Blog
https://vimeo.com/160505754 Ilyen hangja van az autómnak múlt hét vasárnap óta. Ezert több szerelővel is egyeztetve a turbóra gondoltunk, szombaton kicseréltük, viszont a hang megmaradt, (a turbóm jó, nem lóg) fórumon a cártársak főleg droberto segítségével a kipufogó leömlőnél lévő tőcsavar törésre tippelünk vagy a tömítéssel van valami szóval most a heten ha szerencsém lesz beférek a szerelőmhöz aztán szét borítjuk... Tegnap a csomagtér ajtó teleszkópom is össze fosta magát úgyhogy az is kuka, kelleni fog meg egy jobb első lengőkar és egy bal hátsó is mert kb 2 hete azok is elkezdtek nyekeregni. Egyébként a jobb első lengőkarban 9 ezer km van fasza trw... Olajat is lecseréltük természetesen a turbó csere miatt, abban is 9 ezer km volt szóval az meg aktuális is volt, remélem ennél a melónál megtudjuk menteni az olajat 20 km van benne, több nem is lesz mert addig nem is akarom használni amíg nem készül el...

Eljött a nagy szervíz második része...
Cserélve lettek:
-Continental vezérlés szett 26860Ft
-Magneti Marelli vízpumpa 6487Ft
-DAYCO hosszbordás szett 17798Ft
-MIKODA Gt fhátsó féktárcsa BREMBO fékbetéttel 29999Ft
-DEPO oldalindex 3500Ft
-Féknyereg festék 2000Ft
209552km








Kész lett a Toorák fényezése Bányai Sanyi jóvoltából,kaptak új gumikat is. Minerva F105 205/40R17 méretben.



A nagy szervíz után esedékes lett egy első-hátsó futómű állítás,mert olyan része nem volt az autónak,ami nem volt szétszedve :)

Hát ezt is megéltem fent vannak az új kerekek mellé a vadonatúj yokohama advan sport v105 235/35 r19 :)

Na végre!
bent van a megrendelt novitec rugó!Nem az a brutál ültetéés inkább az a jókiállású autó lett!
Felkerültek a nyári gumik az autóra, Toyo Proxes T1 Sport 225/45 R17. Most vettem őket, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. A téli Bridgestone-okkal elégedett vagyok, remélem ezek is jók lesznek.
Mindkét oldali kormánymű gumiharang ki volt szakadva. Jövő héten új gumi és futómű állítás lesz, ezért itt volt az ideje a gumiharang cserének is (akármilyen pontosan rakom is vissza a kormány összekötőket, azért egy futómű állítás kell utána). Szerencsére az axiál csuklók és a TRW kormánygömbfejek is jó állapotúak voltak, ezeket nem kellett cserélni (kényszer pihenő lett volna belőle, ha valamelyik csere érett...). A szerelés után már a telefontárcsák mentek vissza a csereérett nyári gumikkal, amit jövő héten cseréletetek le...






