Blog
Vettem a kulcshoz kulcstartót, illetve zászlót előre a középső visszapillantóra lógatva.
A vásárlás másnapján elvittük a kocsit Szamosiékhoz teljes átvizsgálásra. Mindent rendben találtak meglepődésükre. Kérdezték, hogy működik-e a klíma. Mi igennel feleltünk. Így azt nem nézték meg, pedig lehet nem ártott volna... (Lásd későbbi bejegyzésemet)
Amúgy barátságos, kedves hangulat uralkodik náluk.
Elmentem Shadin munkahelyéhez küzdeni az ELM327-tel. Az enyém se Torque-kal, se AlfaODB programmal nem működött. Az övével azért rá tudtunk nézni a kocsira.
Nála hagytam a kütyümet, hátha otthon életet tud lehelni bele, de kuka lett végül. Búcsúzásképpen megmutattam neki a váltót, de nem érezte vészesnek. Nekem nem tetszett a nehezebb járása.
Rendelek másikat ebayről, hátha..
Vettem kupont polírozásra a Toob Autómosó, Autókozmetika és Gumiszervizhez. Ők a Soroksári úton vannak a Tesco alatt.
Nem voltak szimpatikusak az elején, de hát ennyi baj legyen.
Délután elmentem az autóért és nem voltam túl boldog. Egy nagyobb fényezési hibát csináltak az autóra. Ide se viszem többet az autót még tisztításra sem...

GT ☻ kollégától rendeltem matricákat.
Kopott volt az első hátsó embléma, arra fekete-szürke színű karbon matricát vettem.
Rendeltem még Registered Alfaamore matricából 2-t. Ezeket az első ablakokra fogom feltenni. Plusz jött még 2 kígyós matrica, meg egy nagyobb a hátsó üvegre is. Egyelőre csak az emblémás matricákat raktam fel, mert polírozni viszem majd a kocsit.


- életkor: 1.701 nap
- km óra állás: 182.449 km
- össz. menetidő: 2.602,93 óra (108,46 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.219,28 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,00 Ft/km
- átlagos napi futás: 107,26 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,376 %
Eljött az ideje a fékek cseréjének.
E-bayről megrendeltem előre egy Becker-szettet és hátra egy Atec szettet.
A cserekor derült ki, hogy Beckerék nem jó betétet küldtek és a hátsó még egy évet símán kibír. Így utóbbival várunk még.
Egy hetes levelezgetés után hozzáértő németeink még mindig nem tudják, hogy milyen betét kell nekem, holott fényképet is küldtem róla. Közben megrendeltem másik cégtől. Ez időben meg is érkezett és tegnap be is szereltük.
Fényképen a régi első betéteket láthatjátok.
Egy kis érdekesség, hogy elől Brembo, hátul pedig TRW rendszerű fékrendszerem van, illetve az elszakadt visszajelző szál ellenére sem kaptam hibaüzenetet.
Az első szett árát 97 Euro (116 - 45 + 26).
Hátsó szett (még nincs beszerelve) 70 Euro.
Munkadíj: 50 Euro



Történt,hogy egy nap Szentendrén jártam....megláttam egy kereskedésben ahogy porosodik Ő.... :D Kipróbáltam....Beleszerettem...Másnap már az enyém volt :D Van egy két apró próbléma, lassan de biztos szép lesz a Pók :D
Szétszedtük az éjfúriát. A lenti képeken látszik, hogy igazi mesterművet kaptam. Sedan hátsó lemeze volt ráapplikálva az sw-re. Némi pöttyentgetés sok PUR-hab, és rengeteg gitt.
A teljes szétvágás után nagyon gyalázatos képet kaptunk. A lakatos 3 órát gondolkodott, hogyan vágjuk le és tegyük fel az új elemeket. De megoldotta tökéletesen!
A hátsó lámpaszekciót flexeléssel igazították némethonban egyedivé, így nyertek 2 cm-t, ami parkolásnál jól jöhetett. /6 kép/.
Az eredeti állapot látható a 7.képen, amit visszaépítettünk.
Minden hegesztés, csavarhely a helyén, gyári tömítőkkel lekezelve. A majdnem kész bal oldal olyan, mintha gyárban készült volna! /9. kép/
A fő munka megvan! Márcsak a jobb hátsó kerékívjárat visszaalakítása és a taposók maradtak, de ez már a következő post lesz.









2
514
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV