Blog
El volt törve a kondihűtőm a becsatlakozó csonknál, na ezt kellett javítani. Teljesen ki volt száradva, még olaj sem volt benne. Ellenőrizték a szűrőt, ami jónak bizonyult :) egy kicsit feljebb kellett csavarozni a kondihűtőt, mert nagyon feszűlt az egyik tömlő, nyomást, ill. vákumot is ellenőriztek és feltöltötték olajjal, és gázzal, a gyári adatoknak megfelelően.
Az ültetőrugók beszerelésével együtt megejtettük a toronycsapágyak és szilentek cseréjét is! Össze már könnyebben ment minden! :-)




Itt az Amore-n hírdette egy srác ezt az FK ültetőrugó szettet, amit sikerült is megszereznem (15.000,-)! Aztán hosszú várakozás után beszerelésre kerültek végre! Elbíbelődtünk vele egy darabig, mert nagyon össze voltak gyógyulva az elemek! Segítségül is kellett hívnunk a jó öreg flexet, mert a régi toronyszilent nem akarta az igazságot, de aztán jobb belátásra bírtuk! :-)))) Nagyon megérte az erőfeszítéseket! Most sokkal jobban tetszik a gép, ahogy mégjobban hozzásimul az úthoz! És hát menet közben, kanyarban sem gyenge, élvezetesebb vezetni! Nagyon király! :-)








Végre elkészültünk a géppel, most már tökéletes az alja is és a kerékjáratok is rendben vannak! Szépen kiheggesztettünk minden apró hibát! Most már nem ázik be sehol sem!
Elvittem a gépet egy karosszériás ismerősömhöz, hogy tegye rendbe a kerékjáratokat, mert egy kicsit már elkezdte zabálni a rozsda! Meg nézze át az alját is! Hát meg is csinálta, ill. majdnem! :-( Annyira jól dolgozott, hogy beázott a csomagtartó a sárvédő íveknél! :-(( Na innentől átvettem az irányítást és az egyik ismerősömmel (aki nem karosszériás és én sem) elkezdtük előről az egészet!




Mszabika-tól vettem egy direktszűrőt (3.000,-), gondoltam én is kipróbálom! Viszont először kellett a szűrő és a LMM közé egy csövet aplikálni! Igazából nem nagyon akartam ezért pénzt kiadni, így hát maradt a "csináld magad" verzió! Egyik ismerősömmel nekiláttunk és 2"-os csőből "faragtunk" egyet! De ahol a szűrő a csőhoz csatlakozik, ott egy szélesebb részt kellett kialakítani, mert a szűrő csatlakozása 70mm átmérőjű! Megoldva! Aztán felszereltem, és az a hang... vááááááááááá... teljesen libabőrös lettem! Isteni hangja van! :-))
Aztán ezt a szűrőt lecseréltem egy SIMOTA-ra, amit Willy-től szereztem (2.000,-)! Még mindig nagyon jó hangja van! Imádom! :-)))
Közben már eladva!







