Blog
mosás..nagynyomású után izzó nem világít...
rutinból cserélve...
ramaty állapotban voltak/vannak az első fényszórók...
elvittem egy fényszóró polírozóhoz...egész pofás lett...nem új, de használható.
Sajnos a felni centírozás előzménye hazavágta a 2 db, lassan amúgy is csere érett Pirellit, mert azok szálszakadtak lettek, így 2 db Barum lett felhúzva a felnikre.
Km: 223000
A bal oldali felniket görgőzni kellett, nem olt vészes, de centírozással nem lehetett korrektül kisúlyozni.
Jövő héten megy olaj cserére. A valamelyik központi zár megadta magát, motorkitámasztót cserélni kell, mert lötyög, egyébként kutya baja a kocsinak.
Még most se hiszem el, hogy ennyi pénzért egy ilyen autóban ülök. Folyamatosan hajtom a céges új octaviákat, meg hyundai okat, hiába vadi újak, tele elektronikával, egyszerűen nem adják az érzést, és ez nem csak duma. Jó visszaűlni a céges kocsik után ebbe a 14 éves, elegáns halk, komfortos, erős fószerbe.

Szétesett a vízpumpa. Állítólag nem jól volt felrakva a vezérlés, úgyhogy újabb vezérlés csere. 141120 Km
Leállítás után, amíg vissza nem hűlt nem lehetett beindítani.
Selenia 20K AR, olaj, levegő szűrő csere. 166020 Km




