Blog
Tegnap megkapta a drágám a Selenia Racing-ot.Remélem tetszik majd neki,és meghálálja a törődést.(167.900 km)
4 napja van benne az új oil.Eddig még nem hallottam a vez.mód hangját!Pedig már elég gyakran hallottam a "dieselt" olajcsere előtt.És mintha könnyebben járna a moci is.Ez furcsán hangzik,de így van.Ezentúl szerintem ezt kapja majd!
Ja,a képen az én QV-m,haver(TIbor) Ti-je,és tesóm boxija van olajcserék közben.


A vezérlés módosító kipipálva,de nehogy nagy legyen az öröm,hidrotőkés is a kicsike,mint kiderült...A trapézkar kifogott rajtunk!Egy szerencsétlen csavaron múlott,aki úgy odagyógyult...szóval ma ez már nem fér bele.
Már kb. fél éve használom az utólag beépített kartámaszt.... Elégedettségemnek hangot és képet is adok hezitáló cartársaim segítségére. (sajnos takarítani nem volt időm előtte..szóval a kocsi koszos..ezért elnézést) Nekem bejön a kartámasz, párom nem szereti annyira, de erre az esetre felhajtható. Persze kezdetben fura a váltás csuklóból, de most már hiányzik, ha nem támasztom le a könyökem.




tegnap korán keltem mert az apumat vittem a telephelyére.miután kiraktam,indulás haza,de megálltam 1 boltban.visszaszáltam a kocsiba,indítani akartam,de nem indult.megadta magát az üzemanyagszivattyu.Reggel fél 10-töl este fél8-ig álltam az út mellett,telefon nélkül.szerencsére jött a spanom és hazahúzott.ma szerelés a program.....
Készülöben az install! Még pár aproság azt lehet nyomatni neki! Láda beszabás,kárpitozás stb. Minden a maga idejében! :)




Új segítőtársam lett az utakon, egy okos barát, amely jóképű, formás, kellemes hangú és igen segítőkész, valamint fáradhatatlan. A neve : Blaupunkt TravelPilot Lucca 3.3 :))
Még az ismerkedésnél tartunk a kapcsolatunkban, de én máris szimpinek tartom, bízom benne h hasonlóképpen érez irántam és jókat utazunk majd együtt:))



Esso Veszprém: 41,76Liter/500km 270,9HUF/liter
átlag: 8,4l/100km
Ami változott a korábbiakhoz képest: guminyomást ellenőriztem és beállítottam: 2,3bar lett elöl, 2,1bar lett hátul (nem volt két egyforma sem előtte!)
A karbikat összekötő szivatóbowdent mozgattam meg, illetve fújtam be alaposan WD-40-nel. Az volt az érzésem korábban, hogy a szivató bowdenje beragadt és amiatt magas a fogyasztás és ettől fullad le melegen a motor. Hát mostmár nem fullad le.
Két hete (10.04-én) kiütéssel győzött a kszenyon, amikor is beszerelték a kicsikémbe:))
Nagyon vártam már, készültem rá, izgultam h milyen lesz? Kivételesen vártam a sötétedést a főpróbára. Tetszik ez a kékes-fehér erős fény, meg h az utat egész szélességében láthatom, úgy h most már jöhetnek a sötét téli napok, mit nekem...:))