Blog
A mágnes gyürű kisérletem befejeztem...
Több mint 1 egész évig volt a vasban ez a szerkezet. Viszont eredménye nem igazán volt,tehát valahova félre dobtam. Sok értelme nem vót! :-|
Viszont mióta kicseréltem a LMM-t csináltam egy tesztet!
Szekszárd-Paks útvonal a 6-os főúton Tempomattal 95km/h-ra beállítva.
Tavaly nyár végén ez a "teszt" 9,0 - 8,9 fogyasztást eredményezet.
Most ez 8,2 - 8,1 fogyasztást mutatott!!!
Tehát jelentős a különbség! A körülmények naggyából azonosak voltak mind időjárás,forgalom és persze a nyári gumikon.
Ma látogatást tettem az autófényezők gyöngyénél, Krisznél. Kivittem a küszöböket, meg az első toldatot, hogy majd jól lefényezi nekem, és akkor kerülhet is fel minden az autóra. Lebontottam a gyári küszöböt, erre már nem lesz szükségem. Odapróbáltuk az új küszöböt, és sajnos nem tökéletes. Valamiért picivel rövidebb a kelleténél. Kicsit furcsa ez így, hiszen típusspecifikus a cucc, így rendeltem. Persze ettől még fel fog kerülni az autóra, ezen a dolgon lehet segíteni, csak hát ez plusz munka, és erre nem számítottam. A Novitec első toldattal ugyan ez a helyzet. Úgyhogy most a project kicsit jegelve... :-(
De ha már ott voltam, üres kézzel nem jöttem el. A féknyergek piros színbe öltöztek, valamint a féktárcsa és kerék közötti rozsdás részt is lecsiszoltam, és szép fekete színt kapott. Nagyon nagy köszönet Krisznek a segítségért!








Ferdén állt a kormány miután Zoli szétkapta az autó elejét a szervíz kapcsán.
Minden fasza lett, a futómű bírja a 20 milliméteres pogácsákat, jó hír.
Lézeres beállítás történt, figyelembe vették a pogácsákat és ezek alapján módosították a gépben lévő adatokat. Mivel minden adat stimmel most, normális, hogy hátul "terpeszt"...
Azért mókás, hogy a lárívááás srácok nem ismerték fel a G-szemeket és aszonták szar az egész hátsó fertály, mert nem szabadna az elemeknek mozogni :D
+ 118K-s jubiléé


Ismét csak arról tudok beszámolni,hogy egy remek talin vagyunk túl.
Ezúttal nem egy pizzériát választottunk!A tali tulajdonképpen egy jóféle bográcsos kertiparti volt,amelyhez Gábor80 biztosította a helyszínt.






2009.05.25-én el mentem Sanyi cartarshoz hogy menjünk el Györbe csavarogni!
oda is értünk el mentünk mcdonaldsba kaja után el mentünk egy tuning boltba nézelödni!
a gyors nézelődésből vásárlás lett!
egy garnitúra alfa logos szelepsapka és egy KN direkszürövel lettem gazdagabb!
már alig vártuk hogy haza érjünk és felszereljük!
gyári szürö ki mivel feleslegesé vált :) dirkt szürő direkt be a kocsiba!
spécin be is szereltük! azóta egyfolytában vigyorgok ha hallom a hangját!
köszi Sanyi a aegitséget!







93500Km-nél teljes job oldali féltengely jobb-bal oldala felujjítva.Felújítás:94000 Ft csere:16000 Ft.Gyorsításkor azaz nyomaténál,picit berezonált a kormány.
Első Selenia Rallynkon vettünk részt a hétvégén.
Röviden:
Nagyon, nagyon jól éreztük magunkat!
Kicsit hosszabban:
Mivel ez egy tájékozódási verseny ennek megfelelően már az Ábel Autóház megtalálásánál bajba ütköztünk. Egy beugróval elöbb kanyarodtam le, uh nagy reményekkel indultunk. A rajtoltatásnál magunk elé engedtük majdnem mindenkit, gondoltuk inkább most reggel várunk, mint délután a nagy melegben. Két navigátorom volt Reni és Zoli. Mindenkinek megvolt a feladata. Reni olvasta az itinert és újraszámolta a kilométereket miután eltévedtünk :) Zoli a feladatokért és az időmérésért volt felelős. Én meg vezettem.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, végül összetettben a 8. helyen végzett a csapat ami ahhoz képes, hogy reggel még azt sem tudtuk, hogy eszik-e vagy isszák ezt a programot sztem nagyon jó.
Külön tetszett a csapatom navigátor részének a borkóstolás, majd a legnagyobb meglepetésünkre egy Polgár borral térhettünk haza. :)
Nagyon szépen köszönjük a fáradságot a szervezőknek, hogy ilyen élményben lehetett részünk!
Képek: Selenia Rally






Már nagyon jo volna ha vihetném vizsgáztatni...de mindig akad még vmi apróság:S... hatsó féknel nem volt elég a betét es tárcsa csere...szal fék is kell másik.,...
szal a héten beszerzésre kerul egy hatsó fék + egy hatsó kipuf. dob...(egyenlőre gyári:D )...
Sok álmatlan éjszaka és fejtörés után döntöttem el, hogy "szaporítom a ménest" mivel az eltelt egy év alatt hozzászoktam a 150 lóhoz és hajtott a kíváncsiság még mennyit lehet kihozni a Mjet-ből! Egy állítható, távirányítóval ki-bekapcsolható Powertuning box mellett döntöttem!
A beszerelés nem túl bonyolult a rail-szenzorra kell rákötni az igényes kidolgozású kis aludobozka csatlakozóját majd a kábelek elvezetése és rögzítése következett! Mivel a box állítócsavarja elég mélyen van ezért az egyszerűbb szerelhetőség kedvéért jobbnak láttam ha nem fixen rögzítem a dobozt hanem egy rozsdamentes acéllemezből készített konzol tartja majd, így bármikor könnyen kivehető, állítható!
A próba során kiderült, hogy az előre beállított teljesítménytöbblet elég kevés (épp arra elegendő, hogy a bekapcsolt klíma által "felfalt" teljesítményt pótolja ezért finoman feljebb tekertem a potit lesz ami lesz alapon! Na így már kezd elszabadulni a pokol sokal jobban húz elsősorban alacsony fordulaton bődületes többletteljesítmény jut a hajtott kerekekre!
U.i.: Sajna van egy rossz előjel nem bírja a kuplung a nyomatéktöbbletet inkább megcsúszik 5-6.-ban megvan az újabb projekt!







stabilizátor szilentek, külső, belső kormány gömbfejek
0
895
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Adok-veszek
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10