknek matricáknak akkor az olajcserén kívül esedékes lassan (165xxx-nél) a vezérlés csere. A szerelőm akivel már több mint 15 éve szereltetek egyszerű ember és hát láttam rajta, hogy nem akar nemet mondani a szervízre, de azt kijelentette, hogy a vezérléscseréhez célszerszámmal nem rendelkezik, úgyhogy maradtunk a kötelező olajcserénél rögtön. Nem igazán lapoztam bele a ki mit ajánl fejezetekbe itt ott úgyhogy Alba autó-nál vettem a készletet amiben volt: Petronas Selenia 5/40 WR 6l, Purflux Olajszűrő, Nipparts pollenszűrő, Champion levegőszűrő, és Purflux gázolajszűrő.
Km óra állása: 159962
Kicsit késve írom de a két gyermek miatt nem sok időm időm marad. Szóval 2019.05.22.-én hoztam Szőlősi Attilától. Az átnézés és a próbakör után tanultabb kollégám átnézte ismét, majd észrevételezte hogy az olajhűtő szivárog úgyhogy egy hasra ütött összeget még belealkudtunk (mint később kiderült ez jóval drágább tétel). Szóval 2,4: hát jönnek hátulról, hogy hengerfej meg egyebek de hát egyszer élünk. Szerintem ha bármelyik autócsaládból veszünk egy csont alapot, meg egy fullost akkor kijelenthetjük, hogy hiába az ár az alapot ki se kéne dobni piacra. De az autóról: 2,4 210 Le TI szóval hazafelé mosolygás!
Km óra állása: 159611
