Blog

>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2018-09-12

Megejtettük a vásárlás utáni első nagy szervizt:

Amik cserélve lettek:
Olajszűrő: Mann (W 714/3)
Légszűrő: Mann (C 1589/3)
Pollen szűrő: Bosch (1 987 432 360)
Gyertyák: NGK (4853)
Hosszbordás szíj és feszítő görgők: SKF (VKM 32082)
Vezérműszíj készlet + vízpumpa: SKF (VKMC 02540)
Motorolaj: Selénia Racing 10w60
Váltó olaj: Tutela ZC 75
Hidraulika olaj: Tutela GI/A
Fékfolyadék: Tutela dot4
Hűtőfolyadék: Selénia paraflu

Így most már nyugodtan használhatom.

A szervízt egy helyi alfa guru (Rumen) végezte, meg vagyok vele elégedve. Összeírt még egy kis listát, leginkább a futóműben kell ezt-azt cserélni és egy felső motortartó bakot. Egyébként azt mondta rendben van a a kocsi.

Következő a klíma töltés és a gumik cseréje lesz.

A jobb hátsó gumiba kaptam egy szeget :(. A gumis rakott bele egy hernyot, de sajnos nem segített, másnapra ismét lapos lett a jobb hátsó. Egy kicsit félre volt kopva már mind a 2 hátsó gumi, ugyhogy a cseréjük mellett döntöttem.
Km óra állása: 249116 km
Gumi méret és típus: 215/40R17 Ling Long

 
>> EgyébPunisher // Alfa GT 2.0 JTS Black Line // 2018-03-01

Úgy alakult az életem, hogy az elmúlt évek cégautós napjainak vége lett. Gyorsan kellett autót vennem, és döntenem. GT vagy 159? Attól függ, hogy mit találok jó minőségben. Ha 159, akkor 2.4 JTD automata, ha GT akkor benzines. Néztem ezt is, azt is. Kérdezősködtem, milyen a JTS. Ijesztegettek is, bíztattak is. Halesz azt mondta, hogy sok év GT-zés után megutálta a dízelt, mert spotkocsiba az nem való. Megnéztem egy GT Q2-t, de amikor beindítottam behánytam a dízel fílingtől. Megértettem amiről Halesz beszélt, és amúgy sem vágytam dízelre.
Végül rátaláltam erre a leinformálható, jó állapotú 2.0 JTS-re, tetszett és megvettem.

 
>> SzervizTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2018-09-11

Enyhén eresztett a vízhűtő és kiszerelés után láthatóan ramaty állapotban volt, kapott egy új, prémium kategóriás, Nissens hűtőt!
204000km

 
>> AutóápolásArslan // Alfa GT 1.9 jtdm // 2018-09-11

TZoli cartárs megfújta 2k lakkal az általam felcsiszolt, előkészített lámpákat.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2018-09-10

Akkor szétszedés...
Holnap ha minden a tervek szerint alakul akkor ketyeghet.
Amik kellenek a javításhoz:
-Új tömítések, csavarok
-3 db új szelep
-8 db új szelep szár szimering
-4kg fagyálló /hogy inkább több legyen mint kevesebb

Szelepek záródása ellenőrizve / becsiszólva

 
>> Tuning és extraRéki // Alfa 147 1.9 JTD // 2018-09-10

Kapott a drágám egy nagyobb felnit, hozzá értő segítségem segített a választásban és le is fújta nekem tükör fényűre. :) A féknyereg pedig piros lett hozzá... Beszéljenek a képek

 
>> SzervizArslan // Alfa GT 1.9 jtdm // 2018-09-10

210420 km-nél 14581 km utàn, kissé megcsúszva a tervezett 12ezer helyett, újra Seleniat kapott, új leeresztőcsavarral és Bosch olajszűrővel.

 
>> SzervizBroawner // Alfa 159 SW // 2018-09-10

Kb egy hétig tudtam használni a kocsit mielőtt kijöttem olaszba dolgozni. Ezalatt a hét alatt közel ezer kilométert sikerült megtennem vele és hát nem bántam meg :) Az első héten sikerült egy átvizsgálást is megejteni vele a D.Z-nél, ahol egy kerékcsapágyat kellett s.o.s cserélni. Az autó jó állapotban volt, egy parkszenzor és egy kézifék bowden eddig a hibalista, ezt majd olajcsere környékén orvosoljuk is majd. Az autó nagy sebességről való aktív fékezésnél kormányrázós, ezt is majd megnézetem szervízperiódusnál.