Blog
Ajánlás útján a Váci úti Kwik Fit műhelybe mentem, ahol a munkafelvevővel beszélgetve kiderült, láttak már alfát, a tagnak a kocsija is bár nem alfa, de egy "porig ültetett" gépsárkány, eloszlottak a kételyeim, hogy esetleg megint valami kontárság fog a kocsival történni. Éreztem, tudtam, hogy rettentően rosszul van beállítva a futómű, mert változó tapadási viszonyok között, illetve rosszabb útburkolaton és erős terhelés alatt össze-vissza kacsázott. A szerelő aki kezdte volna beállítani, kijött, hogy mi a gondom vele, mondjak pár szót. Elmondtam, hogy eldobálja a hátulját, hullámzik erős terhelésen kanyarban, egyik oldalra bizonytalanabbul fordul, stb... Úgy nézett rám, mint vmi marslakóra, majd halkan és kicsit lenézően közölte, hogy ez lehet lengéscsillapító is. Mondtam, szerintem nem az, de majd a műszerek megmutatják úgy is, szerintem a hátulja szar, az eleje meg ahhoz van állítva, úgy kuka az egész ahogy most ott áll. Jó fél óra múlva kijött emberünk a kocsival, be lett állítva. Most ő jött lógó orral, hogy hát a hátulja nagyon rosszul állt, az egyik oldal -4,2, a másik -0,2. Az eleje ennek megfelelően hasonlóan szar volt. Most nagyon faszán beállított mindent, mutogatta a paramétereket, mi hol áll éppen. Tényleg nagyságrendekkel jobb lett, mondhatni tökéletes. Én kicsit több összetartást adtam volna magamnak, mert így középállásban nem elég feszes, de ha most ezzel visszamegyek, hogy húzzon rajta 1-2 tizedet összébb, lehet elküldenek a picsába, hogy ez nem rally műhely. De lehet megpróbálom, hagytam annyi jattot, hogy egy kérdést feltehessek még:).
Miután alaposan körbejártam a témát rászántam magam, hogy szétkapjam a fél autót.
Megpucoltam a légtömegmérőt és a szívócső nyomás érzékelőt.
Az tuti, hogy ha autószerelőnek állnék, akkor biztos nem vállalnék Alfát.
Az első összeállításnál az eredeti tengelyeket csövekkel toldva akartam összekötni, ami akár működhetett volna,de mégse. Kicsit lötyögős érzés volt és a pillangókat sem lehetett 100% pontossággal összehangolni. Így döntöttem amellett hogy legyártatom a tengelyeket egyben. A Sin Us Kft-től rendeltem sárgaréz rudakat és a többi az esztergályos feladata volt. :) Ehhez közben a mozgató mechanikát is el kezdtem készíteni, aminek az alap ötletét a Jenvey dupla bovdenes mozgatója adta, ami nálam simán gömbfejekkel kapcsolódik majd. A képeken a kész tengelyek és mozgatáshoz szükséges tárcsák látszanak.




Fűtéscsap cseréje (Impergom 90402)
113100 km
Végre elhoztam az üléseket, és az ajtó kárpitokat, hamarosan megy a két első ülés kárpitoshoz aztán utána megy az egész egy tisztítóba, és már be is lehet rakni őket..
ülések+utiköltség: 30.000
Jövő héten megyünk a nővéremhez Münchenbe és átnézettem a szerelőmmel aki mindent rendben talált. Le is mostam utána, tudom h hamar piszkos lesz de ezt a szar sós szutykot muszáj lemosni mert rágja az autót....

Kicseréltem a pollenszűrőt, mert az olajcserénél azt elfelejtettem venni, természetesen aktív szenes került bele. Csere idő 10 perc, nekem 30 perc, de csak mert minden helyet átmosok letisztítok, az is kap műanyagápolót amit nem is látni :)


Elérkezett az idő,hogy egy újabb nagytakaritást csináljak a NagyVad-on.
-Olaj és szűrők cseréje (Mobil1 5w-40)
-Wax
-Gumiápoló
-Műanyagápoló
-Gyors wax az alufelnikre
-Bőrápoló
és egy telitank premium dizel.
Km óra állás:221.100.km





0
502
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8