Blog
10W-40 olaj, olajszűrő csere, üzemanyagszűró és pollenszűrő csere
180 e. miles
A használt dobbeteteknek semmi baja de odaigertem valakinek őket, így beraktam a gyári új párt ami volt tarcsiba. Lassan érkezik egy bontott váltó is aminek a felújítása után lesz egy újabb nagyszerviz ( valtocsere, tetokarpit csere, bekerülnek a lusso, direnza és egyéb cuccok majd megírom 😃)


Első fékpofa, féktárcsa, fékcső csere megtörtént. Jobb hátsó kézifék bowden nem úgy működik ahogy kellene, szorul megette a féktárcsát. Ötlet van hogy mi lehet a baja.
Ismét eltelt egy év, így elvittem a Sárkányt Német Misihez. Kapott friss olajat (Selenia Racing), szűrőket (Mann). Ezeken felül itt volt az ideje a kuplungcserének is (Valeo), illetve cserélni kellett két féltengely gumiharangot és egy szimeringet.
Misi egyébként nagyon megdicsérte az autót. :)
Km állás: 100000.

Hidegebb időben észrevettem még korábban, hogy lakott településen kívűl mintha visszahűlne a vízhőfok kicsit. Nyáron ez értelemszerűen nem tapasztalható. Megelőzés jelleggel ma termosztát és fagyálló cserére került sor. Behr gyártmányú került bele. Km: 208744
Olyan ritkán használom ezt az autót, hogy az hihetetlen. Nem így terveztem, amikor megvettem, de jelenleg ez van. El is gondolkodtam kósza eszmefuttatás szintjén, hogy lehet el kellene adni... De amint beülök és megyek vele, utána már szó nincs erről, valahogy elvarázsol. 😁

Még nincs kedvem róla beszélni, de azt elmondom, hogy másnap a kocsi készen lett.
És lehet hangoskodik a bontott szervószivattyúm, na ennek örülök. B......n meg szépen ott magában. Ejha.
A mellette lévő kis szíj is cserélve lett.
297.696Km


