Blog
Több ember írta már, hogy javítható a forgókapcsoló, így a nagy otthonlétben, nekiálltam én is. Igazából működött eddig is, de mivel ellenállás nélkül el tudott fordulni a műanyag gyűrű, ezért rosszabb úton rendszeresen megváltozott a beállított hőmérséklet.
Én azt a megoldást választottam, hogy a letört darabokat forrasztópákával visszaolvasztottam, majd megtámogattam melegragasztóval is. Remélem, hogy tartós lesz. Egy kis extra, hogy így észrevettem azt is, hogy a hőmérsékletérzékelő már kisem látszott a porból, így azt is kitakarítottam rendesen.

Felkerültek a gumik. Még egy szezont elmennek. Ha így haladunk, akkor kettőt. :(
A téli kerekek elmentek fényezésre. El is felejtettem, hogy leadtam. :)
És egy kép a panelrengetegből. :)

Aztán tisztító gyurmás fényezés "pöttytelenítés" (szállórozsda-kátrány-fékpor stb eltávolítás) carpro gyurma és echo gyorswax hathatós közreműködésével.
A kígyó is felkerült PBali jóvoltálból ;) Ez úton is köszönet érte!




nem álltak szépen a rendszámok a keretben, főleg az első, így most először vettem a bátorságot és felragasztottam őket kétoldalú ragasztóval(3M) -nagy veszteség nem érhet ilyen betű kombinációval...:)




Nagyon ötletesek voltak a mérnökök, egyrészt nincs dupla lemez a betöltőnél ami potenciális korrózióforrás lenne-helyette kis műanyag "tölcsér" veszi körül a betöltő csonkot, amit egy azaz összesen egy csavar tart a helyén +pár rögzítő fül így, a sokaknál eltörő tengely cseréje bruttó 10 perc zsírzással és minden elem tisztításával, gyári alkatrésszel ami kb 1000Ft volt

160 000 km 2020. február
Hengerfej tömítés csere + hengerfej szabályzás
Szelepszár szimering csere
Szerviz: Mihályfa
Ár: 400 euró
Középrész főleg az indítógomb környéke nagyon csúnya volt, kapott fóliát egyenlőre meglátjuk mennyire lesz tartós ha nem bírja lefújom.

