Blog
Hozzámkerülése óta kiszámíthatatlanul, és olyankor zavaróan ciripelt vmelyik görgő a klíma-generátor környékén. 2 szabadonfutó cserélve. Úgy tűnik sikerült megszűntetni a jelenséget. Csere a Tímár-autónál volt barterbe. :)

Ez az év sem úgy alakult - programok szempontjából - ahogy tervezte az ember. Októberben jó lenne egy nagyobb kört menni. Addig egy kis mosást és átmozgatást tartottam.




Elmentem ide a linkeket, hogy meglegyenek:
Stelvio - Waterfall curve
Stelvio - Prato side
Csákberény



Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.







Tegnap megjöttek az új első lengéscsillapítók.Ma neki is álltam a csarének.A jobb oldalon volt egy megszakadt menetű csavarom felül.Raktam rá két anyát,így volt évekig.Ma ezt cseréltem Elmentem az skf-be,természetesen nem volt ilyen csavarjuk.Elődurtam a féloffos megmaradt csavarjait,amit évek óta rakosgatok.Találtam megfelelőt,igaz fél centivel hoszabb,de el fért.A bal oldalon a lengéscsillapító aljában még a gyári imbusz csavar volt.Tettem egy probát,de meg se mozdult.A fejét meg nem akartam szétbarmolni.Így az alátétnél levágtam flexel,hogy a kockaanya megmaradjon.Utána addig gyaláztam ütvecsavarozóval,mig csak ki jött a csavar is.Jól bele tud rohadni az alumíniumba.E helyett rendes hatlapfejű acélcsavart raktam be.A másik oldalon 6 éve cseréltem ugyanerre és azt ki lehet szedni.Hosszú nap lett,de ez is kész.A toronyszilentek jó bőven kaptak szilikonzsírt.Még egész jó állapotban vannak,hála a 6 évvel ezelőtti hasonló kezelésnek.A kormány eddig sem volt hely de nehéz,most viszont igazi 1 ujjas.Egy darabig megint csak tankolni kell.A tervezett szervizek letudva.
2021. július 21-én volt 10 éve, hogy a tulajdonomba került.
Egy nagy felújítást követően kis használat és sok állás következett az életében. Lehet le fogják vizsgáztatni, hogy ismét forgalomba kerüljön.

Hosszas vajúdás után sajnos véget ért közös pályafutásunk, 2 autó helyett csak 1 marad a nagyobb, amiben elfér a család.
Remélem az új tulaj is annyira élvezni fogja mint én, és jobban ki tudja majd használni.
Nem tetszett a fekete ezüst kombó a szivocsonkon, trafó illetve szelepfedeleken. Elvittem őket a glassblasthoz (Csabihoz és Nándihoz) egy nedves gyongyszorasra. Az injektor hidakat bronz színűre fujtam a feliratokat pirosra, csavarokat cseréltem kromozottra és ment minden vissza a helyére. A végeredmény már inkább az én lelki világomat tükrözi...😃







1
712
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV