Blog
2007.06.11.-én vásároltam.
2007.06.21. minden görgőt,szíjat,szűrőt,olajat megrendeltem(kilátásban még négy új "cipő")
2007.07.30. Alig mentem még vele:( Elkészült az első nagy service.
Vettem alá 17-es kerekeket(remélem jó lessz)
2007.08.29 Novitec Powerrail II
2007.11.12.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia.Most a váltóban is lecseréltük.Közben féltengely gumiharang csere.Az új hótaposók is felkerültek.
2008.02.15. Turbonyomás érzékelő csere.Olaszra:))
2008.08.07.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia:)Kapott új lég és gázolajszűrőt is.
+ egy pár kézifék bovden.
2009.03.18 Megesett egy újabb olajcsere-mindenszűrőcserével:) és az első fékbetétek is újak lettek
2009.05.29. Elérkezett a műszaki vizsga ideje.Két éve került hozzám a Rovar.Két első-alsó lengőkart kapott,esedékes volt egy izzítógyertya és egy helyzetjelző égő is 120000 Magyar péééz.
2009.10.09. Kapott új légtömegmérőt.(nem segített) :(
2010,03,20 4db monroe lengéscsillapító ügyeskedve ócsóé:))
2012.12.10 De rég irkáltam ide..Túl vagyunk a kuplungon.Kapott kettős tömegűt és tárcsát is újat. A vezérmű szíjat és görgöket is lecseréltük ismét.Beépítettem egy turbónyomásmérő órát mert még mindig xarakodik a nyomásom(asszem a következő nagyobb beruházás a turbó felújítása lesz)A világításom is ökörködik.Kipróbálok egy másik modult hátha segít...







Elkészült a fényezés, az egész lölkhárítót fényezni kellett, mert dobta le a festéket. Remélem most már rendben lesz. Elég jól sikerült.


Éppen ma lett öt hetes az autó.
Ez alkalomból meglett a 2000. kilcsi.
Rendkívül barátságtalan esős,sötét,mindig jönnek szembe,nem látok semmit idő volt.
Nem baj nem sokára itt a tavasz.

amióta megvettem sikerült első lámpát cserélni.
Motorban cseréltem vezérműszíjat, szíjakat, hidrotőkét. Sokkal szebb hangja van.
Kicsieréltem az első szilenteket, és a jobb oldali trapéz kart.
Most vettem bele bontóból komplet belső kárpitot, ülésekkel.
Lassan összeál. Még az elejét kell rendbe hozatni, meg a lökhárítókat, kilicset színre fújni.
Vasárnap esőben nekiálltam kicserélni a kapcsoló elektronikáját, mert egyre többször fordult elő, h nem állt le az autó, miután kivettem a kulcsot... Ez orvosolva lett... A legjobb, hogy a terelőlapátok léptetőmotorja magától megjavult....így végre oda megy a meleg levegő, ahova én szeretném :P
nah, hétvégén megvolt életem legdrágább gumicseréje :D 16E magyar forintot kostált
az igazsághoz hozzátartozik h elvittem a 4 gumit h rakják föl, aztán haver mondta h az elso kettő kukás mert elgyengült az oldalfal..kisebb pánik után találtunk 14"-os Michelin Alpin gumikat, kb 70-80%-osakat. szóval azt vettem meg, darabját 8E -ért :P . Furcsa hogy elol most szélesebb kerék van mint hátul :D sebaj, első a biztonság. remélem a Michelin es Vredestein gumik jol birják majd a telet. a nyáriakat meg száműztem a sufniba :P
Kicseréltem a gyertyákat... úgy néz ki,hogy jobban húz a gép és ha minden igaz a fogyasztásom is jobb lett!!!!!!!
meg visszafordulva mindig azt veszem észre soha nem annyira egyszerű az egész
persze tegnap idekerült valahogyan és valamit mindenképp kellett tenni az ügy érdekében ha nem is túl feltűnően de feltétlen határozottsággal...
- azért annyira nem kell aggódni vagy valami, lehet hogy nem is egy az egyben kell majd haladnunk hanem lehetnek ilyen kis mellékutak meg eltévedések, szóval bitosan tutira majd látni is fogjuk egymást és akkor majd megköszönve a segítséget..
- mosolygok mert tényleg tuti így lesz
- ja persze tényleg így egyszer
meg ne kedd lett volna
Sajnos megadta magát akksim! Ki kellett cserélni.
1
516
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV