Blog
2007-05-30
Feszítőgörgő, ékszíjtárcsa csere. Illetve valami légzsákhibavisszajelzőizé világított a műszerfalon: kontakthiba elhárítása.
Kicseréltem a gyári fakormányt bőrkormányra. Bontóból származik, egész jó állapotban van. Simán megment a csere. Ezzel eltűnt minden fa és fa utánzat a gépből.
A fakormányt megvette "koli" CarTárs. Így 10800-6000 lett az összköltség.



A vasam mára bevett kb 700 ezret,még most sem tökéletes,de az lessz,csak még 1x ennyi idő kell hozzá! :-)
Szinte mindenhez hozzá kelett nyulni ami elromolhat,de megérte,mára képzett 75 szerelő lettem! :-)
Kuplunk
kardán
motor
elektronika
kasztni
futómű,fékek
hűtés
belső enteriőr
stb...
Ha már Harinál jártam... beszereztem végre egy rendszámtábla tartó keretet a csúnya "reklámkeretem" helyett :)

Összefutottam egy gyöngyössel... az meg köszönés nélkül lenyúlta a tükrömet. Szerencsére sikerült beszerezni gyorsan egy újat. Köszönet érte Hari-nak!


90000km-nél (10-12e periódus) olajcsere a szokásos Selenia WR 5W40 motorolaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. A pollenszűrő rohadtul be volt koszolódva csere után jobban jön a levegő...
4
765