Blog
Hiába mondtak nagy esőket, szombaton meglepő, pólós idő volt. Előszedtem a GTV-ét és elkezdtem felkészíteni a szezonra. Az ősszel előjött betegségek gyógyítása következett, sorrendben: benzintartály cseréje a télen felújítottra, generátor csere, első fékek rendbetétele - a jobb oldali féknyereg volt a bűnös - és ezzel a lendülettel vadiúj féktárcsák és betétek is kerültek bel. Az utolsó képen egy kis nyalánkság: bár semmi bajom a Dell'Ortok-kal, de ezt nem hagyhattam ki :))))










Felső lengőkarok,stab bekötők cserélve Birth márkájúra.
Óraállás:111975
Ma este a ház elé beállva pont elérte autónk a hetvenezredik kilómétert.
Öt év és öt hónap kellett hozzá,tehát 65 hónap.
Ez megfelel havi 1077 km-nek.
Kiégett a kilométerórában az egyik izzó. Kicseréltem abban is és a fordulatszámmérőben is mindegyiket.
Tegnap lelóliáztam a hátsó lámpákat, háát, elég rosszul sikerült, sajnos. Egyszerűen nem tudtam levegőmentesen rátenni. Biztos van valami taktikája, amire nem igazán jöttem rá ez esetben :). Távolról nem látszik :-D.
Füst színűt raktam rá egyébként. 95 % a fényáteresztő képessége.

Kicseréltettem a jobb első kerékagyat ,mert felni cserekor észre vettem,hogy 5 csavarból 2 nem fogott. Biztos valamelyik agyatlan gumis hajtotta bele légkulcsal.
Nagyon örültem neki...
Most már fasza!
Egy hónapja küzdök az autóval.Üzemi hőfoknál induláskor nem akar felpörögni a motor 10 másodpercig, utána megindul,de egy nagy korom felhő marad utánam.Végre eljutottam kiolvasásra ami motor fordulatszám jeladó szakadást ír.Örülök mert nem régen lett cserélve gyárira és 13K-t sikerült elmenem vele:(Rendelem a következőt!
Folyt.köv!
Szóval nagyjából az ok, amiért nem írok régóta - tőlem szokatlanul velősen: félkész dolgokról nem szeretek , teljesen készről meg már minek?
Azért érzem én is, hogy nincs ez így teljesen rendben... ezért ötletszerűen igyekszem írogatni a fejleményekről.
A következő bejegyzés témája: "Kulcsnélküli technológia a 33-ban" lesz!
A tegnap már leírt felakadás során sérült lökhárítót ma megjavíttattam. Fél délelőtt eltartott.
Először meg lett hegesztve a kiszakadt darab, valamint hozzá lett csavarozva a motorvédőhöz egy műanyag anya és egy csavar segítségével.
Ezután le lett csiszolva, kapott egy kis gittet, majd száradás után egy kis pasztát, ezután ráment a festék és a lakk.
A két első kerék sárvédőívén alul szintén lejött már a festék, a jobb oldalon pedig már rozsdásodott is. Ez is rendbe lett téve. Tisztítás és csiszolás után paszta, festék, lakk.
Szerintem szép lett mindkettő.











4
478
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- 164-166
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8