Blog
Sokat gondolkoztam, hogy milyen gumi kerüljön a megbecsült autóra. Eddig Michelin Pilot Exalto PE2 volt rajta amivel nagyon meg voltam elégedve, de az ára miatt sajnos más lehetőség után kellett néznem. Nem szerettem volna feladni a minőséget az ár miatt ezért sokáig keresgéltem és meg is találtam a Pirelli P Zero Nero 215/45 ZR 17 87W személyében.
Az AutoMax -nál akciósan jó pénzért jutottam hozzá. A szerelés mindennel együtt fél óra alatt megtörtént, gyorsak és hatékonyak voltak. Szerintem bárki kipróbálhatja őket.
Kicsit izgultam, hogy az alufelnieim az ültetésnek és a magyar utaknak hála rendben lesznek-e. Végül a 4 kerékre 170g súly került :D
Most olyan érzés menni az autóval mikor az ember vesz egy szép, új, nagyon kényelmes cipőt.
Olasz autón olasz gumi, így lesz a legjobb!

Lelett cserélve az olajocska benne.8000km után :D magnetich 10W40+prolong
Sikeres első futómű generál után, természetesen nem maradt más mint a beállítás.Ezzel tökéletes a futómű, most már csak vigyáznom kell a kátyúkra, és a mindenféle szar útra!
" Ami nálunk szinte mind az"





2009.06.20. 94900Km Kicseréltem a 3. hengerben az izzítógyertyát,mert hibát jelzett,és valóban rossz volt mikor kimértem!Valamint cseréltem a gázolajszűrőt is!Átesett egy futóműállításon is,mert az első tengelyeken a gumi belső peremei nagyon koptak!



2009.06.09. 94800Km!Komplett vezérlés lett lecserélve: vezérműszíj,feszítő,és a vezető görgő+ a vízpumpa,hosszbordásszíj a feszítőkarral,a feszítő,és a vezetőgörgő!



Nincs születésnap, sem karácsony, viszont 110.000 km az van, gyári gyertyával, mint kiderült, bár az inkább szénrúd volt. Cserélve lettek.
Már egy ideje zavart, hogy egyre keményebb a kuplungom de a cserére ösztönző kegyelemdöfést a tuning-box beszerelése adta! Már nem volt képes a teljesítmény és nyomatéktöbblet átvitelére és szépen elkezdett megcsusszanni főleg 4-5-6. -ban!
Gyors utánajárás alkatrész ügyben megint Erhardnál kötöttem ki de most jobbnak láttam személyesen elhozni a cumót ( Valeo kuplung szett + kettőstömegű) mivel a postaköltség egy horror lett volna!
Ha már úgy is szétkaptuk a fél autót megejtettük a belső stabszilentek cseréjét is mivel melegben elviselhetetenül nyekeregtek!
Eredetileg hátsó főtengely-szimeringet is cseréltünk volna de mivel teljesen száraz, szivárgásmentes volt illetve a kartert is bontani kellett volna a cseréhez ezt jobbnak láttam nem bolygatni!
Az érdemi munkát kollégámmal (köszi Leó) ketten végeztük munkaidő után éjszakába nyúlóan!
Ég és föld a különbség az új szettel élvezet a kuplungolás olyan könnyen működik végre nem zsibbad a talpam meg nem lesz izomlázam egy félórás dugóban araszolás után! Km óra állás 117000.












Betétek után hogy teljes legyen a kép:-}Ki cseréltem az első gumifék csőveket is!Ha már fóliásnál jártam le fóliáztattam az első rendszámomat is a csúnya bogarak & a kövek ellen!!!!
1
765
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10