Blog
Betétek után hogy teljes legyen a kép:-}Ki cseréltem az első gumifék csőveket is!Ha már fóliásnál jártam le fóliáztattam az első rendszámomat is a csúnya bogarak & a kövek ellen!!!!
Első felső lengőkarok cseréje. A nyikorgás megszűnt, és még a kormányzás is jobb lett.
Ma feltöltettem a klímát. Éreztem, hogy nem hűt úgy az autó, ahogy kellene szerintem. Persze nem volt vészes, csak furcsa volt, hogy más autókban sokkal erőteljesebb. De most már jégverem van az autóban, ha megy a klíma.:-)

Ma szépen lealvázvédőztem.Nem tervezem a téli használatot(a téli kerékgarnitúrát is eladom),de akkor is védve van a karosszériára veszélyes anyagoktól.
Elérkezett a műszaki vizsga és a zöldkártya ideje, mert 06. 27-.én lejárnak. Az előzetes állapotfelmérés alapján csak a két első felső lengőkart kell kicserélni amit Erhardtól már beszereztem. Plusz még ki lesznek cserélve az olajok (kormány, fék, váltó), mert ezek még nem lettek cserélve amióta nálam van. Remélem más probléma nem lesz.
Gerissimonak köszönhetően az Atesz155-től nem rég vásárolt xenon is beugrott a reflektorba. Van ám fény... :-)


És igen, az autó ismét jól megy. Sőőőőőőt, jobban, mint eddig! :-)
Gerissimo kiolvastatta a hibát a comuterből. És azt mondta, hogy a hiba a légmennyiség mérőnél keresendő. De aztán kiderült, hogy azért jelzett be, mert a turbócső egy helyen szétnyílt, így nem úgy mentek a légáramlatok, ahogy kellett volna, ezért füstölt mint a barom, és ezért tiltott le minden. Viszont most minden össze van rakva, átmenetileg csak jól megragasztva, de az új cső rendelés alatt. Ha megjön, akkor majd csere. Viszont úgy néz ki, hogy eddig is ment ott be egy kis plusz levegő, mert most az autó határozottan jobban megy, és még nagy gáznál füstöt sem látok a tükörben, mint eddig. Úgyhogy minden szép és jó, de még egy kis finomítás lesz, ha a cső megérkezik.
Ezen kívül az autó kapott még olyan dolgokat, amik valamiért hiányoztak. Pl a jobb hátsó lámpa belső takaró burája nem volt meg, valamint a vezető oldali napellenző mögötti lámpa kapcsolója hiányzott. Kapott egy teljes új lámpát.


2009.06.08. Bosch Car Service, Budakalász
Gyári, széria 2.4 JTDm motor
Mért adatok:
205,9 LE
445 NM :-))))





Új autót rendelni egy külön élmény. Várni rá már nem annyira élvezetes, főleg, ha egy klíma és rádió nélküli, területi képviselős Opel Corsában kell szenvedni 60 napig. :) Vicces, amikor annak örül az ember reggel, hogy ne legyen 30 fok, különben egész nap izzadni fog egy dobozautóban :)
Az első Alfám is új volt, de azt raktárról vettem, akciósan. Jó érzés volt, hogy senki más nem használta előttem. Viszont most először történik meg az, hogy én dönthettem el, milyen extrák legyenek az autómban. Emiatt megérte rá várni!
A xenon egyértelmű volt, a többi pedig már csak hab a tortán. Gyakorlatilag csak a gyári navigációt nem rendeltem bele az extralistáról, amiről tudjuk, hogy egy hordozható Garmin is leveri.
A fehér színen sokat dilemmáztam, főleg azért, mert sehol nem láttam még élőben fehér GT-t. Képet is alig találni a neten, szóval valahol nagy bátorság volt látatlanban berendelni. De fekete és piros Alfám már volt :)
Amúgy azért fehér, mert ez volt a legolcsóbb :) Na jó viccelek, de tényleg vicces, hogy a fehér színnek semmilyen felára sincsen. A pasztel színekért és a metálért is pénzt kérnek, a sima fehérért 0 forintot :)
Szóval ma (2009. június 19-én) végre megérkezett. Érdekes volt így látni az autót, rajta voltak még a védőszivacsok, belül bezacskózva minden, lefóliázva az érzékenyebb felületek. És jó az új szaga! :)
Most még hátra van a vám és a forgalombahelyezés folyamata, a tervek szerint jövő pénteken vagy szombaton hozom el. Egy ideig nem fogok belőle kiszállni...
Itt is szeretném megköszönni Rohodi Misi (Autóház Budaörs) végtelen türelmét! Szerintem már a haja égnek állt, amikor naponta háromszor felhívtam, hogy megkérdezzem, ott van-e már az autóm :):)




Ma volt egy kis beszélgetésem az autószerelőmmel. Végre szétbontotta a blokkom...
A 2. hajtókar eltört, a csapágya meg felmarta a főtengelyt. Mivel eléggé ramaty állapotú a motorom bele, így a gyűrűzés önmagában nem lesz elég, fel is kellene fúrni, stb... Alaphangon 110000 kemény magyar forint, plusz a szükséges alkatrészek, munkadíj, sötöbö...
Mondtam a mesternek, hogy ennyiért az én motoromat biztos hogy nem fogja kókányolni.
Alternatívákat keresek, úgy tűnik rá is leltem. Majd a következő írásomban részletesen ki is térek rá. :)
0
593
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10