Blog
Ma felkerültek a tavaly vásárolt Bridgestone Potenza ER050A abroncsok (235/40 ZR19 96Y XL) és megkezdték második szezonjukat.
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 46,53 L
előző tankolás:57,24 L
előző tankolástól futott km: 626 km
átlagfogyasztás: 7,43 l/100 km
költség: 19 073 Ft
pontjóváírás: 0 (1 083 pont)
kedvezményes költség: 19 073 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 57,24 L
előző tankolás:52,3 L
előző tankolástól futott km: 988 km
átlagfogyasztás: 5,79 l/100 km
költség: 23 634 Ft
pontjóváírás: 0 (990 pont)
kedvezményes költség: 23 634 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 52,3 L
előző tankolás:12,22 L
előző tankolástól futott km: 80 km
átlagfogyasztás: ??? l/100 km
költség: 22 379 Ft
pontjóváírás: 0 (761 pont)
kedvezményes költség: 22 379 Ft
MOL EVO DIESEL
mostani tankolás: 12,22 L (csak anyit tankoltam, hogy a B.p-i OMV-kútig elég legyen)
előző tankolás:37,09 L
előző tankolástól futott km: 832 km
átlagfogyasztás: ??? l/100 km
költség: 5 046 Ft
pontjóváírás: 0 (219 pont)
kedvezményes költség: 5 046 Ft
Első lokos és a jobb hátsó sarvedo lecsiszolva finom vizescsiszolovaszonnal. Igazából a három negyedét a párom csinálta, én csak.pozolta a lokharitoval :)

Régen jutottam odáig,hogy vezessem a blogot, de most bepótolom. Sajnos sok minden nem történt az utolsó bejegyzés óta, csak apróbb javítások, módosítások amik majd csak egyben jelentenek sokat most külön-külön nem írnék róluk. Ami történt az pedig sajnálatos, de a bürokráciával nem lehet mit kezdeni. Tudtam hogy a karosszéria szélesítésem nem fognak megfelelni a műszakin, viszont mivel ( az utolsó bejegyzésben írtam hogy megy a kocsi átvizsgálásra ) a hivatalos műhelyben ezt nekem nem írták fel hibának sőt nem is említették így jó magyar szokás szerint nem is törődtem vele. Azonban ráfizettem mert a műszakin nem ment volna át de szerencsémre az éles vizsgát el sem kezdték ( ennyiből volt csak jó hogy ismerőshöz vittem ). Ezek után határoztam egyet és a kocsi 2015.04.08. napja óta a lehető legjobb kezekben van jóó messzire tőlem marcaliban ahol megkapja a végső munkálatokat ami nem más mint hogy a szélesítéseket eltüntetik, szépen szolídan kipofozzák, és kap egy teljes telifényt az autó. A színt még nem fixáltuk, de elvileg grafitszürke, a tető pedig lakkfekete. ( Persze ha valaki olvassa a blogot és van valami ütős tippje ne tartsa magában vevő vagyok sokmindenre ). Ezek után remélhetőleg túlesik a vizsgán is és újra falhatjuk a kilómétereket. Addig is marad az izgatott várakozás, hogy vajon milyen lesz, hiszen 300 kilóméter az nem a szomszédban van úgyhogy nem szaladgálok naponta megnézni hogy is állnak vele :D Természetesen a végső állapotról lesz egy összefoglaló és képek is.
Hiányoltam a kocsiban az USB bemenetet, valamint gyakran navigálok okostelefonnal amit szerettem volna kihangosítani.
Így került beépítésre egy Dension Gateway Lite BT modul (mellékesen Made in Hungary :)))
A beszerelés egyszerü mint a pofon, lényegében plug&play. Ami viszont elöfordulhat hogy gyárilag nem a rádiónak megfelelöen van beállítva a hangerö a modulon. Ez szintén kiküszöbölhetö a megfelelö konfigurációs fájlok felmásolásával a modulra. Ezek a fájlok elérhetöek a dension honlapon.


Már unalmasvolt... kellett valani amitől újra bele szeretek. Gyönyörű! :) míg a felnivel játszottam a párom tavaszi nagy takarítást hajtott végre Alfin :)



Csináltam egy kis tuningot. A TS szívászajcsökkentő dobozát többen lecserélik a V6-osok szimpla csövére. A doboz helyett lett berakva egy 100-as cső (a doboz szűkít is és össze-vissza kanyarog benne a levegő...). Nem mertem közvetlenül a légbeömlőre ráhúzni, csak felé fordítottam.
Jön a tesztüzem... :)




