Blog

>> Szervizgaborbarth // Alfa 147 Twin Spark 1.6 120 LE // 2011-05-23

Valami nem volt kóser a klímával... amikor bekapcsoltam, hallottam, hogy elindul, viszont nem fújt hideget....gyors szerviz, oldják meg nekem, de gyorsan! :)
Két és fél napig volt náluk, egyszerűen nem találták azt a helyet, ahol eresztett a rendszer. Feltöltötték-elment a gáz....aztán feltöltötték valami neonos folyadékkal és neoncsővel keresték a hézagot, elsőre nem találták, aztán meglett a kis lyukacska....és be is tömték, vagyis kicseréltek egy kis alkatrészt ahol engedett. Munkadíj plusz anyagköltség plusz feltöltés került 16 000 Ft-t

 
>> Szervizgaborbarth // Alfa 147 Twin Spark 1.6 120 LE // 2011-03-21

Felkerültek a nyári gumik és az alufelni. Centírozással felszereléssel egy két csavar kicserélésével újra és munkaköltség 4500 Ft

>> Szervizgaborbarth // Alfa 147 Twin Spark 1.6 120 LE // 2011-03-14

Kiégett a jobb első tompított. H7-es. Ugyebár a kettőt együtt kell cserélni... a kettő izzó került 3000 Ft-ba és én magam cseréltem ki, elsőre egykicsit szenvedve.... de SIKERÜLT

>> Szervizgaborbarth // Alfa 147 Twin Spark 1.6 120 LE // 2011-03-01

Használt autó vásárlása esetén első egy olajcsere szűrőkkel. Gyári Selenia olajat rakattam bele, plusz a 3 szűrő plusz munkadíj került 17 000 Ft-ba.

>> Szervizgaborbarth // Alfa 147 Twin Spark 1.6 120 LE // 2011-02-14

Egy kicsit elmaradva, de én is elkezdem szépen felvezetni, miket költöttem eddig az autóra, hátha tudok ezzel másoknak is segíteni.
Megvettem az autót, az első amit meg kellett csináltatnom, az egy önindítón belüli szénkefe sócsere volt. Székesfehérváron csináltattam, gyorsan megvolt, rendesek voltak. 22 000 Ft-t fizettem munkadíjjal együtt.

>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2012-01-10

Az idei év első szervize Szatyinál. Kicseréltük a szelepfedél tömítést. Km óra állása: 105000

 
>> Tuning és extraH@nß // Alfa 145 TS // 2012-01-10

Kapott ma a "Kicsi" 1 K&N levegőszűrőt.
Nem akartam direktet, úgyh gyári házba passzoló sportlégszűrőt vettem.
20e lett volna, B16A2-nek (Biga :D ) köszönhetően 14e .
Köszi Biga!

>> Tuning és extrazalan // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V Distinctive // 2012-01-12

Újabb csomag érkezett :)

Nem tudom, hogy a többi cartársnak hogy van, de nekem nagyon puha műanyag került az ajtókban lévő műanyag tartókba. Akár mi hozzáért rögtön megkarcolta és már ott is maradt a nyoma. Így hát rendeltem bele strapabíróbb műanyagokat :) 4db + egy ablaktekerőt mert az levolt törve. az 5 db volt 2500 huf

Itt is köszönet a csomagért tzoli155 cartársnak!!

 
>> EgyébWIK_146 // Alfa 146 1.6L // 2012-01-10

Már jó ideje szenvedek a kocsival, ugyanis ha esőben mentem vele, akkor elkezdett dadogni 1 idő után, majd leállt, és kb fél órás szenvedés után indult el, akkor is 1-2-3 henger, majd utána talán mind a 4.
Szombaton is így jártam, mentünk Karácsondra, de a gyöngyösi tankolásom után a kocsi nem akart indulni. Kb fél órás szenvedés, elindultunk tovább, de az eső esett, és 2-3 hengerrel mentem tovább, leparkoltam,és kész. Vasárnap arrébb kellett vele állni, semmi baja nem volt.
Hétfő reggel indultam volna haza, de csak kínkeservesen indult el, szerintem max 3 henger. De gondoltam dolgozni menni kell, ezért elindultam, lassan, erőlködve :S
Elértem egészen Hatvanig, ahol is leállt alattam a kocsi, és a mellettem lévő kocsiból kiabáltak, hogy ég a kipufogó. Mondom faxa. Próbáltam ronggyal eloltani, de szerintem volt ott sok elégetlen üzemanyag, és az is égett, meg már a lökhártóm is, szóval esélytelennek tűnt. Integettem az arrajövő autósoknak, de nem állt meg senki hogy rohadjanak meg, pedig látták, hogy lángol az autóm. Szerencsémre megállt 1 jólelkű Suzukis és hozott poroltót, amivel sikerült eloltani a lángot. Ezekután hazamentem még a kocsival, és megpróbálom kideríteni az okot, először is gyertya + gyertyakábel csere lesz, aztán meglátom mire jutok.

>> SzervizSettantacinque // Alfa 75 2.0 TD // 2012-01-10

Amik várnak a 75-re, legfontosabbak:

-hardy csere jövő héten+felfüggesztőcsapágy
-adagoló felújítás, mérés
-porlasztócsúcs beállítás
-szelephézag beállítás
-fék-kuplungfolyadék, fagyálló csere
-hátsó fékbetétek - csere
-új téli gumik
-olajcsere 3000 km-rel ezelőtt volt, 5000-nél most cserélni fogom
-AC membrán csere (létezik ehhez egyáltalán felújítókészlet?)
-szervorendszer letömítés+olajcsere

Jól gondolom, hogy a váltórudazaton volt gyárilag gumiharang?

Később:
-K16 fölszerelés
-teljes kozmetika, kisebb műanyag belsőtéri elemek
-zsebbenyúlós lesz a hátsó rugók tornyainak javítása: az alsó részük már nem létezik (az egész autó alja merő alvázvédő, esélyes, hogy valamit takargattak vele - nem kizárt, hogy hasonló lesz a vége, mint HL_75 kollégánál)
-van egy olyan sanda gyanúm, hogy szivárog a tank, hát miért maradnék ki a sorból??

Eddig arra volt időm, hogy kicseréltem az utastérben kiégett összes műszerizzót, beleértve a kedvenc tetőkonzolban is.