Blog
Mivel ezekkel a dolgokkal nem szeretek viccelni, így komplett cserén esett át a négy tárcsa + a betétek. Utólag bánom, hogy nem a vágott tárcsákat vettem, de nem jutott eszembe akkor...

Mióta megvettem még nem cseréltem ki a hosszbordásszíjat.Hát itt volt már az ideje.ezzel együtt a feszitők is ujak lettek:)
Kaptak egy kis konzerválást a fékek, jön a tél nemsokára, mégse egye meg a jó kis magyar só tavaszra...








Régóta készültünk erre a túrára.Most végre sikerült kellemesen eltöltenünk négy napot ezeken a szép helyeken.
Indulás péntek reggel.Néhény óra autózás után első megálónk az Unesco- világörökség részét képező Cesky Krumlov.Gyönyörű környezet,egy középkori kastély és óváros,koraőszi napsütés..................mi kell még:-))?
Hogy mi???Tök véletlenűl belefutottunk a cseh Ferrari-tulajdonosok klubjának találkozójába.Vagy tizenöt olasz paripa ágaskodott a főtér kellős közepén.Nem győztem betellni a látvánnyal:P.
Ezután a cseh sörgyártás egyik legjelentősebb városába,Ceske Budejovicébe vezetett az utunk.Egy gyárlátogatás következett mikoris megnézhettük hogy is készül a világ egyik leghíresebb söre a Budweiser.Természetesen a kóstoló sem maradt el:-)))!
A következő úticél Prága.Viszonylag könnyen megtaláltuk a belvárosi szállodát.Lepakoltunk,zuhany,majd elköltöttünk egy kellemes vacsorát két sör társaságában egy közeli étteremben.Ezek után az elalvással semmi gond nem volt:-O.
Az elkövetkezendő két napot Prága felfedezésének szenteltük.Lőportorony,Vigadó,az Orjol,az Óváros tér,a vár,a Szt. Vitus Katedrális,a Károly Híd,a Vencel tér és még sorolhatnám.Persze a gasztronómiai élményekről sem feledkeztünk meg.Finom sörök,kolbász,sült csülök káposztával krumpligombóccal,hmm..........
Kedden reggel indultunk haza Telc érintésével.Ez szintén egy csodás hely,középkori belvárossal kastéllyal,várral,színes házacskákkal.
Egy késői ebéd után vettük az irányt hazafele.
Felejthetetlen négy nappal ajándékozott meg minket Csehország:-)).
Összesen 1014 km-t mentünk.Átlagfogyasztás 6,4 liter négy személlyel,csomagokkal.












20L OMW 100as benya...419ft/L O_o 8400......
Már 425!!
Rendeltem 8db Champion gyertyát+1 NGK lambdaszondát.
Gyertyát Vale7 pattintotta be a kocsiba, cserébe adtam neki 1 baráti kézfogást, Köszönöm +1x! :)
L.szondát pedig az autóvillamosságis "Matula" szerelte be.
Talán 1 picit jobban húz alulról is és mintha valamivel finomabban járna a motor.
Fogyasztásra kíváncsi leszek....
ismét durrogott :(



Ismét egy kicsit bosszantó történet... Hétvégén az M7-esen arra lettem figyelmes, hogy melegszik a hűtővíz, hirtelen 120 fokot mutatott az óra... gyors félreállás, a kiegyenlítőtartály tele volt... továbbindultunk, és kiderült, hogy 100 km/h felett teljesen jól működik minden. Amint nagyobb terhelés kapott a motor, egyből melegedni kezdett, a ventillátor pedig nagyon lassan hűtötte vissza, úgyhogy maradt a 100-as tempó. Hétfőn az első dolgom volt, hogy elvigyem a Budaörshöz.
A tipp ekkor már egyértelműen a vízpumpa volt, be is igazolódott. Garanciában cserélték, természetesen a vezérléssel együtt.
A probléma gyorsan megoldódott, de nem felhőtlen az örömöm, mert 43 ezer kilométernél egy ilyen hibát eléggé korainak tartok... Még szerencse, hogy megvettem a +2 év kiterjesztett garanciát, mert már pont elmúlt 2 éves az autóm, így ez egy eléggé költséges szervizlátogatás lett volna... Talán annyi apró öröm van, hogy a 80 ezer km-nél esedékes vezérléscsere így 120 ezerre tolódott. Feltéve, ha az új vízpumpa bírja majd addig!
Az Autóház Budaörsben ismét nem csalódtam, kaptam csereautót a javítás idejére, sőt még le is mosták az autómat átadás előtt. Külön köszi a gyorsaságot Horváth Lacinak! :)
Ma két rekordot is döntöttem a benzinkútnál.
Még soha ennyit nem sikerült belecsorgatni a tankba:60,6 lityi ment bele.
Egész sokáig tartott,már untam magam :)
Még soha ennyit nem fizettem benzinért:23210 forintot.
A minimálbér harmadát.
Az oljaleeresztő csavarnál csöpögött az olaj. A szerelőnél kiderült, hogy már a múltkori olajcserénél is látszódott, hogy gond lehet. Le kellet szedni az egész öntvényt, a csavar perselyét odahegeszteni, és összerakni.
3 év elteltével ismét elérkezett a gumiválasztás ill. a gumik cseréjének ideje. A GT 18"-os felnijére gyárilag Pireli PZero Rosso-kat tesznek. Ez az én esetembe sem volt másképp, és 40515 km-t gurultam velük.
Ezután, 2008-ban váltottam PZero Nero-ra, mivel ez 1 fokkal nagyobb teljesítményű a PZero családon belül, és akkor már az Alfa Romeo is ezt gumit szerelte a Brera-ra és MiTo-ra is. Eltelt 3 év, és több mint 49 ezer km...elkoptak.
Már 1 ideje törtem a fejem mire is cseréljek most, maradjak-e a Nero-nál, esetleg legyen újra Rosso, vagy kipróbáljam-e a másik kedvenc gumimat a Continental SportContact3-at. A PZero Rosso és Nero között veégülis nem volt nagy különbség, igaz az a kicsi is a Nero javára írható, a pontosabb irányhíthatóság és a hosszabb futásteljesítmény miatt. Volt még 1 fekete ló a piacon, ami nagyon izgatta a fantáziámat, mégpedig PZero család legújabb tagja, aminek a neve simán csak PZero. Teljesítménybe és sportosságra is ráígér a Nero-ra, és mivel jóval olcsóbban hozzájutattam mint a Contihoz tudtam volna, így ismét Pirelli lett :)
A gumik dizánja, már ami a betűket illeti, olyan mint a mostani F1-es gépeké. Tulajdonságairól még nem sokat tudok írni, annyit azonban már igen, hogy NAGYON tapad :)))
Képek és tapasztalatok később!


0
770
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10