Blog
A GTV is kapott egy USB csatlakozót a szivargyújtó helyére. Szép zölden világít, akárcsak a műszerfal. Még a fejegységet kell lecserélni, mert nem illik a képbe a piros háttér világításával. :-)


A korábbi akkum cellazárlatos lett, élt 3 évet és 8 hónapot, egy ZAP Silver 80ah 700A volt. Mivel jó áron kaptam megint ZAP-ot ezért megpróbálom újra, Silver Premium 80ah 760A.

Mivel az autó 2010 óta 2. autóként "fut" havi kb 300 km-t így lassan, de csak elérkezett a futómű felújítás ideje.
Amik cserélve lettek:
- első alsó lengőkarok
- axiál csukló
-kormány gömbfej
-stabilizátor pálca, gumi
- hátsó stabilizátorok
-olaj
-olajszűrő
-levegőszűrő
-fékfolyadék
-hátsó fékbetétek
-komplett bontott sebességváltó ( 3. szinkrongyűrű probléma miatt, kidobta a 3. fokozatot)
-váltóolaj
-hátsó főtengely szimering
-kézifék bowdenek
Bal első és hátsó felni görőzése és futóműállítás (kátyú miatt)
82200 km
Légtömegmérő kicserélve, gyári Bosch-ra. Valóban az volt a ludas, most már minden rendben. Ezen kívül felkerült az alumínium motorvédő burkolat is szépen a helyére.
A szervizelést szokás szerint Német Misi végezte el.
Mivel már egy ideje nem működött, nem is használtam (1.év után elengedte a gázt), illetve közben a kompresszor csapágyas lett, időszerűvé vált ennek is a revíziója. Szükség volt egy bontott kompresszorra, klímahűtőre. A rendszerben volt egy lyukas klímacső, ebből rendelkezésemre állt cseredarab, illetve a tágulószelepnél eltömődött. Ez utóbbit tartalmazó cső megy a tűzfalhoz, a szervótartályt le kellett venni, hogy hozzá lehessen férni, így akkor már szervóolaj is ki lett cserélve. Ebből a csőből kellett csináltatni újat, illetve az alumínium részét forrasztani, mert ott is volt egy kis lyuk. Ezek rendbetétele után gázzal feltöltve, megfelelő csatlakozási helyeken tömítések cserélve, ismét jéghideg a klíma és végre a huzat nem viszi le a fejemet pályán.
km óra: 267500
Bal hátsó kerékcsapágy hangoskodott, csere (Moog). Hátsó gátlók (Marelli) elfáradtak 40ezer km után, csere (Kayaba). Klímakompresszor csapágyas lett, egyelőre lekötve, mert amúgy se fúj már hideget, későbbi teendők közé felírva. Illetve kicseréltem még az ablaktörlő karokat is, mert elég gatya állapotban voltak, konkrétan az anyós oldali hol törölt, hol nem.
Km óra 265000




245700km
Újabb sikeres műszaki vizsga :)
Szőnyeg cseréhez érkeztem.Az előző hat évig bírta.Igazából csak a vezető oldali kopott el,de mivel ki lett cserélve a szőnyeg kárpit Bézsre ezért a fekete helyett a bézs mellett döntöttem.Az Eredmény szerintem gyönyörű.Ajánlom mindenkinek a Főnix autószönyeg webáruházat Költségem:Szőnyegszett+postával 9800ft




Másfél hete szombaton Győrből hazafele tartva kaptam egy jobb első defektet, a gumi belső pereme szétnyílt.
Mankókerék fel, irány haza, majd következő héten gumi rendelés és felrakás.
Bal első gumi is cserés lett, mert ugyan ilyen Marangoni gumit már nem találtam.
Hirtelen jött kiadás volt, olcsóbb kategóriájú gumi ment rá LingLong Greenmax márka, 2015 decemberi gyártás.
Mióta fent van 300 km-ert mentem vele, első tapasztalatok jók, halkabb , mint a V mintázatú Marangoni volt.
Km óra állás: 225100 km




