Blog

>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2011-10-29

Ma bekerült a motor, és hogy a későbbiekben könnyebb,gyorsabb legyen a kiemelés a zárhidat szétvágtam és csavarokkal oldhatóvá alakítottam. Szóval a motor a helyén következik a váltó majd legközelebb. Utána elektronyosságilag helyre tesszük az autócskát, és utána már csak szélvédő + vizsga gépkönyv... na az még egy occó mulatság lesz.

 
>> EseményLali75 // Alfa 75 2.0TS // 2011-10-29

Megbántam,hogy eladtam.....
:-(

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-10-29

Ma összeraktam a generátor feszítő görgőket, a főtengely szíjtárcsát, mindent véglegesre, tehát ez is kipipálva.. Ezen kívül letakarítottam a képeken még látható korábban lefolyt és odaszáradt olajsarat, visszaraktam a gyertyákat és a vízcsövezés egy részét. Igazából ha vettem volna szelepfedél tömítéseket, akkor 80%-osra össze tudtam volna tenni akár ma is. Mindegy most már nem sietek.. Még amúgy is kellenek új vízcsövek is.
Találtam újabb rozsdagócokat is, ha megtartanám biztos legyalulnám az alját mert egy tisztességes lakatolás ráfér. Most még könnyedén menthető, de ha ez huzamosabb ideig így marad, nagy lehet a baj.
Ezen kívül jól látom hogy a motortartó bak meg van hajolva/rogyva? 2011.10.30 Marklar, Fairlane, Tsigus jelenti: ez így normális! :)

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-10-08

Mindent sikerült összeszervezni, így végre sikerült beállítani a vezérlést! A sablonnal meglepően egyszerűen ment, szépen össze is lett jelölve..

Felkerültek a Téli papucsok... annak is kopnia kell ha már megvettem :)
Óraállás: 106.645km

 
>> EgyébTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2011-10-29

Vredestein Snowtrack 3 185/65 R15 méretben + lemezfelnire szerelés+ kerékőr csavarok + felni festés

 
>> Eseményfigura 155 2.5 TD // Alfa 155 2.0TS Super // 2011-10-28

Elkezdett búgni a bal hátsó kerékcsapágy (hálistennek ismét Hollandiában vagyok )...

 
>> Szervizkando. // Alfa 145 1.4 i.e. boxer // 2011-10-28

A 2011. augusztusi motorcsere óta a kis vassal 1924 km-t tettem meg, volt ebben Bp-Sopron, Bp-Hatvan, Bp-Albertirsa és hasonló, nagyobb távolságú országúti, autópályás utazgatások na meg persze a városo belüli szüttyögések is :)
A motorcserés olajcsere óta, most kapott +1 litert, mivel a pálca csíkjának alsó felét nyaldosta már a barnás folyadék, s inkább gondoltam legyen ez a szint állapot a felső csíkhoz közelebb, nehogy ismét tankolás helyett motort cseréljek.
De nincs okom most még panaszra, a kis ,,ribanc'' ügyes :P (remélem, ha ezt olvassa-hallja, így is marad :D )

 
>> Szervizkando. // Alfa 145 1.4 i.e. boxer // 2011-08-19

Ferke annak rendje s módja szerint szépen be is szerelte az ,,új'' 1,4-es blokkot. Átnézte belül is, kapott új hengerfejtömítést, értelemszerűen új vezérműszíjat és olajat, szűrővel. (A motor gyertyái és belső állapota szinte új, úgy látszik ez tényleg valami osztrák orvos házaspáré lehetett, akik garázsban tartották és csak ünnepekkor vették elő ;-) ).
Szépen össze lett rakva, igaz közben derültek ki turpisságok nem csak a régi blokkról, de az autóról is, így ideje lesz a kipuf rendszert is átnézni, középső és hátsó dobot cserélni, na meg a féltengelyek is csereérettek lettek az idők folyamán.
Viszont a blokk szépen járt, nagyon bejártani sem kellett, használható, terhelhető lett a kis 145-ös. Az tény, hogy mióta ez a blokk van benne, a hangja is másabb és azóta autókáztam egy jót egy 156-os kollégával még Tata és Füzitő között :) :)

 
>> Szervizkando. // Alfa 145 1.4 i.e. boxer // 2011-08-18

2011.08. óta ismét használható állapotba került a kis vas, köszönhetően Ferkének, akihez mikor lekerült javításra-ellenőrzésre a gép, közölte, hogy vagy új motor és ez anyagilag lehet, hogy fájdalommentes vagy marad az 1,7 benne, de a főtengely és sallangok cseréje-javítása fájdalmas $$$ is lehet..
Maradt a motorcsere, mert jött egy remek körmendi ajánlat, így ,,leugrottunk'' a motorért, amit ott helyszínen tesztelni (beindítani) is lehetett. Azt elhoztuk (még szerencse, hogy van, kölcsönkérhető a céges puttonyos szekér :) ).