Blog
Elfelejtettem a múltkor, hogy pénteken kaptam Csöréknél egy ajándék téli pakkot. Köszönet érte!
Első lépésként beszereltem a motortét tartó teleszkópot. Most szinte fellöki a tetőt a két teló. Király lett. Az előző élt 17 évet. (A jobb még mindig jó.) Ha ez is bírja addig, akkor nem volt kidobott pénz.
Második lépésként a múltkor Oberwartban vásárolt cuccal bekentem az üléseket. Jó vastagon, úgyhogy még kicsit tocsog. Majd holnap meglátom, hogy mennyit szívott be.
Harmadikként leimpregnáltam a tetőt. Az idei szezonra ez is letudva.
Negyedikként után húztam a kerékcsavarokat és lefújtam a gumikat gumiápolóval.
Már csak a műszerfalat és a motortér műanyagjait kellene leápolni, de nincs itthon hozzá semmi. A héten beszerzem ami kell.












Már alig vártam, hogy egy kicsit jobb idő legyen és konzerválhatom a kocsi belsejét. A Decathlonba vettem lónyereghez való tisztírót és ápolót. Az amúgy tisztának tűnt ülésekről rengeteg kosz jött le.




Gyári, matt feketék. Talán majd kapnak carbon fóliát.
Beszereltem a vízpumpát, a feszítő és vezető görgőt. Megtisztogattam és betettem a hidrotőkéket, most már jöhetne a vezmod csapágy, mert csak az hiányzik az összerakáshoz.





A nyári kerekek felrakása előtt feltétlen be akartam állítattni a futóművet.Tavaly az első tengelyeken rendellenesen koptak a gumik.
A csépeli Sárgagumi mühelyében került sor a mutatványra.Érdekes,a jobb hátsó kerekem is tök hülyén állt. Az első tengelyen is piros mezőben voltak az értékek. Kerékdőlést nem lehet állítani,de a kerékösszetartás be lett lőve.Mondta a srác,hogy azért figyeljem a gumikat,ha kell módosítunk még.
Megjegyezték,hogy elég igényes futömű van a kocsi alatt,látszik,hogy ebbe bele tett apait -anyait az Alfa. 😃







Olaj és szűrők cseréje - 135000 km
Első fékbetét csere
Hátsó rugók és gátlók cseréje
Hátsó gátló porvédő gumi csere
Elgurultunk Csörihez a szokásos szezonkezdő olajcserére. Az eddigiek szerint Selenia Racing (10W60) és egy gyári olajszűrő került bele.
Óra állás: 174.398 km
Az olajcseréhez járt még egy kerékcsere (első és hátsók lettek felcserélve az egyenletes kopás miatt) és egy alapos átvizsgálás. Egyetlen említésre méltót találtunk, a nemrégiben festett súly a festék alatt erősen rozsdál. Nem véletlenül. Emlékeim szerint a sima festéket kapott, nem a szokásos hemerájtot. Amúgy nyugodtan száguldhatunk tovább...
Eredetileg tervben volt a karter levétele és takarítása, de a leengedett olaj olyan tiszta volt, hogy a művelet nem volt indokolt.
A bal motorház tartó teleszkóp is elhagyta magát, kaptunk egy új gyárit Torinóból. Majd itthon beteszem.




1
696
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Alfa reklám
- Stelvio
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10