Blog
A kormánymű ki-beszerelés miatt kellett egy futóműállítás is.
Alexék nagyon jó munkát végeztek végre nem kopog semmi. Nem hittem, hogy valaha elérjük ezt az állapotot. :) Nagyon korrektek is voltak ár tekintetében, mivel tartották magukat az előzetes árajánlathoz, annak ellenére, hogy előre nem feltétlenül látható dolgok miatt elég sokat szívtak.
Az 1. hengersor leömlője környékén valahol kifújt elvileg. A kormánymű kiszerelése miatt ehhez is könnyebb volt hozzáférni, de azért Alexék ezzel megküzdöttek. :)
Kifújást nem sikerült találni, de az gyorsan kiderült, hogy az 1. hengersori leömlőn lévő katalizátor ki van belezve.
Szerencsére nagyon gyorsan sikerült az alfadepo-tól egy jó állapotú bontottat beszerezni, ismét köszönöm nekik a gyors beszerzést.
A másik leömlőnél viszont csavar gondok akadtak, mivel két csavar letört a katalizátornál lévő csatlakozáson. Ezt is megoldották a srácok. :)
Az cserélt leömlőnél a sortömítés is cserélve lett.
Update: a P1172 és P1175 hibakódok azóta sem jöttek vissza. Ahogy sejthető volt a kibelezett katalizátor miatt jöttek ezek a kódok.




Hidegindításkor néha kerrent egyet az önindító és a kormánymű kivétel alkalmával ezt is egyszerűbb volt kiszedni és felújíttatni.

Már korábban megvizsgálták Alexék (Alfarium), hogy a még meglévő kopogás a kormányműtől jön.
Mivel több dolgot is meg kellett vizsgálni, cserélni, ami a kormányműcserével összeköthető, ezért elvittem hozzájuk, hogy újíttasák fel a kormányművet.
A szakműhelyben bevizsgálás után azt mondták, hogy nagyon odavan a kormánymű ezért igen drága lenne a felújítani. Szerencsémre Alexék tudtak adni egy belevaló kormányművet, aminek vélhetően sokkal kisebb gondjai vannak. Ez be is igazolódott, még a bontott kormánymű árát beleszámolva is jóval olcsóbb volt az egész felújítás így.
Természetesen a szervófolyadék is cserélve lett valamint a bal oldali axiált is cserélni kellett.




Hiába mondtak nagy esőket, szombaton meglepő, pólós idő volt. Előszedtem a GTV-ét és elkezdtem felkészíteni a szezonra. Az ősszel előjött betegségek gyógyítása következett, sorrendben: benzintartály cseréje a télen felújítottra, generátor csere, első fékek rendbetétele - a jobb oldali féknyereg volt a bűnös - és ezzel a lendülettel vadiúj féktárcsák és betétek is kerültek bel. Az utolsó képen egy kis nyalánkság: bár semmi bajom a Dell'Ortok-kal, de ezt nem hagyhattam ki :))))










Felső lengőkarok,stab bekötők cserélve Birth márkájúra.
Óraállás:111975
Ma este a ház elé beállva pont elérte autónk a hetvenezredik kilómétert.
Öt év és öt hónap kellett hozzá,tehát 65 hónap.
Ez megfelel havi 1077 km-nek.
Kiégett a kilométerórában az egyik izzó. Kicseréltem abban is és a fordulatszámmérőben is mindegyiket.
4
449
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV